Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

Back to tapahtumat O

Tänne on kyllä pakko raahata itsensä

Tää alkaa nyt näyttää nii hyvältä, et mua pelottaa seuraavan päivän olotila jo nyt.
Tarvitaan kyl joku krapulapoppakonsti.

Ja kun pääsiskin vielä...*hmph* Tarvitsis saada houkuteltua muutama henkilö mukaan ja se olis siinä. Ei tämmösiä oikeen tahtos missata...

Aijaijai viikko enää *sydän* *sydän*
*odottaa tosi paljon*

[q]Keppu:

Ja kun pääsiskin vielä... Tarvitsis saada houkuteltua muutama henkilö mukaan ja se olis siinä. Ei tämmösiä oikeen tahtos missata... [/q]

Kultsi mä ainakin lähtisin jos ois vaan ikääkin lähtee

Öö-ö.. Soitin tuossa pari tuntia sitten street beattiin tilatakseni ennakkolipun tänne jumalan selän taakse, mutta Jokke sanoi ettei heille oo lippuja tullu...

Mikäs tässä nyt oikein mättää???

Ostetaan elämänkokemuspaketti: 140 päivää... Anyone?

[q]flame:
---
Keppu:

Ja kun pääsiskin vielä... Tarvitsis saada houkuteltua muutama henkilö mukaan ja se olis siinä. Ei tämmösiä oikeen tahtos missata...
---

Kultsi mä ainakin lähtisin jos ois vaan ikääkin lähtee
[/q]

Ainahan niitä papereita joltain kaverilta voi lainata ;)
Kysele vain...

Jos ei saa frendejä messiin niin voisin tarvita kyytiä tänne ja takas.

Kukaan lähdössä autolla ja haluaa bensakuluja pienentävää matkaseuraa?

Suunnitelmat tosin vielä vähän auki.

[q]Optik:
Öö-ö.. Soitin tuossa pari tuntia sitten street beattiin tilatakseni ennakkolipun tänne jumalan selän taakse, mutta Jokke sanoi ettei heille oo lippuja tullu...

Mikäs tässä nyt oikein mättää???
[/q]

Käsittääkseni alkuperäinen Streettiin tarkoitettu lippunippu matkasi määränpäätään kohti vähän mutkan kautta ja katosi jossain siinä välillä. Streettiin on kuitenkin ilmeisesti lähetetty uusi nippu. JanJan osannee vastailla tarkemmin sen statuksesta.

Hih, enää kolme päivää ja piiuzki tulee meille ja sitten odotellaan bileitä yhdessä. *sydän*

hmmm... kunhan kyyti onnistuu, niin mä oon niin täällä *sydän*

mä oon ainakin niin lähös....auto mukana*joo*

Juu tosiaan liput katosivat matkalla, mutta eipä hätää, juuri lähti liput uudestaan postissa streettiin , joten tod.näk. huomenna on sitten saatavilla... :))))))

Joo postitin tänään päivällä uudet piletit Streettiin. Kaiken järjen mukaan pitäisivät olla siis tiistaina myynnissä. Mutta turhaa ravaamista välttääkseen kannattaa soittaa sinne: 09 632630

Karri / Klubi

[q]Displacer:
Jos ei saa frendejä messiin niin voisin tarvita kyytiä tänne ja takas.

Kukaan lähdössä autolla ja haluaa bensakuluja pienentävää matkaseuraa?

Suunnitelmat tosin vielä vähän auki.
[/q]
sä ehkä rakas voisin tulla meidän kyydillä....kunhan mä saisin tietää tosta yhestä häiskästä mitä se aikoo,mut mä ilmottelen sulle*joo*

Tänne tuli lähtö!! Ei tota lineuppia voi kyl missata!

Onks ketään muita lähdössä Tampereelta päin, autossa olis vielä pari paikkaa vapaana? Joskus kolmen aikaan olis lähtö et kerkiää kuunteleen rx & co:n setin :)

[muokattu 20.7.2004 06:24]

Helpompaa kaikille, kun lisätte noi soittoaikataulut ensimmäiseen postiin. *kiitos*

edit:löytyi..

[muokattu 20.7.2004 12:11]

[q]Maihku:
[/q]
elikäs Turku, here we come!

[q]HRDance:
---
Maihku:

---

elikäs Turku, here we come!