Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]NextAce:
Eiköhän olisi parempi jos hoidettaisiin oman maan asiat ensin kuntoon ja kateltaisiin sen jälkeen, että otetaanko niitä pakolaisia.
[/q]

sun mielesta muka joskus tulee hetki jolloin voidaan olla yhta mielta siita että maan asiat on kunnossa?

karsikoot muut omissa maissaan sen aikaa, mitas syntyivat sinne.

[q]NextAce:

Eiköhän olisi parempi jos hoidettaisiin oman maan asiat ensin kuntoon ja kateltaisiin sen jälkeen, että otetaanko niitä pakolaisia.
[/q]

Ihan turha odottaa sellaista hetkeä, jolloin kaikki olisi kunnossa. Aina löytyy joku tyytymätön ja aina on parantamisen varaa. Toisaalta nykymeiningillä on ihan turha odottaa, että asiat sen kummemmin parantuisivat lähiaikoina - ja syinä ovat ihan muut asiat kuin pakolaispolitiikka.

[q]yana:
---
NextAce:

---

sun mielesta muka joskus tulee hetki jolloin voidaan olla yhta mielta siita että maan asiat on kunnossa?

karsikoot muut omissa maissaan sen aikaa, mitas syntyivat sinne.
[/q]

No joo, eipä tän maan asiat kyllä ikinä kuntoon tule..

[q]Neuro:
---
äm:
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*

---

*dissaa*Rasisti. Ne tulee ihan syystä tänne. Meillä menee niin hyvin että ihan turha valittaa jos pari tuhatta ”neekeriä*dissaa*” tulee sotia ja nälänhätää pakoon. Vaikka se on meiltä pois niin so what. Ne ihmiset yrittää elää hyvää ja turvallista elämää. Miksi ei annettaisi niille siihen mahdollisuutta. Vittu että suomalaiset on rasistisia.
*dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]

[q]äm:
-Väärinpäin asennettu vessapaperirulla.
-Nariseva tietokoneen hiiri.
-Kännykän 1-näppäin, joka ei toimi kunnolla.
-Nakkiperunasoselaatikossa palanut kieli.
-Väärään numeroon toistuvasti soittavat ihmiset.
-En keksi, minkä kuvan piirtäisin logoksi puhelimeeni.
-Se, että nämä kaikki ärsyttää mua, vaikka en edes ole huonolla tuulella.
[/q]
minkälainenhan olet vihaisena. pelottaa...

Mua ärsyttää jos mua ärsytää...*pahis*

Hyvät biisit mis on hirveet vokaalit............
Hirvee biisi mis on hyvät vokaalit..............
RadioNRG ja KissFM.................................
Nälkä.........................................................
Unettomuus...............................................
Huonot levysoittimet tai mixeri...................
Naarmuuntuneet, lainassa olleet levyt......
Liian kuumat päivät...................................
Liian kylmät päivät....................................
Valoisat yöt..............................................

Näin alkuun muutama...........................................*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**piis**super**piis*

-Väärinpäin asennettu vessapaperirulla.
-Nariseva tietokoneen hiiri.
-Kännykän 1-näppäin, joka ei toimi kunnolla.
-Nakkiperunasoselaatikossa palanut kieli.
-Väärään numeroon toistuvasti soittavat ihmiset.
-En keksi, minkä kuvan piirtäisin logoksi puhelimeeni.
-Se, että nämä kaikki ärsyttää mua, vaikka en edes ole huonolla tuulella.

Ja varsinkin jos puhelimesta on loppunu saldo,saan tekstiviestejä,haluisin vastata,mutt en voi*igor*Tänään taas tämmönen päivä ja paljon asioita mitä puhelimella pitäis hoitaa*eiei*

[q]Cera:
:D

Toisaalta taas hyvin ärsyttävää esim saada tekstiviestitejä, eikä puheluita, kun joitain asioita olisi helpompi hoitaa puhumalla, eikä kirjoittelemalla kymmeniä viestejä... nojoo. :P
Tähän kai syyllistyn itsekkin välillä..
[/q]

Mä olen täsmälleen samaa mieltä *igor**igor*

[q]cuteass:
Ja varsinkin jos puhelimesta on loppunu saldo,saan tekstiviestejä,haluisin vastata,mutt en voi*igor*Tänään taas tämmönen päivä ja paljon asioita mitä puhelimella pitäis hoitaa*eiei*
[/q]Ton takia se onkin täysin turha

Kyllä tänne varmaan aika monta ”elintasopakolaistakin” tulee et kyllä se seula pitää olla et ketä otetaan, muuten kaikki tulee ilmansen leivän perässä tänne ja sit se ”pari tuhatta neekeriä” ei oikeen riitäkään.

Ärsyttää kusipäät mitkä tahallaan vaikeuttaa toisten elämää ja ystävyyssuhteita...
ja ärsyttää kun ihmiset ei voi edes sanoa mistä kenkä puristaa ...

[q]Terde82:
Eniten pistää ärsyttää ihmiset, joita oikeesti pitää ystävinään ja sit heti hetken pääst huomaakin et se ystävä puukkottaakin aika reippaasti selkään. Kaiken kruunaa kyl sit se et tää kyseinen ystävä silti jatkaa soitelua ja haluaa nähdä ihan kun koskaan ei mitään olisi koskaan edes tapahtunutkaan... Toi pistää kyl aika vitusti ärsyttää...
[/q]

tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu... täällä puhuu kohtalotoveri joka on kans just kokenu saman.... mua ärsyttää tommoinen yli kaiken....*hmph*

[q]Unity(f):
---
Terde82:
Eniten pistää ärsyttää ihmiset, joita oikeesti pitää ystävinään ja sit heti hetken pääst huomaakin et se ystävä puukkottaakin aika reippaasti selkään. Kaiken kruunaa kyl sit se et tää kyseinen ystävä silti jatkaa soitelua ja haluaa nähdä ihan kun koskaan ei mitään olisi koskaan edes tapahtunutkaan... Toi pistää kyl aika vitusti ärsyttää...

---

tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu... täällä puhuu kohtalotoveri joka on kans just kokenu saman.... mua ärsyttää tommoinen yli kaiken....*hmph*
[/q]

Meitsi liittyy jengiin .. tuttu juttu ... been there done that .... eli koettu on ...

Ärsyttää noi saatanan kierot ihmiset!!
Sitkun vielä itse tietää, että ne on kieroja, mutta ne ei tiedä että mä tiedän..Kukaan ei tiedä mitään

Lauantaina oli tarkoitus alotella porukalla ja tulla siitä sitten Halluihin.
Nyt mun seuralaiset on lähdössä kuuntelemaan jotain v*tun Leningrad Cowboyseja!!!
Itse viiltelen mielummin ranteitani, kuin lähden sinne.

[muokattu 21.8.2003 09:32]

[q]äm:
Lauantaina oli tarkoitus alotella porukalla ja tulla siitä sitten Halluihin.
Nyt mun seuralaiset on lähdössä kuuntelemaan jotain v*tun Leningrad Cowboyseja!!!
Itse viiltelen mielummin ranteitani, kun lähden sinne.
[/q]

Sä voit tulla puristeleen mua pepusta halluissa, siinä sulle tekemistä

aivan totta! ihmiset on helvetin kaksinaamasia...mun ex-paras ystävä esim. teki tämmöset, meille tuli riitaa jostain ihan mitättömästä hommasta, ja siihen lopuks hän vaan tokas, että mä en ole enää pitkään aikaan pitänyt sua mun ystävänä... mä olin kuitenkin pitänyt häntä, hän tiesi mun kaikki asiat ja huolet ja murheet ja hänelle aina ensin soitin jos jotain kerrottavaa oli,tai jotain häppeninkiä... sit sain vielä kuulla, että oli vokotellut mun silloista miestä, oikein olentakaa puskenut hommia että sais meidät eroamaan, ja sit kuunteli kyllä ja ymmärsi kun soitin hänelle ja porasin että meillä menee huonosti, käski mun vaan jättämään mieheni... tän ”ystävän” kanssa en ole ollut missään tekemisissä neljään vuoteen, silloin sanoin häbelle että musta et enää ikinä kuule, ja aion sanani pitää.

[q]cheat:
aivan totta! ihmiset on helvetin kaksinaamasia...mun ex-paras ystävä esim. teki tämmöset, meille tuli riitaa jostain ihan mitättömästä hommasta, ja siihen lopuks hän vaan tokas, että mä en ole enää pitkään aikaan pitänyt sua mun ystävänä... mä olin kuitenkin pitänyt häntä, hän tiesi mun kaikki asiat ja huolet ja murheet ja hänelle aina ensin soitin jos jotain kerrottavaa oli,tai jotain häppeninkiä... sit sain vielä kuulla, että oli vokotellut mun silloista miestä, oikein olentakaa puskenut hommia että sais meidät eroamaan, ja sit kuunteli kyllä ja ymmärsi kun soitin hänelle ja porasin että meillä menee huonosti, käski mun vaan jättämään mieheni... tän ”ystävän” kanssa en ole ollut missään tekemisissä neljään vuoteen, silloin sanoin häbelle että musta et enää ikinä kuule, ja aion sanani pitää.
[/q]

Tollanen on kyllä kamalaa.Ja kun on vielä luottanut ystävään ja sitten tekee tollasta selän takana.Tollasta ei saisi kukaan kokea
Itselläni hieman samanlainen juttu juuri meneillään, eikä tunnu yhtään mukavalta.

[q]kuu:
Se ärsyttää, kun lähettää jollekkin jonkun tekstiviestin, niin ei tule vastausta
[/q]

Totta, tuo ärsyttää oikeesti, ilkeetä välinpitämättömyyttä (no joo, eihän se aina sitä ole)... mutta yleisesti ottaen välinpitämättämyys muutenkin on usein ärsyttävää...

O