Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

Back to tapahtumat O

no niin liput on haettu eli täällä ollaan*jiihaa*

tulee varmaan kaikesta päätellen aika uskomattomat pippalot ..*aplodit*

toivottavasti meikäpapan kunto kestää*nauru**super**super*

Ton flaierin mä haluun nähä livenä näyttää ihan simon isolta.

[muokattu 8.7.2004 14:54]

Ei se kyllä ole milliäkään isompi kuin aikaisemmatkaan. Takapuolelle vaan tuli tällä kertaa sattuneesta syystä poikkeuksellisen paljon tavaraa.

Julistekin samasta aiheesta on tosin tehty.

Mjooh, tänne on kyllä pakko yritää päästä tulee, näyttää nimittäin sen verran herkulliselta tapahtumalta, että huh huh!

[q]efo:
Oon sopivasti kreikassa*dissaa**nyyh*
[/q] mut meikäläinen lähetee sopivasti Kreikkaan pippaloiden jälkeen sunnuntaina

Onks kellään tiedossa soittojärjestystä?

vähän yli viikko enää..Meikä ei pysty enää oottaa Bileitä oon oottan jo kuukauden ainaki Sade* kävi ostaas tänää liput meille, nii nyt ainakin on varmaa et me ollaa bileisiin tulossa *sydän* *sydän*

[q]Piiuzki:
vähän yli viikko enää..Meikä ei pysty enää oottaa Bileitä oon oottan jo kuukauden ainaki Sade* kävi ostaas tänää liput meille, nii nyt ainakin on varmaa et me ollaa bileisiin tulossa *sydän* *sydän*
[/q]

JEP, liput on taskussa!! Ei sitten muuta ku bileitä veinaileen *sydän* Piiuzki, sit pidetään kans hauskaa!!

[q]Sade*:
---
Piiuzki:

---

JEP, liput on taskussa!! Ei sitten muuta ku bileitä veinaileen *sydän* Piiuzki, sit pidetään kans hauskaa!!
[/q]

No siis todellakin Sade* kiitos ku majotat mut teille et pääsen bileisiin *kiitollinen*

[q]Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

No siis todellakin Sade* kiitos ku majotat mut teille et pääsen bileisiin *kiitollinen*
[/q]

Ole hyvä vaan mussu *sydän* *sydän* Oot tervetullut meijän kämppään ihan millon vaan tarttet!

[q]Sade*:
---
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

---

Ole hyvä vaan mussu *sydän* *sydän* Oot tervetullut meijän kämppään ihan millon vaan tarttet!
[/q]

Sittenhän mä vaikka muutan teille

[q]Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

---

---

Sittenhän mä vaikka muutan teille
[/q]

Jos vuokrasta päästään sopuun!

[q]sasu:
[/q]
Pikkulinnut kertoi, että huomenna pitäis tulla.

Meikäläiseltä kuullaan täällä hiukkasen normaalia tiukempi setti, hollantimeininkii jne.

[muokattu 14.7.2004 22:46]

Tänne on pakko tulla! tänään ostaa lipun jos saan itseni liikkeelle xD

[q]sasu:
[/q]

Kun koitin kysellä soittojärjestystä niin ei kuulemma ole tehty vielä. :)

[q]May-B:
juu, tänne tullaan
[/q]

Hienoa!

[muokattu 15.7.2004 13:01]

Soittoajat alustavasti Mättöareenalle ja jatkoille. Vaihtoehtopuolen aikataulu seuraa pian perässä...

16.00-17.15 Mayah & Orfeus
17.15-18.45 RX & E-nrg & Octan
18.45-19.30 Pain of creation LIVE
19.30-21.00 Neon & Friik & Triton
21.00-22.00 Carbon Based LIVE
22.00-23.15 Sebastian ft Kris Kylven on drums
23.15-01.00 LADY BIANCA
01.00-02.00 Alek Szahala LIVE
02.00-03.30 Proteus

05.00-06.30 Sasha F
06.30-08.00 RX
08.00-09.30 Tom Cruel
09.30-11.30 Karri K

*odottaa jo*

FAK!!!nää kemut jäi sitte väliin,niinku aika monet muutkin....nilkka poikki*nyyh*sanat eivät riitä kertomaan miten shokissa olen kaikesta...pitäkää kivaa ja tampatkaa huolella!!*plur*

Ja tässä alustava aikataulu vaihtoehtoiselle puolelle..

16.00-18.00 Jazka & Henkka K
18.00-20.00 Liebherr
20.00-22.00 Nemes
22.00-00.00 JussiS
00.00-02.00 Gismo
02.00-03.30 Ateah Fall

tää olis kyl helmi*sydän*

O