päivän :(

Back to häröily O

Kauhee stressi yhdestä asiasta joka sitten vaikuttaa kaikkeen muuhun mun elämässä *uuh*. Nyt on taas sellanen olo, että ei vittu miten mulle voi käydä näin ja mitä pahaa mä nyt oon tehnyt kun näin rangaistaan *nyyh*.

PÄIVITTÄKÄÄ SITÄ SAATANAN ENTOURAGEA JOSKUS KIITOS

Kurkku ei vieläkään kestä puhumista kunnolla, peukkuvarvas särkee, silmässä on elohiiri ja vituttaa about kokoajan about kaikki.
Onneks tänään pääsee Kilimiin safkaamaan <3

[q]Sunshine^82, 14.4.2009 14:19:
kamala uneton liskojen yö takana ja nyt pitäis siivota koko kämppä.
[/q]

Sama juttu ja siivous vielä duunin jälkeen, huh. Ei voinut sitten noina vapaapäivinä siivota*justjoo*.

[q]Dneya, 10.4.2007 23:40:
Ikävä. Kaikkea.
[/q]

allekirjoitan.

[q]inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
[/q]
Se mikään alamäki ole! Niistä on oikeesti hyötyä :) Suosittelen Dermosil- sarjan silmänympärysvoiteita, varsinkin CoolTip- tuotetta.
Nimim. Ögonlotioneita viitisen vuotta käyttänyt.

V*ttu

Ajoin autolla tiellä olevaan kuoppaan ja uudet vanteet aivan vituiks oikeelta edestä ja takaa.
*tun maanantai.
Mikäs sen mukavampaa aloittaa viikko kunnon paperisodalla <3

Turun tiepiiri, tiehallinto, poliisi, vakuutusyhtiö, todistajat, hinaus, etc...........................
äiti

Konemetsä loppu ja tänään on maanantai Ttu ku kiinnostaa.

-M

[q]wammi, 9.7.2007 14:20:
eipä oo varmaan koskaan ollu näin haikea olo, ku nyt.
[/q]

Huumorin kukka on kaunein kukka :D

[q]Kriss G, 9.7.2007 19:19:
---
wammi, 9.7.2007 14:20:
eipä oo varmaan koskaan ollu näin haikea olo, ku nyt.

---

Huumorin kukka on kaunein kukka :D
[/q]

ai? "vittu tää on vammasta puuhaa!!" :D

Ka-ma-la flunssa...

Stressi siitä että työkkisyystilanteen parantaminen ei ookkaan niin helppoa kun voisi kuvitella

duunipaikka haluaa mut ja mä haluan sinne, mutta välikädet aiheuttaa stressiä
kyseessä siis harjottelupaikka ja kyse on tuki ongelmista työkkärin kanssa.
Ne vaativat lukion erotodistusta vietäväksi, vaikka olen vienyt sen jo vuosi sitten*ding*
Kouluthan on tunnetusti kiinni eikä kansliahenkilökuntaakaan ole lappusta antamassa, joten duunin saaminen saattaa kaatua siihen että en saa vietyä erotodistusta kuukauteen*poks*

2 viikkoa lomaa jäljel ja työt alko jo stressaa.
Kuulin just että saan taas tuurata esimiestäni ties kuin pitkään ilman minkäänlaista korvausta. Jos sen korvauksenki sais ni se olis kuukaudes mitättömät 80 euroa
Pitäs viel joku kämppäki löytää johon olis varaa. Varsinkin palkan pienentymisen jälkeen

työt vieny elämän ja terveyden. kiva kun kokoajan masentaa lisää ku tulee kakkaa niskaan. täst ei varmaan enää nousta=(

Sain bannia irc-galleriaan huonon käytöksen vuoksi 3 vuorokautta!*blush**lmao*

[q]KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
[/q]

Ei nii.

toi perhanan vesisade! :(

Onnistuin leikkaaamaan salaattia tehdessä itteäni sormeen. Tunnin veren vuodatuksen jälkeen, sormi paikuttu ja haava kiinnitetty umpeen. Toivottavasti nyt pysyy ummessa ja veren vuodatus lakkaa.

rasittaa tää vitun kiree fiilis himas...*nyyh*

O