päivän :(

Back to häröily O

pient masennust iskeny :) tänääkä viel mitää suunnitteil, toinen ohrapirtelö menos joten tiedos varmaa sähläystä yksin tai kavereitten kans.

-motivaationpuute
-kiire
-aloittamisen ja tekemisen vaikeus

Voi että, jos alkaa tuo uhattu junalakkokin Täl viikol käyny kunnolla koulussa ku väsytti ja nyt haluis käydä, mut prkl jos ei pääsekään

TÄS PÄIVÄS EI RIITÄ TUNNIT RAAAAAAAAAAAAA

[q]styrOx: tai sii ainakin yritän rajottaa sitä. ja täää on lupaus!!!!!!![/q]

Ei huolta, kyllä se onnistuu jos tahtoa on tarpeeksi*joo*

[q]Sade*:
Vittu ku mistään mitä yritän tehä ei tuu ikinä mitään!!!
[/q]
sama homma täällä*grr*

[q]salaisinko?:
---
Zyklonius:
---
salaisinko?:
Maailman vittumaisin bussilakko

---

... vähän nyt solidaarisuutta tovereiden työtaistelulle. Kamoon, Philip.

---

...se solidaarisuuden tunne alkaa pikkuhiljaa kadota kiukun kasvaessa sen takia, ettei oikeasti pääse täältä suuntaan eikä toiseen. yks ainoa bussi kulkee tähän suuntaan ja sekin on aina etuovesta takaoveen niin täynnä kuin olla ja voi ton lakon takia. se vielä että se laajentuu juniin ja ratikkoihin pistää jo vituttamaan helsinkiläisten puolesta >:|
[/q]

no siella kulkee edes yksi, muttakun täällä ei edes sitä yhtä liikenteessä

no mut onneks, mulla ei välimatkat ole niin ylivoimaisen pitkiä etteikö niistä kävelemällä (ja paleltumalla)
selviäisi..

minkä takii pitää aina olla niin vitun SOSEESSA.....*eiei*.....lopetan viinan juonnin......tai sii ainakin yritän rajottaa sitä. ja täää on lupaus!!!!!!!

Mehevä darra& rahat loppu.......

Koeviikko =x

Miksei sädekuvat jo tuuuuuuuu

[q]Zyklonius:
---
salaisinko?:
Maailman vittumaisin bussilakko

---

... vähän nyt solidaarisuutta tovereiden työtaistelulle. Kamoon, Philip.
[/q]

...se solidaarisuuden tunne alkaa pikkuhiljaa kadota kiukun kasvaessa sen takia, ettei oikeasti pääse täältä suuntaan eikä toiseen. yks ainoa bussi kulkee tähän suuntaan ja sekin on aina etuovesta takaoveen niin täynnä kuin olla ja voi ton lakon takia. se vielä että se laajentuu juniin ja ratikkoihin pistää jo vituttamaan helsinkiläisten puolesta >:|

tietsikka temppuilee taas kerran

[q]*AnnU*:
mulla on maailman karmein krapula!!*nyyh*
[/q]

HEH

viimenen lomapäivä

Luisuin n.20km/h sivuttain ojaan ku liityin rampista turuntielle. Jouduin venaamaan 40 minsaa hinauspalvelua jolla meni kolme minuuttia itse hommaan. Taidot olis riittäny pitämään auton tiellä vaan kun kalusto ei pystynyt parempaan.
Paskat renkaat luisti ja ABS/TCS ei kuulu vakiovarusteluun. ISO-EGO otti fataalin osuman tänään, itsevarma ajotyyli muuttuu tod.näk. psykoottisen varovaiseksi parin viikon ajaksi...damn!

Varokaa! On vitun liukasta!*uros*

mulla on maailman karmein krapula!!*nyyh*

Mun jalka.. tai siis jalat..

Vasemman jalan kantapäässä on hiusmurtuma joka tuli viime vkl kun olin junassa ja mies vahingossa potkaisi mua teräskärkisellä maiharilla jalkaan. nooh kantapää on ollu kipee.

Perjantaina säteissä *super**känni*ssä kaaduin ja taitoin oikeen jalan polven!
Mä olin sen verran hyvässä kunnossa että en tuntenu kipuu vasta nyt aamulla ja en enää pystyny liikkuu oikeen mitenkään joten tänään taas sairaalaan ja nyt on tukiside ainakin 1,5viikkoo ja joudun kävelee kepeillä ainakin 2 viikkoo ja nyt on totaali liikkumiskielto!

joten mä en pääse liikkuu minnekkään näitten koipien takia..
Mua saa tulla kattomaan mikkolaan jotta en tuu hulluksi tääl neljän seinän sisällä

minä ja mun koivet

huomenna aamulla 9:00 lähtevät meidän kaks vanhinta koiraa koirien taivaaseen

Huono olo ja väsyttää*poks*

O