Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Voi helevetti. Viimeks ku pesin pyykkiä, unohin huuhteluaineen ja kaikki vaatteet oli iha sähkösiä (tietty jotai semivillaa ja fleeceä vaa pesus..), ja ny si olin täl kertaa laittanu vahingos et "ei linkousta". Vaatteet litimärkiä. Vaikka laitoin ny pesukoneen linkoomaan, ni eipä tuo enää pahemmin auta enää tässä vaihees ku pitäis tunnin päästä lähtee liikkeelle.
Mul ei oo vaatteita. Jes. Lähen kai si tuulihousuissa ja kulahtanees hupparis leffaan ja parille. Wuhuu!

Aika menny nii hemmetin hitaasti viimeset pari päivää. Vittu viel tunti

[q]silmä, 2.11.2009 11:08:
Eikö vain, ettet ojentanut heitä edes pienellä sanallisella huomautuksella?
[/q]

Olin itse vaunuosassa, ovi oli kiinni. Eli ei, en ojentanut heitä.

tarjoisin kaljan jos sanottas et oon aika paska jätkä

[q]Sunshine^82, 21.7.2009 22:10:
---
Equalizer, 21.7.2009 22:03:
tarjoisin kaljan jos sanottas et oon aika paska jätkä

---

oot hyvä jätkä tarjootko oluen? ;D

juhuhuu..:G

V*tun saatanan v*tun ämmä v*tun ÄMMÄ v*ttu

[q]Jone, 9.2.2010 12:03:
"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."
[/q]
Jopas on tuttua! Oon ite selvitelly useemman kerran saman puljun kanssa niitten mokia ja aika vitun huonolla menestyksellä. Mukava bonari on tietty se että jonotus on maksullista.

Kun jotkut ymmärtää asiat aina väärin

[q]sapeli, 17.12.2008 20:41:
Se kun ruoat pilaantuu kaapissa ennen viimeistä myyntipäivää ja sit ne pitää heittää menemään. Pitää näköjään opetella ostamaan vain max samaks ja seuraavaks päiväksi ruoat ja sit käydä useammin kaupassa.
[/q]
Mä harrastan lähes päivittäistä kaupassa ravaamista juurikin tuon takia.

Toisaalta en osta esimerkiksi enää leipää, yksinäistalouteeni pilaantumaan, kun en tahdo ehtiä sitä pientäkään pakettia syödä ennen kuin se on homeessa Sit hirvee säätö ku yrittää muistaa jäljelle jäävät kuivaa esim. tallille vietäväksi..

Kämppis, ihan vitusti just nyt.

Ihmiset, jotka eivät siivoa jälkiään. Yksi Helsingin hyviä puolia on se, että erilaisia viheralueita on ympäri kaupunkia, mutta niistä on vaikea iloita silloin kun nurtseilla ja nurkissa lojuu pitsalaatikoita, random papereita ja mäyräkoiran raatoja (siis niitä pahvisia). Pysykää kotona sikailemassa, jos ette ulkosalla osaa olla ihmisiksi, stana.

Tämä ei kyllä niinkään ärsytä kuin huvita, mutta laitetaan samaan eli EB:n bussimainos, jossa Pelle Miljoona selittää kuinka EB:n bussi päästää vain 43 g hiilidioksidia per sata kilometriä per matkustaja ja toteaa perään, että esimerkiksi henkilöauto päästää "see ooo kolmosta" yli puolitoistakertaisen määrän. Sen nyt ehkä vielä ymmärtää, ettei Pelle erota hiilidioksidia ja -trioksidia toisistaan, mutta mainoksen tekijöiden osalta aika käsittämätön, vaikkakin pieni moka. Eikö siellä ole ollut minkäänlaista käsistä?

Kuukauden jouduin miettimään et miks hemmetis mun loppupalkka oli saatanan pieni. No, selvispä sekin kun tänään sain palkkanauhan käsiini - meiä mulkku palkanlaskija oli si ottanu 40% veroja mun normin 21.5% sijaan. TOSI VITUN JEES HEI

Pankki rokotti tilin saldon melkein nollaan.

Jotkut myyjät, jotka tekevät virheitä, ja sitten kun olisi aika selvittää näitä virheitä, he sanovat että "nyt ois vähän kiireitä eikä mul oo aikaa mutta hoida sä asia" *toktok*

VITUT HOIDAN.

Perkele.. Tais saikulle tulla sit pituutta lisää ja vittumaisimpaan aikaan vuodesta.

Tänään oli ihanasti lunta aamulla kun menin terapiaan ja reilun tunnin terapian aikana oli sade ja räntä muuttanut lumen loskaksi. Ja mulla oli vielä kengät, joissa on reikä pohjassa ja nyt villasukat on märät >:|

[q]mayah, 28.12.2006 12:54:
Ei varmaan tahallaan, mut jos se jotenkin nyt kuvittelee, et toi on se oikea tapa tehdä asia? Eli miten sen vois opettaa tosta tavasta eroon?
[/q]

Mä en tiiä Varsinkin, kun se ennen kiltisti paskoi sinne laatikkoon

Tekemättömyys. Ei oo mitään tekemistä, ei mitään! Mul on ihan hemmetin tylsää. Kuolen tylsyyteen. Muutenkin ihan sekasin vielä koko helvetin sisäinen kello.

Kun tarvitaan millisiä- ja tuumaisia-kuuskoloja fillarissa, eikö mitään voisi tehdä yksinkertaisesti.

Jesh! Mahtavaa! Onneks ei vielä ollu tarpeeks tekemistä, järkkäilemistä ja stressiä tälle viikolle ni nyt hajos sit puhelinkii! *toktok*

O