päivän :(
[q]H3li, 10.7.2007 20:30:
asunto lähtee koht alta ja joka tuutista soi, ettei meille haluta kämppää antaa. mistään!
lisäksi oli hirvee riita ja nyt omituinen olo koko jutusta eikä tiedä mikä ois oikee ratkasu jne!!
[/q]
*lohduttel**lohduttel**lohduttel**uuh*
siskon kummisetä joutu sairaalaan :(
eno on huonossa kunnossa :(
jonka vuoksi myös mummo :(
Muuten kivalla pyörälenkillä näin kaksi kärsivää otusta jotka ovat mulle erittäin läheisiä. Kävin ostamassa erikseen yhdelle karjalanpiirakan kun oli vielä niin nuori.
Kaapelitehtaan jälkeen poljin kotiin yli 30km/h +170 sykkeellä et sais ajatukset tyhjiksi.
Pienet rakkaat lokit
[q]101pilkkua, 10.7.2007 16:37:
Sain bannia irc-galleriaan huonon käytöksen vuoksi 3 vuorokautta!*blush**lmao*
[/q]*lohduttel* :DDD
Vittu rikkinäisellä siivellä ei etsitä ruokaa yhtään mistään. Se oli tän kesän poikanen ja yksin. Jos se ei sitä piirasta syö niin se ruoka huuhtoutuu mereen laskuveden aikaan eikä jää OIKEIDEN rottien syötäväksi.
Anteeksi.
Mä vähät välitän mistään säännöksistä tossa vaiheessa.
Siinä missä toiset pitää koiraa tai kissaa läheisenä niin mulle se on just nää linnut.
[q]$, 10.7.2007 23:37:
Pienet rakkaat lokit
[/q]
Aleksi, pitäskö sun hankkia itelles vaikka....nainen. Tai koira. Tai jotain.. :D
Oikeesti, noita lentäviä rottia EI TARVITSE syöttää. Eikä niitä saakaan, sen kieltää asetukset.
Mikä noissa kamalissa, paskovissa, kirkuvissa olioissa sua niin viehättää?
Mulla ei tuu mieleen mitää ikävää päivän :( :ksi. On vaan niin pirun hyvä olo.
MP3-soitin on rikki enkä osaa korjata sitä
vitun räkä tauti kun pitikin just nyt sitten tulla*grr*
[q]$, 11.7.2007 00:09:
Vittu rikkinäisellä siivellä ei etsitä ruokaa yhtään mistään. Se oli tän kesän poikanen ja yksin. Jos se ei sitä piirasta syö niin se ruoka huuhtoutuu mereen laskuveden aikaan eikä jää OIKEIDEN rottien syötäväksi.
Anteeksi.
Siinä missä toiset pitää koiraa tai kissaa läheisenä niin mulle se on just nää linnut.
[/q] Ymmärrän sua 100%:sesti. Mulla kans särkyy sydän noita nähdessä. Ja mikä pahinta, tuntuu et suurin osa ihmisistä vielä inhoo noita lokkeja, puluja ym. lintuja yli kaiken.
Ei voi ymmärtää moista.
Piti yks siipirikko lokin poikanen viedä pieneläinklinikalle hoidettavaks (=lopetettavaks) viime kesänä. Pisti kyllä itkuks. Toivottavasti ei tartte tänä kesänä viedä yhtään. Harvapa vielä ymmärtää miksi kukaan jaksaa ees nähdä yhtään vaivaa noiden takia. Kiva huomata että toinen sukulaissielu on olemassa tässä lokkiasiassa.
Tsemppiä sulle ja lokkikamuilles!
Sain tänää uudet lukujärjestykset ja selvis, et meil alkaa uus kurssi. Se sisältää tietoutta ravitsemuksesta ja ruuan laitosta. Muuten ihan ok, mut sitä vetää yx VITUN kuiva akka!
AAAAARRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se kurssi kestää viel jopa 36h...Argh!*poks*
*dissaa**igor*
[q]Super-Kerttu, 10.7.2007 13:09:
5. päivä lomaa menossa ja aurinkoa ei vieläkään missään..*nyyh*
[/q]
hei mä oon ollu 2vkoa lomalla ja suunnilleen _koko_ajan ollu huonot ilmat missä nyt ikinä oon ollutkaan*eiei*
[q]Freja, 11.7.2007 07:35:
---
mia-ow, 11.7.2007 07:25:
---
$, 11.7.2007 00:09:
Anteeksi.
--- Ymmärrän sua 100%:sesti. Mulla kans särkyy sydän noita nähdessä. Ja mikä pahinta, tuntuu et suurin osa ihmisistä vielä inhoo noita lokkeja, puluja ym. lintuja yli kaiken.
Ei voi ymmärtää moista.
Piti yks siipirikko lokin poikanen viedä pieneläinklinikalle hoidettavaks (=lopetettavaks) viime kesänä. Pisti kyllä itkuks. Toivottavasti ei tartte tänä kesänä viedä yhtään. Harvapa vielä ymmärtää miksi kukaan jaksaa ees nähdä yhtään vaivaa noiden takia. Kiva huomata että toinen sukulaissielu on olemassa tässä lokkiasiassa.
Tsemppiä sulle ja lokkikamuilles!
---
Puuttuukohan multa nyt joku sympatianappi aivoista, kun multa ei heru lokeille sellasta? Saastaiset, tauteja levittävät, ihmisten päälle paskovat, kauppatorin megaisot, kiljuvat, ruokaa varastavat lokit on hirveitä. Ne on lentäviä rottia. Se on sitä hemmetin luontoon kuuluvaa, et joltai katkee siipi.
Lintujen ruokkiminen on kiellettyä. Ne osaa kyllä itse sitä ruokaa hakea (lue:varastaa), ja jos eivät osaa, niiden ei kuulukaan selviytyä.
ärrh en jaksa avautua enempää, päätä särkee. Joka on mun päivän :(. Ja yön, koska mä en oo nukkunu ku pari hetkeä tän helvetin hedarin takia. Ja nyt oon si ihan hemmetin väsynyt ja kiukkunen.
Sentäs tulin ajois töihin et pääsen lähtemäänkin vähän yli kolme jo.
[/q]
No ei kyl ollu puhetta lokkien syöttämisestä. Itse en ainakaan sitä harrasta. Luonnonvaraiset eläimet hankkikoon itse ruokansa munkin puolestani.
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
*poks*Kesä flunssa jatkuu...
Poltin eilen oikean käden etu-ja keskisormet ku nappasin kuumasta kattilasta kiinni ja ne on vieläki kipeet
Kaikenlisäks helpoista hommista tulee yhtäkkiä aika monimutkasia ku satun just olemaan oikeekätinen ja noi sormet on aika keskeiset.. jollai pikkurillillä ei ois niin ollu väliä..
lähellä tuskaista tukehtumiskuolemaa(?)...xylitol-salmiakkipastilli sit päätti jumittua ruokatorveen ja korventi tunnin töissä niin et oli pakko olla poissa ikinä syö enää....
[q]mia-ow, 11.7.2007 08:10:
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
[/q]
No kyl siinä vaiheessa kun eka lokki yrittää käydä käsiks pullaan joka on mun kädessä, ja spuge yrittää ravintolan aidan yli käydä käsiks mun spagettiin, niin yhtälailla molemmat yksilöt vois ampua. Ei vittu heru sympatiaa. Mun ruoka on sentään mun ruoka*igor*
Ensimmäinen osuma työautoon.
Harjoittelun koeaikaakin vielä 5 päivää jäljellä.
Tuskaista.
Jos jotain hyvää, niin kyllä jotain huonoakin. Juuri sain tietää että nettiyhteyden pystyttämisessä kestääkin ehkä vielä jopa kaksi viikkoa, ja dead-line:han oli eilen.
Voi helvetti heti ku pääsee suomeen ni pitää huomata taas et tääl on KAIKKI ihan päin vittua, PRKL. *grr**toktok*
Palkka ei oo tänäänkään vielä tullut, vaikka sen piti, joten elän taas viikonlopun rahatta ja melkeinpä ruoatta, kun viimeiset rahat menee kissanruokaan.