Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mua ärsyttää nyt ihan kaikki!!!! Tosin en tiedä mikä tarkalleen mut nyt on yleisärsytys.

Mua ärsyttää nyt ihan kaikki!!!! Tosin en tiedä mikä tarkalleen mut nyt on yleisärsytys.

Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.

:[q]Katrina:Tanya:Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.

Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.

Mä melkeimpä toivon että olisin ollut itsekin. Ei oikein ollut voimia bailata ironissa ja Gloria on alkanut kyllästyttää paikkana..Vaihtelu virkistäis!!! siis miksi tää kone hyppää aina mut pois...saakelin paska perkele..tää ärsyttää!! Vitun teknologia..
[/q]

Vaeltajatar, sori mut mä en osaa ite laittaa sitä kuvaa..
Oon kyl, yrittäny mut ehkä on parempi etten o onnistunu

Ärsyttää, kun ei saa mitään aikaseks!!! Pitäis tehä tuhat ja yksi kouluhommaa ja pää on ihan tyhjä.*poks*
Nytkin vaan täällä maleksin, vaik pitäis sulkee koko netti ja tehdä ihan muuta. Kääk...miten tästä elämästä sais taas kiinni? Suukin on täynnä verta ja jomottaa, kun äsken kävin viisaudenhampaiden leikkauksessa. yhyy

Meja, kärsin samasta ongelmasta just nyt.. pitäs tehä pari ruotsin ainetta ja ja ja kaikkee mut tässä mä vaan nökötän tän helvetin koneen edessä. Aina ku pitäs koulujuttuja tehä ni klubitus kutsuu*nauru*

Niin just! Ei ois pitänyt saada himaan tätä nettiä! Vaikka toisaalta on tääl kyl niin kiva käydä aina tutkailemassa kaikkia kamuja
Ehkä mä kohta raaskin lähtee täältä pois...

Tanya:[q]Annetaan kaikkien kukkien kukkia*sydän*[/q]

Joo, Heinää kehiin

Ärsyttää muuttaa..ärsyttää kun ei ole perillä omasta elämästä..ärsytti tänään nousta ylös..ärsyttää ärsyttävät ihmiset..ärsyttää kun on hirvee nälkä..mua ärsyttää ihan vitusti kaikki asiat tänään mutta silti olen niin oudon onnellinen..en kai ole ihastunut..? No en ainakaan tiedä vielä kehen..*nauru*

*uros**dissaa*

Marski:[q]te ärsytätte mua!!!
[/q]

Mehän ollaan ihania

Defiz:[q]Tanya:Annetaan kaikkien kukkien kukkia*sydän*

Joo, Heinää kehiin
*hih*[/q]

Ei kun kukkaa...kjäk..kjäk..kjäk..ompas mautonta huumoria..

mitä vikaa maanantaissa on..nimimerkillä neljä tuntia töitä maanantaisin..

te ärsytätte mua!!!

no ei

- hulivili hupakko -

*sydän*

KIKSUPILLIT! ( jos omistatte, niin voitte nielasta ) *dissaa**dissaa**dissaa*

..heräät nokosilta ja huomaat kellon olevan niin paljon että kaupat ovat jo menossa kiinni. Et löydä pyörän avainta ja kenkien narut ovat solmussa. Survot kengät jalkaan ja ryntäät ulko-ovelle. Matto on rutussa oven edessä joten potkaiset koko maton syrjään. Ulko-ovella olet kompastua kynnykseen ja kun vihdoin ja viimein olet ulkona ja täydessä juoksussa huomaat että unohdit sormikkaat kotiin ja on jäätävän kylmä. Laitat kädet taskuusi ja juoksutyylisi näyttää aina vain hullun kurisemmata lisäksi juokseminen on myös raskaampaa. Pikku hiljaa toisen jalan sukka "löystyy" ja alkaa valua kenkään aina varpaisiin asti. Yrität riuhtoa sukkaa ylös vauhdissa mutta turhaan. Lopulta jätät sen kengän kärkeen ja varpaasi saavat rakkoja ahtaudesta. Kaupan ovella tarraat iloisesti kahvaan ja riuhtaiset ovea..kappas..olet katsonut kelloa väärin unen pöpperössä ja kauppa on ollut jo tunnin kiinni. Pää alas painautuneena raahaudut takaisin kotiin. Juuri kun ajattelet ettei mikään voi mennä enää pieleen huomaat että kotiavaimesi on jäänyt kiireessä kotiin..

vähemmästäkin sekoaa..

se ettei mikään kiinnosta

Avernian:[q]
Syyderi, sä oot toisinaan vähän ärsyttävä äijä. Mut onnex et läheskään aina *nauru**nauru**nauru*

Ottaa huumorilla *nauraa*[/q]

Joo kyl musta sillon tällön irtoo sarkasmin pisara tai pariki, mut kai mä iha lepposa pikkupoju muuten olen.

O