Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

Back to tapahtumat O

unohtui kertoa, että kakkua ja pientä naposteltavaa on myös tarjolla....*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

[q]JanJan:
unohtui kertoa, että kakkua ja pientä naposteltavaa on myös tarjolla....*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]

pistät sit kokoajan vaan paremmaks ;)))

Mielenkiintoinen festaribäkkäri artisteille suunnitteilla ;)

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi

[q]karrik:

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi
[/q]

näähän alkaa kokoajan kuullostaan vaan paljo paremmalta... taitaa tulla aika rok! ilta ;)))

[q]karrik:

Karri / Klubi
[/q]

Kun kerran on alettu tekeemään täydellistä iltamaa niin laitetaan ne energiasäädöt kuntoon.. eiks jooo ( helvetin kova painostus jatkuu ;)

S.

Oon sopivasti kreikassa*dissaa**nyyh*

[q]Nemes:
---
karrik:

Karri / Klubi

---

näähän alkaa kokoajan kuullostaan vaan paljo paremmalta... taitaa tulla aika rok! ilta ;)))
[/q]
Tulee tood*sydän*

Mulla on palkallinen kesäloma tähän aikaan. Olen niiiiin täällä. :)

Flaba ja tiedot lisätty ekaan viestiin.

[q]Orfeus:
Tulee tood*sydän*
[/q]

Juu lupaavempia bileitä ei tuu nyt heti mieleen *plur**sydän*

Saako sitiläiset street biitist ennakkoja????*täh*

Eilen tuli varmistus että tänne tulee lähtö Täytyy varmaan pyytää kaveria hakemaan liput ku ei niitä näköjään helsingissä saa ostettua?*juonittel*

[q]Panda:
Eilen tuli varmistus että tänne tulee lähtö Täytyy varmaan pyytää kaveria hakemaan liput ku ei niitä näköjään helsingissä saa ostettua?*juonittel*
[/q]

Miten niin ei saa? Kyllä mä ainakin laitoin flabaan et ”ennakot Street Beat.”

[q]Jone:
---
Panda:

---

Miten niin ei saa? Kyllä mä ainakin laitoin flabaan et ”ennakot Street Beat.”
[/q]

No hyvä jos saa ostettuu En mä oo ees flabaa kattonu. Tos lisäinfo-osuudessa luki vaan turun lippuostopaikat ni aattelin ettei niit muualt saa.

[q]Panda:
No hyvä jos saa ostettuu En mä oo ees flabaa kattonu. Tos lisäinfo-osuudessa luki vaan turun lippuostopaikat ni aattelin ettei niit muualt saa.
[/q]

Ahs, no se on sitten mun mokani. Kopsasin vanhat infot ja unohdin lisätä niihin SB:n, jonka kanssa joko Jani tai Karri on kyllä käsittääkseni sopinut ennakoiden myynnistä.

...ja infot on nyt korjattu ton suhteen.

Ulkopaikkakuntalaisilla on mahdollisuus majoittua Hotelli Cumulukseen Turussa.

Hotelli sijaitsee kahden korttelin päässä Klubilta.

Huoneet ovat kahden hengen huoneita.

Huoneen hinta on 51 euroa, ja tuon hinnan saat pe-la väliseksi yöksi, kun varauksen yhteydessä ilmoitat varauskoodin: ”Klubi”.

Tarkemmat tiedot:

http://www.cumulus.fi/hotelli.cfm?id=tucu

http://www.cumulus.fi/kartta.cfm?page=cumulus.map.24

-seb/klubi-

Tänään saa sitten lippuja myös Streetistä.... kunhan ne saapuvat sinne... *aplodit**aplodit**aplodit*

lets blow the fucking roof off....

[q]jazka:
lets blow the fucking roof off....
[/q]
fucking right we gonna do! !*plur*

[muokattu 7.7.2004 14:01]

O