Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Scott Brown tai Dj Hixxy
Marc La Cruz ja Hybrid. Jälkimmäinen on jo livenä nähty, mut toi Marc La Cruz on iha sika Ihq. Tahtoo!*jiihaa*
Nu NRG, Marco W, Kev Rose
Armin van Buurenin keikasta maksaisin mitä vain.
Mutta kyllähän toi Nu-nrg kelpais kanssa..livesetti orgasmarathonilta 9.7.02 on aivan mielettömän hyvä.
[q]blender:
---
Jusva:
Sash! ei sasha
---
Niin just siis se poppibändi siis... stay, ecuador yms... eikös ne oo poppii
[/q]
poppia? ei kuule TODELLAKAAN
tuon bändin tyyli on enimmäkseen eurotrancea.
[q]bile-pete:
---
blender:
---
Jusva:
Sash! ei sasha
---
Niin just siis se poppibändi siis... stay, ecuador yms... eikös ne oo poppii
---
Toi Sasha oli juuri Suomessa. Suomen-neito finaalin väliajalla esiintyi. Nyt sillä oli vaan vähän tyyli muuttunut, tais jotain rokkia soittaa. Mutta Sash! olis kyllä mukava nähdä! Ecuador on kyllä varsinainen klassikko. Taitaa sillä olla muitakin hyviä biisejä.
[/q]
no, onhan noille noita hyviä biisejä kertynyt jo tuo neljä albumillista.. :)
[q]pHaze:
---
Jusva:
---
Eiks poppi ja eurotrance oo täsmälleen sama asia
[/q]
Pop musiikki ja eurotrance, hmm pistäisin kaikki europaskat Clubi sarakkeeseen ja jättäisin ne sotkevat termit kuten trance (mikä on helevatan kaukana näistä nuve nuve uve tove marokko virityksistä) suosiolla nimestä pois. Sash! oli kyllä ihan Dance kategoriaa. Hirttäkää se teini joka keksi sanahirviön Eurotrance.
[q]Damien:
Pop musiikki ja eurotrance, hmm pistäisin kaikki europaskat Clubi sarakkeeseen ja jättäisin ne sotkevat termit kuten trance (mikä on helevatan kaukana näistä nuve nuve uve tove marokko virityksistä) suosiolla nimestä pois. Sash! oli kyllä ihan Dance kategoriaa. Hirttäkää se teini joka keksi sanahirviön Eurotrance.
[/q]
Joillakin ihmisillä tuntuu olevan ihme tarve todistella oman musiikkimakunsa paremmuutta; Minä en kuuntele teinien euro-paskaa vaan aivan helv. paljon älykkäämpää kiksua tai polkkaa .
Euro on paskaa pelkästään siksi että se on amis/teini-musiikkia eikä siitä pitäminen ole yleisesti hyväksyttävää . Polkasta saa pitää koska se on näennäisestii älykkäämpi ja tyylikkäämpi genre. Toisaalta tekno-puristit dissaavat polkkaa samoin perustein kun polkkaajat dissaavat euroa.
Kenenkään ei tarvitse pitää eurosta (tai mistään muustakaan genrestä). Mikään genre ei minun mielestä ole kuitenkaan lähtökohtaisesti toistaan huonompi. Musiikki on hyvää silloin kun se tuntuu hyvältä (tai vaikka pahalta jos se on se mitä haetaan).
[q]Damien:
---
pHaze:
---
Jusva:
---
---
Sash! oli kyllä ihan Dance kategoriaa.
[/q]
kuinka niin oli? Sash! jyrää edelleen, tällä hetkellä väsäilee viidettä albumiaan, sekä DVD-levyä
tosta listasta mauro picotto
G&D oli just treellä ;) et sielä näki, ei tarvi heti uusiks nähdä.
[q]quiCksiLveR:
DJ TESTO !!!!!!
se on iha best! walhalla ja suburban train on parhaimpii tanssibiisei ikinä!!!
[/q]DJ TESTO pursuaa maskuliinisuutta! Tosin aika sama mitä biisejä se on kynäillyt, ei se viel tarkoita että dj-setti ois hyvää kuultavaa :|
[q]diffas:
dj teosto <3 <3
[/q]
M.I.K.E ois ehdottoman ja ei siinä AvB:ssäkään mitään vikaa ois... mut pushin soundi on jotain niin hienoo että oksat pois. *sydän*
[q]SnoXn:
Joillakin ihmisillä tuntuu olevan ihme tarve todistella oman musiikkimakunsa paremmuutta; Minä en kuuntele teinien euro-paskaa vaan aivan helv. paljon älykkäämpää kiksua tai polkkaa [/q]No hoh. Sitten kun herää todellisuuteen, niin tajuaa ettei aivan kaikkien ihmisten perustelut mielipiteilleen lähde oman napansa keskellä pyörimisestä, vaan niissä saattaa olla jotain muutakin takana kuin vain kavereiden edessä viileältä näyttämistä. Musiikissa on haastavuus- ja älykkyystasoja, ja tuollainen turha pluristelu ei muuta mihinkään sitä että Britney on paljon helpompaa ja massalle suunnatumpaa musiikkia kuin IDM. Mua henkkoht ei kiinnosta vittuakaan mitä sinä tai kukaan muu mun musiikkimausta ajattelee, mutta joidenkin rajojen murtaminen ja jonkin uuden (taiteellisen) luominen on silti imho helvetin paljon arvostettavampaa kuin mahdollisimman hyvin massoja miellyttävän liukuhihnatuotannon kopioiminen.
Ja PS. nykypolkasta suuri osa on ihan täysin tohon massapaskaan kuuluvaa samoin kuin nykytrancestakin'. Jokainen genre muuttuu melko poikkeuksetta itseään toistavaksi paskaksi siinä vaiheessa kun siitä tulee liian suosittua.
[muokattu 2.6.2004 00:27]
Deepsky...Ronski Speed ...Luke Chable ....John B ....Karim ....Burufunk!! Siinä ois kaikkee Kivaa laidasta laitaan*piis*
James Zabiela ehdottomasti!
[q]Jusva:
---
Damien:
---
pHaze:
---
Jusva:
---
---
Sash! oli kyllä ihan Dance kategoriaa.
---
kuinka niin oli? Sash! jyrää edelleen, tällä hetkellä väsäilee viidettä albumiaan, sekä DVD-levyä
[/q]
Oli.
Ei jytää enää, ecuador on mennyttä. Sash! päättyi mun osalta Adelanteen.
Edit: SnoxN:
Onhan se totta että yksinkertainen on kaunista, mutta tosi yksinkertainen ja vailla innovaatiota oleva rahastus nostatus, on yleensä paskaa. ;)
Enkä minä sinun (mahdollista) musiikkimakuasi kritisoi, kunhan vittuilen helpolle rahalle ja ihmisten tyhmyydelle mikä sitä ruokkii. Tina Cousins teki hyvää semi-trance-euro-dancea jo vuonna kivi ja moni muu häntä ennen. Soittakaa Tinaa nuve-nuvemarian tilalla ja olen tyytyväinen.
[muokattu 2.6.2004 08:10]
[q]pHaze:
---
SnoXn:
Joillakin ihmisillä tuntuu olevan ihme tarve todistella oman musiikkimakunsa paremmuutta; Minä en kuuntele teinien euro-paskaa vaan aivan helv. paljon älykkäämpää kiksua tai polkkaa
---
Ja PS. nykypolkasta suuri osa on ihan täysin tohon massapaskaan kuuluvaa samoin kuin nykytrancestakin'. Jokainen genre muuttuu melko poikkeuksetta itseään toistavaksi paskaksi siinä vaiheessa kun siitä tulee liian suosittua.
[muokattu 2.6.2004 00:27]
[/q]
Paskaa se oli jo HH aikaan, joka tapauksessa aina on saanut karsia skeidaa pois kerman päältä. Tätä nykyä se on vain ehkä vieläkin vaikeampaa, mutta onneksi on kuukauden kova kotimainen (tai siis kaikki suomen polkkagurut). Suomi roXXXXXXX!
PvD:n haluaisin uudestaan kun viimeksi ei sälliä nähnyt..*hmph*