päivän :(

Back to häröily O

Stressi
Kämppä koulu työ raha elämä *toktok*

[q]Mellu-, 11.7.2007 18:14:
---
DJ Rx, 11.7.2007 09:55:
Voi helvetti heti ku pääsee suomeen ni pitää huomata taas et tääl on KAIKKI ihan päin vittua, PRKL. *grr**toktok*

---

no ei varmaa ihan kaikki kuiteskaan älä mökötä, ota kivi ja nakerra vitutus pois *joo**pepsodent*
[/q]

no meni sitten ainoa vapaapäivä seuraavaan pariin viikkoon töitä tehdessä, ku näköjään palo noi ens vlopun vapaatki sitten sitä myöten et saadaan kaikki tehtyy ajoissa valmiiks. en mä olis sinne helvetin esp:een halunnukaan mennä PRKL

ristus et on itsestä veto poissa ja auton jarrut temppuili...tunkkausta.

jospa ottais pari pv lommoo.

Kuume aiheuttaa ihme kipuja ja suurta väsymystä Ei ole nuhaa, ei korva- tai kurkkukipua ei mitään, vaan tämä typerä kuume Aamulla se on kuitenkin poissa niin ei kun töihin vaan

Puhelin on jossain. Vielä kun sais suljettua liittymän.

[q]martina, 11.7.2007 23:00:
sain ilmeisesti ruokamyrkytyksen. ihan hirvee olo ollu jo muutama tunti. :(
[/q]

mullakin jotain vastaavaa ilmoilla, nesteet puskee pihalle takakautta ja kiinteet etukautta :|

tänää on vissiin mun oma henkilökohtanen perjantai 13 päivä ku kaikki tuntuu menevän pielee duunis.. jää itelle huono fiilis ku tekee virheitä...

*toktok* niska jumitu heti aamusta, jo sängyssä vielä maatessa. Ja tästä tulee piiiitkä päivä jossain kylmässä varastohallissa.. Tekee varmaan ihmeitä niskajumille...

Hirvee ilta, hirvee yö, hirvee aamu. Saas nähä.

Hapenpuute

Läähläähpuuhpuuh, henki ei kulje,ei sit millään. Ja kun erehtyy kävelemään 4m pitemmälle,on pulssi jo varmaan lähemmäs 200..

Lääkäriin parin tunnin päästä..

lisävesimaksu 6kk:lta 200e...........

Vittumainen työpäivä >:|

joo-o, manageri lähti vetää omia reenejä ja sano mulle vähän diibadaaba et monelta meijän treenit on.. en ny saanu selville et oliks ne puol 8 vai 8 viimenen mitä se sano oli guater before 8.. eli? vttu ku osais saksaa tai engalntia paremmin tai joku ouhuis suomea..tai et MU OIS SE VTUN OHJELMA PAPERILLA *grr**toktok**dissaa*

nukuin tosi levottomasti

[q]Niklas N., 12.7.2007 19:51:
---
Mellu-, 12.7.2007 19:45:
viimenen mitä se sano oli guater before 8.. eli?

---

oisko varttia vaille 8?
[/q]

nii mut onks se et sillo mun kandee lähtee pyöräilee vai reenit alkaa sillo.. meinaa yleesä ne alkaa joko puolelta tai tasalta..siks meninki ihan sekaisn et mitä vittuuu :(

Stressi, väsymys, vitutus, unihalvaus ja tomi lähti laivalle

Löysin koirani kainalon alta pahkuran.*uuh*

olin kävelyttää koiraa ja väistyin vastaantulevaa hauvaa tienviereen jonka jälkeen tajusin astuneeni avonaisilla kengillä keskelle nokkospuskaa. tuntui mukavalta.

kaikki.

saa luvan olla parempi päivä huomenna.

[q]sapeli, 2.4.2008 09:12:

Keppijumppa kuulostaa aina yhtä pervolta Sauvakävely on melkei yhtä paha
[/q]

Jepni. mut toimii jos vaan viittis ja jaksais.

O