Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
[q]vaavu:
Way Out West tulee muuten Koneistoon tänä vuonna. Info löytyy esimerkiksi NYT:in menoliitteestä.
[/q]
Ja nyt myös Koneiston kotisivuilta...Way Out West ja Richie Hawtin Merikaapelihallissa!
Rank1 vois olla hyvä juttu.
[q]Jusva:
poppia? ei kuule TODELLAKAAN
tuon bändin tyyli on enimmäkseen eurotrancea.
[/q]Eiks poppi ja eurotrance oo täsmälleen sama asia
[q]Keniro:
Misja Helsloot, tai no sehän on tulossakin mutta se ehdottomasti.
[/q]
Nyt olet kyllä nukkunut onnesi ohi *lmao*.
Yllättäen Armin kärjessä *hymy*. Onneksi en noihin vaihtoehtoihiin pistänyt kuitenkaan Tiestoa, PVD:tä, Ferryä etc. Olisi ollut aika mielenkiintoinen kisa.
Tiestosta tykkään kauheesti!!! Mut Buurenki on kyl aika loistava!!! *sydän*
[q]pyhimys:
---
Keniro:
Misja Helsloot, tai no sehän on tulossakin mutta se ehdottomasti.
---
Nyt olet kyllä nukkunut onnesi ohi *lmao*.
Yllättäen Armin kärjessä *hymy*. Onneksi en noihin vaihtoehtoihiin pistänyt kuitenkaan Tiestoa, PVD:tä, Ferryä etc. Olisi ollut aika mielenkiintoinen kisa.
[/q]
Kyl mä tiedän et se on ollut mutta tarkotin lähinnä että sitten ku mulla on ikää ku oon vasta 16..
RABBIT IN THE MOON
joiden live on varsin kivaa katseltavaa
Way out West & Speedy J tulee hyvänä kakkosena
edit: ottakaa %20 urlista että toimii
[muokattu 19.5.2004 17:44]
Rabbit in the Moon live on tosiaan *sydän* taitavat kuitenkin pyytää aikamoista keikkaliksaa.
1.Hardfloor
2.Timo Maas
3.Mauro Picotto (vieläkin harmittaa se peruuntuminen)
HuPSista... Pitäisköhän mun lukea otsikko kunnolla ennen ku rupeen skriivaan... No joka tapaukses täs on mun selektio :)
[muokattu 20.5.2004 10:44]
Nick Warren vielä n:nen kerran Soumeen. Onnistunu missaamaan kaikki herran tähänastiset keikat, ja johan kismittää..
mauro sais tulla viimesenä kun vihaan sen poppibiisei.... pegasos on kyl ihan jees mut en tue ku välil tekee tosi kaupallista
Tosta listasta AvB, ja Corsten sais tulla uudestaan.
Mutta eniten oon nyt odotellut että missä vaiheessa Gielen tulis Suomeen...
[muokattu 26.5.2004 18:36]
[q]ezzy:
---
Jusva:
noista vaihtoiehdoista tuo joku muu
tarkemmin sanottuna Sash! olisi mukava nähdä täällä pohjosessakin pitkäst aikaa...
[muokattu 21.5.2004 23:29]
---
sash! ? siis se poppiäijä?
[/q]
Sash! ei sasha
Tuosta listasta Marcus Schultz ja Way Out West. Ei tule edes kilpailua.
[q]Timpe:
Oceanlab ei ollut nosturilla anjunabeats bileissä.. oceanlab siis on muuten sama kuin above&beyond, mutta lisänä on kaunisääninen Justine Suissa
[/q]
Mulle noi nimikiemurat on aina tuottanut vaikeukseia, varsinkin tän porukan kohdalla. Joo silti se on harmi ettei sinne nosturille sillon päässyt Ja oceanlab vois kyl järkkää keikan.
Tosta listalta lähinnä Gabriel & Dresden ja sit Mauro Picotto. Muita vois olla Corsten, Aphrodite, DJ Dara, Talla 2XLC, Yoji Biomehanika... siinä ekana mieleen tulevat! Ja siis noihan ei oo missään paremmuusjärjestyksessä imho.
Ehkä harvinaisimpana herkkuna pitäisin dj:tä Talla 2XLC ja Yoji Biomehanikaa myös. Noikin voi viel vaihtaa paikkoi kun katsotaan missäpäin herrat ovat kirjoilla.
[muokattu 23.5.2004 13:34]
[q]pHaze:
[/q]
Markus ois kyllä mielenkiintoinen tuttavuus, sen settejä tullut tässä kuunneltua ja äijä hallitsee kyl melodisen progetrancen salat.
[q]pHaze:
[/q]
Schultz ei ole tuttu nimi mutta yhdyn kyllä way ou west:n kohdalla. Kyllä IMO helmeehän se olisi!
Armin, Jules, Marco V, Eddie Halliwell
[q]antiguru:
Tosta listalta lähinnä Gabriel & Dresden ja sit Mauro Picotto. Muita vois olla Corsten, Aphrodite, DJ Dara, Talla 2XLC, Yoji Biomehanika... siinä ekana mieleen tulevat! Ja siis noihan ei oo missään paremmuusjärjestyksessä imho.
Ehkä harvinaisimpana herkkuna pitäisin dj:tä Talla 2XLC ja Yoji Biomehanikaa myös. Noikin voi viel vaihtaa paikkoi kun katsotaan missäpäin herrat ovat kirjoilla.
[muokattu 23.5.2004 13:34]
[/q]
Yoji näyttäis olevan nyt matkalla tänne Suomeen päin -> Rush (pe 3.12.2004)*jiihaa*