Mikä ärsyttää?
voi teitä yana, tanya ja muut*nauraa*vallan ihania oletta työ*hih*
.....oih, tanya, mä kans*sydän*sua...mutta kukas sä oot?*vink*
just nyt mua ärsyttää se, että mulla on alilämpöä(päässä surisee...)*suru*
Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*
Tanya:[q]vaeltajatar:Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*
Et sä mua tunne..hähää!!*pahis*[/q]
KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*
Tanya:[q]vaeltajatar:
KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*
Voi kulta pieni hani mussukka..mä en tunne sua sen paremmin kun sinäkään minua
*hellokitty*[/q]
nyt mua ei enää ärsytä, mutta tuli hirmuinen mielihalu tavata sut*hih*
...paitsi jos vastailet mulle vaan sen takia, mitä sanoin hengaavista pinkeistä pikkupimuista ja ite oot sellanen*vink*
patis:[q]Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa
Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.[/q]
Mä tuun nykimään sua hihasta tai jostain pe tai la, jos nään sua*nauraa*
Kesy:[q]PATIS: katsos jotku ei osaa ees laittaa *vink*[/q]
Kerro Kesy ihmeessä, niin tuon pärstäni päivänvaloon....vaikkei se sitä kestäkään...*nauraa*
Katrina:[q]Tanya:Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.
Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.
[/q]
Mä melkeimpä toivon että olisin ollut itsekin. Ei oikein ollut voimia bailata ironissa ja Gloria on alkanut kyllästyttää paikkana..Vaihtelu virkistäis!!!
milla:[q]...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
*vink*[/q]
no EI SAA!
ärsyttää ihan ****sti viimeöiset pilvet :( ei näkynyt revontulia niiden takia. nyyhks
Teks:[q]
Pinnalliset paskapäät
aamuherätykset
jos kone menee rikki ja on mm. kipeenä.
Kuumuus
kylmyys
se että meillä ei ole kylpyammetta
räppääminen
tuijottaminen
[/q]
Hohoho. lol. mulla on sulle kylpyamme ja etkö muka aina tuijota mua ja räppää mun kanssa ja esim. et aamuisin hirveen useesti HERÄÄ vaikka pitäis.. *sydän*
mut hyviä juttuja noikyl.. ^__^
Sä ärsytät mua välillä. mutta tykkään sua kyllä silti
Mun silmä ärsyttää.
Kai katkennut verisuoni tj. Se on ihan punanen ja kamala ja aaargh. ne sano ettei siihen oo mitään lääkettä. ajan kanssa sitte..*suru*
huOh. ei tän kanssa voi ees lähtee mihinkää. taino. musta tulee varmaan merirosvo tai vastaava. en ees tiedä kuinka kauan tällänen sit yleensä kestää..
Katrina:[q]Kesy:Itkee perään
Mun perään ei koskaan kukaan ole itkenyt, ärsyttää... No ei...
Sano niille tuhmille, että olet aloittanut uuden suhteen. Se yleensä auttaa!
[/q]
Ei auttanu tässä tapauksessa toivotulla tavalla. En haluu vihamiehiä, mut nyt ilmeisesti on jo ainaki yks..*igor*
Kesy:[q]Ok. Tää alkaa nyt olla jo niin naurettavaa että rekisteröidyn uudestaan tänne,ihan vaan teidän mieliks. Kun mun tietääkseni tota nimeä ei voi muuttaa.[/q]
mikään ei ole mahdotonta. mun tän tunnuksen nimi oli aluksi yana8000 koska olin unohtanut yana + yana4000 tunnarit ;)
laita vaikka anqalle mailia niin eiköhän se nimi vaihdu...
Panfobia:[q]Poltin CD:n täyteen mp3:sia, poistin ne kovalevyltä ja sitten...tadaa...levy ei toimikaan!!!! *argh* *mur*[/q]
No eipä tuo vielä mitään, mutta minä lähdin kesken unien ajamaan 70km koululle kiroillen, kun koko matkan joku hinuri ajoi edessä -jarruvalot vaan vilkkui- ja sitten huomasin tulleeni tänne turhaan! Vois kohta mennä opettajien huoneeseen dissaamaan
hyperventilaatio:[q]Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.[/q]
ihanaa OON IHAN SAMAA MIELTÄ. ^______^
viddu.
*isohymiö*
nii ja se et frendi veti herrssi överit ku pääs katkolta lomille ja kuoli*dissaa*
Morillo:[q]Ärsyttää kun ihmiset ei osaa elää hetkessä!!!! Miksi kaikki pitää aina suunnitella etukäteen? Eläkää ja tehkää kaikkea hauskaa!!!*pahis**pahis**pahis*[/q]
se et ihmiset varsinki naiset ovat nii katellisia! jos joku on kaunis sille ei tarvi turha vituilla ja komentoida ku se ei vaa helpota sun oloa!!!!!
Se ´ärsyttää ettei saa unta.
Unilääkkeitä ei viitti käyttää ja tää "luonnollinen nukahtaminen" ei suju multa.
Siks oon usein niin kiukkunen kun en saa nukuttua.
ja seki on perseestä että olen kipeä enkä päässy pippailoimaa koko viikonloppuna*uuh*
ValVal
Kun ei osaa sanoa ei töille..Mulla piti olla lomaa viel viikko mut huomen taas 7ksi töihin..*hmph*