Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

yrmeet vaa!

[q]alien:
nostalgiaa todellakin!!

*jiihaa**aplodit**jiihaa* T E R R O R C R A F T *jiihaa**aplodit**jiihaa*
[/q]

Tää meni ainakin nostalgian piikkiin. Nuoret klopit, jotka eivät todellisesti tajunneet Pitäjänmäen NuTan nostalgisuutta/arvoa.

[q]ZRO:
pizqn raitti...siel tapahtuu aina :DDD
[/q]

TODELLA!!! Sanoo mies, joka on melkein kaiken kokenut! *muistuttaa ZR0:a kyöpelöimisestä* *aplodit**pahis**jiihaa*

[muokattu 14.1.2004 02:14]

[q]alien:
---
ant1:
Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D

---

No perkele! kerro lisää...
[/q]

*tipahtelee*

Ant1 soittaa ekana. *piis**hymy*

Alien--> Harmittaa vain, ettet pääse alusta asti kuuntelemaan/nostalgisoimaan.

[q]Charly RePanic:

koko aamuyön duunasin settiä, eikä tässä oo mitään Westbamin kaltastakaan.. sry diggarit (myös itse!).

[/q]
eikai toi nyt sitä meinaa et oot miksannu himassa valmiiks ja siellä painat vain play nappulaa?*igor*

Tottakait se tekee niin, että voi olla sit hirveessä kännissä siellä NOT!

Kai joku nyt on tulossa muaki kuuntelee :O

[q]Waily:
Kai joku nyt on tulossa muaki kuuntelee :O
[/q]

Mä oon

[q]SiSu:
---
Charly RePanic:

koko aamuyön duunasin settiä, eikä tässä oo mitään Westbamin kaltastakaan.. sry diggarit (myös itse!).

---

eikai toi nyt sitä meinaa et oot miksannu himassa valmiiks ja siellä painat vain play nappulaa?*igor*
[/q]

Sitäkö teillä setin kokoominen tarkottaa?! *tipahtelee* Hohohooh!!! *nauru**pahis**aplodit*

[q]Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:

---

---

Sitäkö teillä setin kokoominen tarkottaa?! *tipahtelee* Hohohooh!!! *nauru**pahis**aplodit*
[/q]
Ei meillä mut kelasin et sun kaltasella megaihqplurdj:llä olis..hoho!!

[q]SiSu:
---
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:

---

---

---

[/q]

No sit varmaan onkin. Mä soitan ton keikan mun puhelimella... *repeilee*

[q]Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:

---

---

---

---

No sit varmaan onkin. Mä soitan ton keikan mun puhelimella... *repeilee*
[/q]

Ja minä perseellä *Repeilee lisää*

Mä avustan molempia naputtelemalla pyykkipojalla! Ja tankkaamalla ant1:lle päivällä paljon hernekeittoa ja juustokairan heraa!

[q]niclas:
Mä avustan molempia naputtelemalla pyykkipojalla! Ja tankkaamalla ant1:lle päivällä paljon hernekeittoa ja juustokairan heraa!
[/q]

*repes totaalisesti * ...

juuh eli jos joku haluaa (edes) tietää mitä mä soitan niin tän tyylistä jotain:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20513&sivu=9999#loppu
eli jonkin sortin ryminää...tuota voisi kyllä miksailla järkevämmäksi kylläkin

6 pvä!!!

vahtikaa input c:tä jos Tidi on vielki siel arskamaassa... :D Hhahaha...
---> 'moi oon INPUT C *vink vink*....lollipopit *kyöpelikeisarin ilme*..hehehehe :DDD

[q]ZRO:
vahtikaa input c:tä jos Tidi on vielki siel arskamaassa... :D Hhahaha...
---> 'moi oon INPUT C *vink vink*....lollipopit *kyöpelikeisarin ilme*..hehehehe :DDD
[/q]

Kuka antoi tälle pojalle näppiksen ... runosielu oli jo synytessään

kannatetaan tapahtumaa. Legendaarinen mesta aloitin tuolta samalta nuorisotalolta noin vuonna -87 jolloin Tene veti sielä dj kursseja. siel tuli veivattua esnimmäisen kerran levyjä... ja siitä on aikaa noin 17 vuotta... Luulisin et kyseessä on sama nuorisotalo, ainakin se oli pitäjänmäessä urheilukentän kupeessa. no joka tapauksessa hyvä homma et nuorisolle opetetaan meininkiä

[q]liltony:
kannatetaan tapahtumaa. Legendaarinen mesta aloitin tuolta samalta nuorisotalolta noin vuonna -87 jolloin Tene veti sielä dj kursseja. siel tuli veivattua esnimmäisen kerran levyjä... ja siitä on aikaa noin 17 vuotta... Luulisin et kyseessä on sama nuorisotalo, ainakin se oli pitäjänmäessä urheilukentän kupeessa. no joka tapauksessa hyvä homma et nuorisolle opetetaan meininkiä
[/q]

Jeps =) ... sama mesta =)

O