Mikä ärsyttää?
[q]onni3mk, 26.2.2008 18:33:
Helsingin energian nettisähkösopimus lomakkeissa on bugi:
Otan pois merkin kohdasta "Haluan sähköpostilaskun peperilaskun sijaan, sähköpostiosoitteeni on ____________". Painan seuraava. Tulee ilmoitus "Sähköpostiosoite puuttuu" kohdasta "Haluan sähköpostilaskun paperilaskun sijaan".
Oon nyt jo muutamaan kertaan yrittäny alottaa kaiken alusta mut ei. Sama juttu koko ajan.
[/q]
Kokeile eri selaimella.
[q]onni3mk, 26.2.2008 18:37:
---
domi, 26.2.2008 18:33:
Kokeile eri selaimella.
---
No nyt ärsyttää se, et jotkut saamarin viralliset tahot pakottaa mua käyttää Explorerii
[/q]
Valitettavasti esim. Fortumilla on sama juttu. Ellet käytä IE:tä, et saa tehtyä juuri mitään toimintoja :(
"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."
Tähän väliin sit 15 minuuttia jonotusmusiikkia "odotathan vielä"-lausahduksilla ryyditettynä
Sit vastaus ja 2 minuuttia asian hoitamista, jonka jälkeen asiakaspalvelija yhdistää muualle
"Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Arvioitu odotusaika... on... 10 minuuttia."
Tähän väliin sit 10 minuuttia jonotusmusiikkia "odotathan vielä"-lausahduksilla ryyditettynä
Sit vastaus ja 5 minuuttia asian hoitamista. Mikään ei selviä. Asiakaspalvelija pyytää lisätietoja, joita mun on käytännössä mahdotonta hankkia ja sanoo että sen jälkeen pitäisi soittaa uudestaan. No, minäpä hankin ja soitan.
Pilkin tarvittavia tietoja yhteistyökumppanilta 10 minuuttia ja saan ne summittaisesti kasaan. Ei sit muuta kuin uusi puhelu suoraan teknisen asiakaspalvelun numeroon.
"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."
Voi ny jumalauta. Meneehän nämä päivät näinkin, mutta ei tämä kyllä tuota mitään muuta kuin hatutusta.
Ai ni, lafka on Saunalahti. Väistelkää minkä pystytte. Alle kolmessa kuukaudessa oon hoitanut niiden kanssa kohta viitisen tuntia asioita puhelimessa kun eivät saa laskuja lähtemään, mobiililaajakaista toimii päin persettä ja ihmiset eivät tavoita mua puhelimella kun puhelut eivät aina tule perille asti.
Muita ärsytyksen aiheita:
- Uudet käyntikorttini eivät edelleenkään ole pöydälläni tilatun kaltaisina yli kuukausi tilaamisesta.
- Tilattu ADSL-liittymän asennus on kaksi viikkoa myöhässä yrityksen itsensä ilmoittaman normaalin toleranssin lisäksi.
Tilanne vaatii tupakan.
Aivan käsittämätön vitutus ties vaikka kuinka monetta päivää putkeen.
Inhottava itikka (tmv) valvotti mua koko yön puremia tuli yhteensä vaan neljä, mut ne on *keleen kipottavia ja nyt oon ihan muotopuoli, kun yks raivokas puraisu/imaisu osu silmäkumaan ja nyt on koko silmän seutu nätisti turvoksissa ja punanen Plus et sain nukuttua varmaan noin 2,5 tuntia, sopivissa keskimäärin kolmen vartin pätkissä
Meninkö just eilen hehkuttamaan kuinka syksy on sitten ihanaa? Viileellähän ne *keleen ötökät tuppaa sisälle sitten..
Tää on näköjään taas näitä päiviä
Masterointi ei onnistu, nettipuffista puuttuu yks klippi, vaikka luulin siirtäneeni kaikki tarvittavat klipit säästöön. Eikä siinä vielä mitään, mut nauha, jolla klippi on, on jo tuhottu.
Eikä tekninen tuki vastaa...vaikken usko et se kykenee puhelimitse paljoo auttaa, miks kone ei oo muka yhteydes konehuoneeseen
Edit: Nii ja tähän päälle vielä järkyttävä päänsärky...
[q]Sunshine^82, 17.12.2008 15:39:
se kun ihmiseltä kysyy jotain eikä saa vastausta!!!
[/q]
Sama. En tiiä mitään ärsyttävämpää. Kiva miettii oman päänsä sisäl jotain superahdistavii asioit ku ei tiiä mitä toisen pääs liikkuu. Ja sekin että kun myöhästytään jostain tai ei tullakaan jne niin ei osata ilmotella saati vastata puhelimeen.
[q]Vampyrella, 22.10.2008 21:02:
---
MissKoo, 21.10.2008 08:10:
Kielioppivirheet! Ymmärrän kyllä, että itse kullekin tulee välillä kirjoitusvirheitä, mutta täällä klubbarissakin todella moni kirjoittaa koko ajan niin päin honkia, ettei voi kun ihmetellä. Oikein silmiin sattuu eräiden ihmisten kirjoitukset, montakohan kielioppivirhettä on mahdollista saada kahteen lauseeseen.. näköjään aika monta! Ja yhdyssanavirheet, niitä on ihan jatkuvasti! AAAAAAAAArght! *hajoill*
---
Nojoo, vaiks ite oon kirjottanut muinoin äikästä ällän, ja tykkäilen äidinkielestä, kirjottamisesta, kielistä yms., niin emmie täällä kyllä jaksa sääntöjä pahemmin noudatella. Se o vähä niiko notta siivooja ei jaksa jatkaa duuniansa omassa himassa.
Mut hei, I can feel your pain, silti! :D
[/q]
Ja kelaa, mä en meinannu päästä millään kielioppikokeista läpi kauppaoppilaitoksessa, koska ei vaan kiinnostanut enkä tajunnut. Näin ne osat vaihtuu En mäkään tiedä mitään mikä on joku illatiivi tms. mutta silti osaan yhdyssanat ja useasti jopa pilkutkin oikein Ei tosin aina, heh.
Raision Rehu
[q]tiiplis, 9.1.2009 13:42:
Puhuin suuni puhtaaksi ja nyt tunnen itseni idiootiksi.
[/q]
höh
tarviiko sitä ny enään erikseen tänne sadatta kertaa kirjoittaa..
[q]Mark, 28.5.2008 10:58:
Microsoft. Jälleen kerran. On kivaa asentaa XP pariin kertaan vaan todetakseen että product key ei kelpaa enää aktivoinnissa vaikka asennuksessa on aivan kelvollista tavaraa.
[/q]
Miten ei kelpaa? Ei voi aktivoida, vai onko ihan väärä avain?
[q]Heli, 22.10.2008 21:34:
no se kun pitäis lukee vaikeaselkosta kirjaa ja oonkin vaan infernetissä!
[/q]
neitiseni, ei näin *släp* ryhdistäydy
[q]Mark, 29.5.2008 11:07:
Otin yhteyttä suoraan meidän Lenovo jälläriin, lupasivat toimittaa asianmukaisen kiekon Silti potuttaa toi MS:n touhu, vois sit olla siten koodattu nuo asennuslevyt et heittää tilti jo asennusvaiheessa eikä sit kun on kerinnyt jumppaa kaikki ajurit sisään masiinaan ja asentaa koko vessan Hauska todeta et pvän työ täysin puihin :S
-M
[/q]
Meillä homma ratkaistiin siten, että microsoftin neuvosta (kun OEM-levyä ei ollut) asennettiin normi xp, ja otettiin viereisestä koneesta serial, joka aktivoitiin. Kuulemma pääasia oli et tarra löytyy jostain päin konetta, sillä ei ollut väliä, miten se asennettiin.
[q]RiD, 6.6.2008 20:36:
---
KooKie, 6.6.2008 20:33:
---
KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.
---
No tietysti katoin. Vittu mitä paskaa! Jos huora haluaa taukoa, niin vittuako alkaa kitisemään, kun mies hankkii korvaavaa aktiviteettia.
---
:D
[/q]
Älä naura, vakava asia.
Ikävä niitä aikoja, kun ryhmäviestejä tuli harvakseltaan. Sen lisäx, että puhelin soi ja piippaa koko ajan, on myös duunipaikan sähköposti jatkuvasti tukossa. Sit ku tulee kotiin ja ajattelee heittää parit kommentit kavereille klubbaris, ni turhauttaa se ryhmäviestien määrä, kun jokainen spämmää omaa kissanristiäistään siel.
Tällä hetkellä ärsyttää taas kaikki, kun oon niin huonolla tuulella.
Päätä särkeen kun niska on jumissa ja monta päivää taas joutunu syömään kipulääkkeitä et pystyy olemaan töissä ja sit tulee maha kipeeks ja on huono olo about koko ajan ja ei saa nukuttua kunnol ja näkee vaan painajaisia.
Ihan mahtava fiilis siis kaiken kaikkiaan.
[q]Vampyrella, 23.10.2008 14:24:
---
Super-Kerttu, 23.10.2008 14:21:
Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!
---
Neito tajuaa.
Toimii! :D
[/q]
Toplessinä pikkuhousut vaan jalassa
Mut siivoominen ärsyttää mua aina. Ja tällä hetkellä ärsyttää työnteko ja täällä on taas ihan vitun kuuma täällä huoneessa.
Sen kerran kun olisin ottanut pari kuvaa ei kameraan ollut pattereita.
flunssa. tai no, olisi edes kunnolla flunssaa ja kuumetta siihen päälle. tällästä yskimistä/räkimistä ei jaksa. montakohan pakettia nenäliinoja menny.
ja sitten viime lauantaina tilasin neulat ja kuulokkeet chemicalista, vieläkään ei näy pakettia. viimeksi kesän alussa tilannu chemicalista ja ei silloin näin kauan kestäny pakettien tulossa, muistaakseni.
koko kesänä en oikeastaan päässyt soittelemaan lättyjä ja nyt tekisi kovasti mieli, ei vaan kehtaa vanhoilla neuloilla pilata levyjä kuitenkin huomenna tipahtaa pakettikortti postiluukusta.
ja pitäisi siivota. eilen sain työllä ja vaivalla imuroitua onneksi, jos sitä tänään saisi tiskattua..
toivottavasti olo paranee ja pääsee paremmilla fiiliksilla kuuntelemaan huomenna Club96:seen mufflerin, contourin ja Laoksen settejä.