Mikä ärsyttää?
[q]mayah, 12.7.2006 12:07:
[/q]
Ihanaa. Meillä taasen on rapussa joku kunnostusremontti menossa, siellä ne alotti kolistelun jo aamulla ja vieressä tehdään vanhainkotia eikä nekään mitenkään hiljasia oo. Ihana tulla kolmelta töistä väsyneenä kotiin ja herätä jo ennen kaheksaa möykkään On vähä poikki olo.
SINÄ! :D
[q]sapeli, 21.7.2009 11:53:
-clips-
[/q]
Mua ärsyttää ihmiset jotka itkee internetsissä vaikka itse eivät jaksa liikuttaa persettää tarpeeksi ajoissa bussipysäkeille.
Huomaathan että pk-seutujen pysäkkien aikataulut ovat "Arvioituja aikoja pysäkillä" tarkista vaikka seuraavan kerran kun seisot siinä pysäkilläsi. Vain päätepysäkkien aikataulut ovat "pitäviä" tähän tietenkin forcemajuret (ruuhkat yms).
YAP. i'm lovin' it.
Mut ei sinne päinkään. Vitun asiakkaat. Pilaatte mun hyvän päivän.
[q]Hitchhiker, 27.11.2008 17:46:
Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan...
[/q]
Se on yleensä merkki stressistä, jos herää aina samaan aikaan. Useimmilla taitaa ajoittua siihen aamuyöhön. Ja tietenkin jo se heräily/huonot unet itsessään alkaa stressata, kun et saa tarpeeksi lepoa.
tuo jää tuolla tiellä. pitääkin olla kävelemisen niin vaikeaa köpöttelyä ulkona*igor*
Tääl o iha paska ja kylmä sää. Hirvee väsykin. vois ottaa torkut jos ois paremmalla tuulella sitten.. En tiiä. vituttaa vaa jotenki nii paljo.
[q]Epailija, 2.6.2009 23:48:
Ihmiset, jotka eivät siivoa jälkiään. Yksi Helsingin hyviä puolia on se, että erilaisia viheralueita on ympäri kaupunkia, mutta niistä on vaikea iloita silloin kun nurtseilla ja nurkissa lojuu pitsalaatikoita, random papereita ja mäyräkoiran raatoja (siis niitä pahvisia). Pysykää kotona sikailemassa, jos ette ulkosalla osaa olla ihmisiksi, stana.
[/q]
Jep. Kesän ja puistochillausmahdollisuuden vähemmän ihania puolia. Ei se mahtava vapaa ja rento fiilis oikeuta jättämään kaikkea ryönää jälkeensä, jolloin muiden mahdollisuudet nauttia puistosta kärsivät. Suosittelen vaikka muovipussin kantamista mukana - ei ole paha homma kerätä jätöksiään (hehheh) siihen.
Nyt oli sellanen asiakas, joka sai mut ekaa kertaa täs työpaikas todella pahalle tuulelle.
Kaiken lisäks sellanen asiakas, jota me ei saatas ees palvella. Sekös siitä ois viel enemmän riemastunu.
Posket rupes punottaan hetkeks.
Onneks helpotti jo.
Yks. Luulin jo, et yks juttu ois laantunut. Nyt taas iho kananlihalla ja jonkinasteinen vitutus päällänsä. Mut yritän olla sitkeä ja saada asian pois mielestäni.
[q]domi, 9.2.2007 14:40:
Pitäiskö sun pistää ne kissat luontoon? :D
[/q]
Pian pistänki, enkä päästä takas ennenku toi helvetin kiima-aika loppuu. Kauanko tota oikee kestää?!
Huoh.
taas tapahtunu asioita, joihin mä olin aika tärkee osallinen mut KAS KUMMAA, mulle ei kukaan vaa ollu ilmottanu siitä? On se kiva ku asiakas sanoo mulle meiän yrityksen asioista, "hah".
[q]Oleanterinkukka, 25.4.2007 17:04:
Ämmät, jotka viekottelee varattuja miehiä. Aaaaargh! Mikä hemmetti siin on kun ei mee viesti perille!
--snip--
[/q]
Ja ihan samalla lailla ärsyttää myös miehet, jotka vokottelevat varattuja naisia.
Kai se on joku eye for an eye-juttu :D
Tai sit ihan puhtaasti vaan niin että jotkut saa kiksejä siitä. Toiset saa blondeista, toiset bruneteista, noi jotkut saa kiksei nuoremmist, sitten vanhemmista.. Myös vapaista ja varatuista.
Poltin 2,5 tupakkaa, enkä ollut polttanut yli vuoteen savujakaan. Vituttaa aika suuresti, mut minkäs teet.
[q]peikkolapsi, 12.9.2009 20:34:
myymälävarkaat voi nyt perkele
[/q]
Mittäääää on hävinnyy
Mulla on asiakas linjoilla, lähden kysymään apua meidän järjestelmä- ja tekniikka-asiantuntijalta. Tämä asiantuntija tulee mun luokse, ja yritetään selvitellä ongelmia.
kesken kaiken viereen hyökkää adhd-kollegani, ja rupeaa kyselemään omista ongelmistaan.
Pidin silti sanat sisälläni, mutta en ymmärrä, että eikö se oo kuullu sanontaa "ODOTA VUOROASI"?
itseni.
[q]Minnalilla, 12.9.2009 20:47:
---
peikkolapsi, 12.9.2009 20:34:
---
Mittäääää on hävinnyy
[/q]
täl viikon vitusti kaikkee
tänäänki vaik oltiin 5 m pääs ovest koko ajan
pitävät meit ihan pelleinä
tiistaina jopa nähtiin itse varas
mut kaippa joku porukka, koska se sama heppu ei käyny tänään... mut sama hylly tyhjenee...
tänään vein siit toimistoon kaikki :p
se on loppu nyt
korpee
Tääl o taas vähä lastentarhameininki.
Ihmiset pelaa sisäl footbagia, toiset o ruokiksella tunnin verran, ne joil o seuraava ruokisvuoro ei tajuu venaa niitä myöhään olijoita vaan menevät itsekin ruokikselle, mä yritän hihkaista et meil o jonoo ni mulle vastataan "haista paska", ihmiset huutaa toisilleen (eivät jaksa mennä toisen luo kysymään/käyttää communicatoria) ja täs pitäis puhelimeen puhua ja kuullakin asiakasta... Aaaargh.
Ja joo, ei oo pelkästään perjantain vikaa.
edit. Sit oli viel urpo asiakas.