Mikä ärsyttää?
ärsyttää ku ei tiedä mitä elämässä/ltä haluaa...*eiei*
spanig:[q]naive:möykkäävät naapurit
,chose life, perkele.
Totta ei ole kiva herää keskellä yötä siihen että yläkerrassa on meinigit täysillä päällä ja sä yrität nukkuu, mut pahvi seinät estää sen, jotka päästää luonnollisen nautinnon äänet hienosti läpi.......aijai!!!!*hmph*
ja sit aamul taas*nukkuu*[/q]
..Ja kun aamulla väsyttäis niin toinen naapuri alkaa imuroimaan 7ltä..*hmph*Lähde siinä sitten reippaana töihin..*nukkuu**igor*
Heii.. mul on ainaki toi ongelma.. kämppis joutuu
jatkuvasti toistamaan itseään ja se on ihan kilareis siit!
Vitutus ämpäri kiehuu välittömästi yli, kun joku vistokänniääliödorkaspede pilaa sun fiilistelyt toteamalla musiikista äänekkäästi että vittu mitä paskaa!! Ei saatana!! Pitäis vittu ne mölyt mahassaan jos ei muuta rakentavaa mielipidettä osaa antaa!! On totta etteivät kaikki voi pitää samanlaisesta musiikista, mutta se, että pilaa totaalisesti jonkun toisen nautinnon noin ala-arvoisesti on mielestäni väärin ja se pitäisi lailla kieltää. Ehkä nämä "tyypit" eivät vain tiedä kuinka korkealle voit nousta musiikin viedessä ja äkkipudotus korkealta voi olla vaarallista*plur*
rahattomuus
1.Ehdottomasti *dissaa*HKL*dissaa*...prkl
2.Kirjekuoret jotka jatkuvasti tippuu maaha tai ei suostu menee lokeroihi...
3.No joo maanantai koska perjantai o viiko toisel laidal...
4.Se et asiat ylipäätäsä vituttaa.
5.Se et en oo voittanu lotos tai periny miljoonii...ainakaa viel.
6.Vittu suomen ilmasto on nii IHANA...*mur*
No tätähä vois tosiaa jatkaa aika pitkääki mut en jaksa koska sit vituttaa viel enemmä...
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Mukavaa lähteä töistä ja kotimatkalla katsoa maisemia; maisemia missä kapinen pervo runkkaa keskellä nurmea. Ärsyttävä munanheiluttaja. Yök.
[q]La Tigre:
äääh ylennys mikä oltiin jo annettu ymmärtää että olisi mun niin meni sittenkin toiselle tyypille!*pahis**igor**uuh* mä olin raatanu sen eteen...mutta turhaan.
[/q]
Sellaista se on. Pomot huomaavat parhaiten ne joilla on taitoa mielistellä. Usein käy niin että osaavan työpanosta ei palkita. Kuitenkin jossain vaiheessa panoksesi huomataan kunnolla joten päätä pystyyn.
Ärsyttävintä on varmaan monen mielestä ihminen joka vituilee..siis just kun on bibbalo fiilis niin se vittuilee ja pilaa koko illan. Sitten se että sopii jonkun kaverin kanssa että lähtee bilettää niin se ilmottaa viime tipassa että on "pään särkyä,tai ei fiilistä..jne." se on ärsyttävintä mitä voi tehdä mun mielestä*dissaa* pistää vituttaa mua huolella!*mur*
ei mitää välii miten kirjottaa kuhan siitä saa selvää.. imho on turhaa nillitystä valittaa toisten kirjoitusvirheistä. Mä käsitän sen niin et toinen osapuoli vain yrittää osoittaa olevansa fiksumpi/parempi tarttumalla yksityiskohtiin joilla ei ole väliä. Jos joku kirjoittaa CV jne niin varmasti tarkistaa huolellisemmin läpi tekstinsä ja yleensä oikolukuohjelma fiksaa ne virheet joita mahdollisesti on tullu joten eipä siinä tarvi paljo tsempata.
mä kirjotan 99% päin helvettiä ja aina on CV kelvannu ja kaikki muukin työstämäni materiaali ja paljon niitä myöskin joudun tekemään.
joo mut.. aina ihmiset jostain haluaa nillittää ja
*potkii päähän*
[q]hallucinogen:
Mua ketutti tänään se kun pääsin jopa lähemään töihin ja sit paahdoin autolla vähän reippaammin tätä lehmijärvi ek:ta ja sitten joku saatanan mummo ajaa neljääkymppiä 60km/h-alueella ja sit kun tulee mutka niin painaa viel jarrua.... sit kun tuli vähän suoraa eikun ohi vaan mut kyl pisti vihaksi
Ja sit jyväjemmarit oli kansoittain liikkeellä traktoreillaan
[/q]
hmm mä oon sitä mieltä et näin just tulee ne liikenneonnettomuudet ja tilastot kasvaa... ei pitäs menettää hermoja tollasen asian takia.. jos sä ajaisit sen mummon peräs sen 40km/h loppuu asti ni et kuitenkaa ajallisesti häviäis hirveesti loppujenlopuks... ihmisillä on vaan niin perkeleen kiire jokapaikkaa paitti mummoilla.. ymmärrettävää kyl.
meni joskus itelläni kans hermot samasta syystä mut lopulta se oli perkeleen tyhmää.... toisaalta oisit voinu sen mummon kiilaa tieltä (hykertel)
Pessimistit. kuoppaan vaan kaikki!*joo*
[q]Jone:
IMO tossa nyt ei taas ole mitään nillitystä.
On säälittävää että hyvin suuri osa suomalaisista nuorista ei osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään enää edes välttävästi. Olen itsekin ajatellut kaivaa vanhat kirjat esiin ja kerrata hieman kielioppisääntöjä, koska olen melkoisen vittuuntunut siihen että käyttämäni kielen taso on ollut jatkuvassa laskussa muutamat viimeiset vuodet. Perhana, pilkunpaikatkaan eivät enää oikein löydy.
[muokattu 18.8.2003 12:21]
[/q]
No ne ketkä haluaa kielellä leikkiä nauttikoon siitä. Itse käytän äidinkielentaitojani silloin kun siihen on tarvetta. En keskity forum teksteihin tms hirveän tarkkaavaisesti enkä anna häiritä joidenkin smallminded ihmisten siihen takertumista. Ehkä niiden ihmisten pitäisi hankkia itselleen jokin harrastus niin ei tarvi leikkiä kielioppisalapoliisia.
[q]hallucinogen:
No en mä sentään torvea paukkuttanu kun tiesin et jos ei autoa tuu vastaan niin vähän matkan päässä oli hyvä suora mut kyl se ottaa aivoon kun aivan ihana ajosää ja sit madellaan kun ei tuolla oo niin hyvä ohittaakkaan kun puita ja sun muu kasvusto peittää näkyvyyden. Onneksi joskus noista matelijoista on sen verran fiksuja et pistää johkin tiensivuun jos alkaa jonoa kerääntyy taakse enemmänkin ja päästävät ohi... En itse ainakaan viihdy autossa niin paljoa, että ajaisin tarkoituksella niin hitaasi, että saisin matkaan kulumaan tupla-ajan...
[/q] jeps kyl niidenki pitäs tajuta tehdä tilaa jos haluaa tosiaan körötellä hitaasti.. tosin sakonarvoinen suoritus toi on jos ajaa liian hitaastikki
[q]Jone:
---
Relic:
No ne ketkä haluaa kielellä leikkiä nauttikoon siitä. Itse käytän äidinkielentaitojani silloin kun siihen on tarvetta. En keskity forum teksteihin tms hirveän tarkkaavaisesti enkä anna häiritä joidenkin smallminded ihmisten siihen takertumista. Ehkä niiden ihmisten pitäisi hankkia itselleen jokin harrastus niin ei tarvi leikkiä kielioppisalapoliisia.
---
Mun mielestäni oman äidinkielen monipuolinen osaaminen on verrattavissa perustavanlaatuisten käytöstapojen omaamiseen ja siinä taas ei mun mielestäni ole mitään pikkusieluista että sellaista ihmisiltä edellyttää. Ei kai kukaan täällä nyt ole suoranaisesti alkamassa oikomaan kenenkään tekemiä kielellisiä virheitä, mutta olisihan se nyt vaan paljon mukavampaa jos jopa tänne kirjoitetut viestit olisivat helposti ymmärrettävissä ja luettavissa.
Ymmärtäisin hyvin jos vetäisit herneen hieman nenääsi jos tässä nyt edellytettäisiin jotain sellaista, joka olisi monien taitotason ulottumattomissa vaikeutensa vuoksi, mutta kun kielioppisäännöt on jokaiselle meistä opetettu ala- ja yläasteella. Kyllä mua itseäni vaan hävettää etten oikein osaa jotain niinkin yksinkertaista, jonka opettaminen voidaan aloittaa jo alle kymmenvuotiaille, koska sen ikäisetkin pystyvät nämä asiat hyvin omaksumaan.
[muokattu 18.8.2003 12:39]
[/q]
Jep kyllä ihan tottakin puhut. En missään vaiheessa suinkaan herneitä nenään ottanut.
Itse olen sen verran kehno kieliopillisesti, että olis paljon opeteltavaa mutta toistaiseksi hyvin pärjätty.
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
-_-
fok it
[q]Avernian:
Ihmiset jotka eivät osaa/halua käyttää ketä- ja kuka-pronomeneja oikein.
[/q]
Eli Turkulaiset. Siellä tuota ärsyttävää ketä-sanaa kuulee hieman liikaa.
[q]milla:
judge jules.
[/q]
On hieman epäilyttävää kuinka monet nuoret naiset antavat olettaa, että he olisivat sinkkuja, vaikka olisivatkin varattuja. Voi olla, että miehet ja vanhemmatkin naiset tekevät tuota, mutta tietyistä syistä mulla ei ole kummistakaan kokemusta. Erityisen ilkeää tuon oleellisen tiedon panttaaminen ja kysymysten välttely on musta siksi, että useimmiten heidän suhteensa eivät ole avoimia ja toisaalta heidän käytöksensä on yhtä korrektia kuin henkilön, joka nauraa vammaisille.
P.S. Jos joku kerkesi lukea saman viestin SINKKULUUKKU -aiheen alta, siihen on syy - se on kuitenkin poistettu ;)
Se että on väsynyt ja kastunut ja ollut yön duunissa ja röökit loppuneena ja nälkäisenä päänsärkyä kärsien. Voin sanoa että vituttaa ja rankasti.