Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

ihmisten kyvyttömyys puhua asioita suoraan vaikka hyvin tietää toisen tietävän mistä on kysymys!Monimutkaiset ihmissuhteet!Joskus jonkun naama ei vaan miellytä!Joskus kaikki on vaan nii pepusta!Ja tää on yks niistä päivistä!Kiitos eräiden!*dissaa*
Kauhee purku päällä *nauru*...kun kerran kysyttiin

Ärrrrsyttää lauseet:

” Mä oon niin sekasin!” *ja sit se silmien pyörittely ja pään pitely*
ja
”Mä olin niin litkuissa etten tajunnu mitään... ai mitä.... en mä muista!!!”

ja nämä ja monet muut samankaltaiset pissis-puheet tulee yleensä jossain täydessä metrossa tms niin että pidetään huolta että kaikki kuulee ja huomaa. Itse sitä syyllistyy varmaan välillä ihan samaan, mutta älkää tehkö niinkun mä teen vaan niinkun mä sanon!!!

Eipä oikeastaan mikään..*iloinen**iloinen**iloinen*

En tiedä, että mistä se johtuu, mutta viime aikoina on alkanut ärsyttää erilaisen byrokratian muodot. Byrokratiassa ei ole sinänsä mitään vikaa, jos sitä toteutettaisiin toimivasti, esimerkiksi logiikkaan pohjautuen.

Esimerkiksi;

Halusin Tim Burtonin Big Fishiin ennakot. Olin nähnyt jo trailerin Atlantin toisella puolella ja ollut siitä lähtien innoissani kyseisestä leffasta. Noh, huomattuani metrossa, että Bio Rexissa on ennakko 23.1., niin olin enemmän kuin tyytyväinen. Aloitin soittelun Bio Rexin lipunmyyntiiin, mutta siellä ei kertaakaan kukaan vastannut. Varmuuden vuoksi yritin myös Finnkinoa ja Sandrew-Metronomea, jossa mun kysymystä lipuista ihmeteltiin. Lähdin sitten lounaan aikoihin käymään Bio Rexissä. Vain yksi ovi oli auki koko paikkaan, kuten myös vain yksi kassa. Odotan varsin pitkän ajan jonkun selvittäessä kuvioitaan kassaneidille ja maksaessaan kolikoilla. Kun vihdoin pääsen tiskille, hymyilen ja pyydän kahta lippua Big Fishiin perjantaille. Myyjä sanoo, että se ei myy lippuja. Noh, kysyttyäni, että mistä mä voin ostaa lippuja, saan vastaukseksi ”tuntia ennen näytöstä”. Upeeta, jos jossain olisi ilmoitettu, että milloin näytökset alkavat. Varmuuden vuoksi kassaneiti ilmoittaa, että niitä on tulossa myyntiin 700 kappaletta. Alan hiukan hiiltyä, kun hän ei voi suoraan sanoa, että monelta voin perjantaina mennä hakemaan lippuja. Lopulta hän saa joltain naiselta infon, että näytökset ovat perjantaina kello 18 ja 20:30, joten voin siis tyytyväisesti todeta, että voin siis hankkia lippuja vasta kahden päivän kuluttua samasta paikasta. Miksi? Miksipäs ei?

ärsyttää, koska väsyttää ja ei jaksa tehdä mitään ja huomenna alkaa taas koulu ja rahaa on vaan 2 euroo ja mun hiukset on ylikasvanu ja mun pitäis siivota ja ruuaksi on lihamureketta, eikä lihapullia
*eiei**hmph**piru**igor*

Teini/amis viikset. Varokaa mulla on teippiä taskussa
Sean paul
Music televisionin näkeminen
Turha päteminen (Kaikki kattoo peiliin HEP)
Turha päteminen
Kirkko ja uskovaisten valhettelu
se että aina pitää haista tupakalle
Just siä. ET siä vaan pari vasemmalle....

Arkeen palaaminen..hoh...
Ja tärkeilevä pomo..perseen nuolija "kollegat"..*igor*

epärehelliset ihmiset*eiei**poks*

..
>> kylmä tuuli
>> aikaset aamut
>> agressiiviset ihmiset
>> sunnuntai illat
>> hmmzzz.. pienet TEEkupit :)
..

..´ärsyttää ettei ole yhtään oikeasti Hyvää radiokanavaa *hngh*

Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!

Tällä hetkellä kaikki

yana8000:[q]Angeli:Tällä hetkellä kaikki

veit sanat suusta.

onneks pääsee ylihuomenna keskelle metsää pariks viikkoa niin ei tartte katella kaikkia ympärillä olevia pässejä (joista suurin oon itse)[/q]

milla:[q]
NO EMMÄ SIT ENÄÄ IKINÄ TUU MIHINKÄÄN TEKNO-PILEISIIN.
[/q]

kuiteskiiii tuuuuuut!

mua ärsyttää että kello on yhdeksän ja menen vasta puoli yhdeksi kouluun enkä saa enää unta (jos nyt jotain oli pakko keksiä *vink*)

Miehet on Taas todistettu!

vaeltajatar:[q]nyt mua ei enää ärsytä, mutta tuli hirmuinen mielihalu tavata sut*hih*
...paitsi jos vastailet mulle vaan sen takia, mitä sanoin hengaavista pinkeistä pikkupimuista ja ite oot sellanen*vink*[/q]

hmm..tuo on tainnut mennä multa ohi..joo en ole piukea pikkupimu.. Mut saattaa nähdä viikonloppuna Hesassa jos saan tän inhottavan taudin päästämään irti musta!! Olis kiva törmätä suhunkin
*ökkö**sydän**ökkö*

Se kun kaveri matkii joka asiassa..minun mielestäni moinen kuuluu pitkälle lapsuuteen mutta kaipa sitä vielä 20:senä..*mur*

Tanya:[q]Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä. [/q]

Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.

hitto, mä ainakin oon tänään ollu hirveen "iloinen", vaikka järkevästi ajateltuna kaikki on mennyt aivan päin *****a. HYMYILLÄÄN! ( jep *dissaa*)

O