Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]sapeli, 17.12.2008 20:41:
Se kun ruoat pilaantuu kaapissa ennen viimeistä myyntipäivää ja sit ne pitää heittää menemään. Pitää näköjään opetella ostamaan vain max samaks ja seuraavaks päiväksi ruoat ja sit käydä useammin kaupassa.
[/q]

Tuo on niin totta! Kai jos niitä raaka-aineita ja mielikuvitusta on tarpeeksi, ainekset saa menemään tasaisemmin. Oma faija on tuossa hommassa todellinen ekspertti. Itse suosin hitaasti pilaantuvia tuotteita kuten mm. (kuivaa) pastaa ja pestoa

Mun vastaaja lähettää sms-ilmoituksen saapuneista viesteistä useita tunteja myöhässä. Esim. tänään äippä soitti varttia vaille kaksi iltapäivällä ja puhelin piippasi viestiä puoli 11 illalla.

Vittu ku väsyttää ja pitäs jaksaa painaa mukamas töitä iltaan asti, voi vittujen kevät.. *grr**eiei*

Kun laittaa kosteusvoidetta kuivuneelle iholle (lähinnä tulee sattuneesta syystä mieleen nenun ympärille, kun on flunssa ja saanut niistää nenän lähes verille).. Sama aiheuttaa myös kirvelyä, kuumotusta ja tunteen siitä että taju lähtee kun sattuu niin helkkaristi.

Se miten mummu joutunu kuukaus tolkulla venaa lonkkaleikkaukseen ja uutta asuntoa. Vähän vaikee on rikkinäisel lonkalla kiivetä rappusia *piis*. Sai sentään ammeen pois, et pääsee ees suihkuun.

[q]Jone, 9.2.2010 13:34:
En löydä sopivaa kirosanaa.
[/q]

Jepjep.. saman lafkan kanssa itsekin taistelleena harkitsen erittäin vakavasti liittymän vaihtoa. Juurikin tämä 'asiakaspalvelu' on niin luokatonta, ettei vaan hermo kestä.

Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan. Alkuviikosta tuli heräiltyä useammin ja väsymys alkaa olemaan aikamoinen (väsyttää jo nyt). Toivottavasti tämä yö menisi paremmin ja saisi nukuttua kunnolla, ilman että herää syyttä keskellä yötä *toktok*.

Kelikin on perseestä, voisi se kunnon talvi tulla ettei tarvitse taas sateessa kuljeskella läpi vuoden.

Järkyttävä kyrpä otsassa*grr* ku ekaksi audio cd-rw XG fakin vehje kusee, sitten missää kaupassa ei myydä uusia audio cd-rw levyjä... no sitten koitan purkittaa miksauksen läppärillä. joo hyvin meen, sit nyt tossa ku luulin kuuntelevani valmista tuotosta ekaa kertaa ni 40minuutin kohdilla läppäri pragannu jotain ihan totaalisesti. se siitäkin setistä taas!*dissaa*

No pikkusen AMk-hakutoiminta ärsyttää.
Mulle sanottiin hakutoimistosta, että olen varasijalla 3.
Kirjeessä kuitenkin kerrotaan, että olen sijalla 73. Että missä mahtaa olla kämmi käynyt, siitä otan huomenna selvää.
Ja mä kun ehin jo liputtaa..

"Kun sä sait tän sillon niin voisinx mä nyt saada tätä nytte?" Sori et voi. Jos jostain on joskus jotain saatu vaivanpalkaksi, niin on se vähän ihmeellistä lähteä kuukausien jälkeen pyytämään vastapalvelusta vielä kertaalleen ja ilmaseks. PAH.

[q]Kit^, 20.6.2007 14:20:
miks telkkarista ei tuu yhtää mitää katottavaa sillo ku sitä haluis kattoo..?? nyt just ois sellai vähä heikohko happi et haluis kattoo jotai hauskaa aivot narikkaa -tyylist ohjelmaa..
[/q]

Vasta tuli 2 jaksoo DragonballZ:aa *joo**nauru*

se että luurista on loppunu akku enkä muistanu ottaa laturia mukaan :/

[q]Taika, 23.11.2006 16:25:
---
laite, 23.11.2006 14:25:
---
Taika, 23.11.2006 07:31:
---
laite, 22.11.2006 23:23:
---
Taika, 22.11.2006 19:22:
*valivali*
---
Tää on sulle ihan oikein ^______^
Ota toi vaikka kostona viime aeroista!?

---
*blaablaa*
---
Ens aeroissa uudelleen? *känni*

---

pidätkö sitten tällä kertaa lupaukses etkä valita jo puolen yön aikaan kuinka paljon väsyttää?*känni*
tosin en oo ihan varma vielä pääsenkö paikalle, täytyy aloittaa oulu-vahvistuksen ylipuhuminen jo huomenna..*joo*
[/q]
Mä alotin ton rutinan jo ennen kuin bileet alkoi ;D
Mut joo, totkai tuut!

Kuorosota. Ohjelma jonka toivoisi loppuvan jo ennenkuin se on alkanutkaan.

[q]Freja, 24.5.2007 12:18:
Alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttään kaikki. Mä halun jonkku jolle avautua.
[/q]
Tän ketjun perusteella luulen että halukkaita on vaikka kuinka paljon!

Sunnuntailaskuissa telottu polvi

[q]Equalizer, 21.7.2009 22:03:
tarjoisin kaljan jos sanottas et oon aika paska jätkä
[/q]

oot hyvä jätkä tarjootko oluen? ;D

[q]Hyzenthlay, 14.6.2007 11:09:
mä oon kyllä ihan vaatimalla vaatinu, että ne tunnit joiden ois pitäny tulla kyseisenä kuuna, tulee kans. Jos se on palkanlaskijan moka, niin ei sun tarvitse todellakaan kärsiä siitä, että rahat tulee kuukauden myöhässä! tosta vois alkaa tehdä jo valitusta johonkin suuntaan :s

oon monesti saanut viikon myöhässä, jos jotain on puuttunut.
[/q]
Samoin. Kerran on jäänyt osa palkasta maksamatta ja silloin tarjottiin "jos maksetaan ens tilissä" vaihtoehtoa. Jouduin vain toteamaan, että on vähän hankalaa siirtää lainan lyhennyksiä ja laskuja kuukaudella eteenpäin. Rahat tuli sit viikon kuluttua tilipäivästä.

Vitun gmail ei toimaa..sssaattana.

netti ihmeellinen paikka..täällä vittuillaan mut miks ei livenä ikinä..mä haluan kaiken!!

O