päivän :(
voi hiton kutina..
Miksei tää tunne ei voi mennä pois? En edes hahmota mikä tää on, niin en itse voi tehdä asialle edes mitään. Jos oikein miettii niin tää vois olla se surullisen kuuluisa ikävä
En vaan osaa :(
siis yhdistää itseäni IRC:iin...
[q]Freja, 14.8.2007 07:14:
huulirasva unohtui kotiin
[/q]
Tää on kyl paha. Ärsyttää aina törkeesti kun näin pääsee käymään.
Ällö, ÄLLÖ asiakas! Eeeewww!
[q]Jone, 14.8.2007 02:42:
Oon lopen uupunut, mutta unesta on turha haaveilla koska se ei tule. Lisäksi oksettaa ja käteen sattuu.
[/q]
kylmä. vituttaa.
[q]Ozie, 14.8.2007 08:31:
---
Freja, 14.8.2007 07:14:
---
[/q]
Havaitsen sarkasmia
Töistä ei pääse SSH:lla ulos :|
Vääääääääsyyyyyytttttääääääääää vaikka nukuin ihan kunnolliset yöunet... Vissiin ötökkäinpuremiin ottamani allergialääke uuvuttaa mut ei jaksa kiinnostaa *ambivalenttihymiö*
Sain eile idean, et pääsen sittenkin eksän pyöräl töihi, ku se o viel mun kellaris. En si päässytkään, avainta ei löytyny mistään
[q]Steven Hoaks, 14.8.2007 08:36:
---
Ozie, 14.8.2007 08:31:
---
Freja, 14.8.2007 07:14:
---
---
Havaitsen sarkasmia
[/q]
Ehkä huolestuttavinta lienee se ettei tuo edes ollu sitä. Mulla on nimittäin aina huulirasva mukana ja voi niitä päiviä ku se on unohtunu
ikävä omaa rakasta....*nyyh* Siellä hän on..kaukana Portugalissa. No onnex nähää jo 3kk päästä ku meen käymää...*hymy*
[q]Ozie, 14.8.2007 10:10:
Ehkä huolestuttavinta lienee se ettei tuo edes ollu sitä. Mulla on nimittäin aina huulirasva mukana ja voi niitä päiviä ku se on unohtunu
[/q]
mulla kans aina ja joka paikassa, laukku tarkastettava moneen kertaan ennen lähtöö mihinkään, et onks se huulirasva varmasti mukana. kyllä, olen riippuvainen. jos se jää kotio, ni kyllä ottaa päähän.
en pärjäis ilman
Liian monta kuppia kahvia tuli putkeen juotua:S
viisurin poisto tänään tiedossa.
[q]Fresia, 14.8.2007 13:04:
Meinaa sitten *aatana flow jäädä väliin sen vuoksi, ettei kukaan kaveri voi majoittaa mua ja poikaystävääni kahdeksi yöksi Niin paljon tuttuja koko kaupunki täynnä ja kaikki ovat onnistuneet varaamaan täksi viikonlopuksi jotain muuta. Parasta se, että varma majapaikka peruutti vasta pari päivää sitten *toktok*
[size=8]*ittu meen vaikka puskaan nukkuu... *hmph*[/size]
[/q]
Sama ongelma, ei oo majapaikkaa. Paitsi että mä en edes tunne juuri ketään jolta vois kysellä yöpaikkaa
Meinaa sitten *aatana flow jäädä väliin sen vuoksi, ettei kukaan kaveri voi majoittaa mua ja poikaystävääni kahdeksi yöksi Niin paljon tuttuja koko kaupunki täynnä ja kaikki ovat onnistuneet varaamaan täksi viikonlopuksi jotain muuta. Parasta se, että varma majapaikka peruutti vasta pari päivää sitten *toktok*
[size=8]*ittu meen vaikka puskaan nukkuu... *hmph*[/size]
[q]Foxmagon, 14.8.2007 14:14:
Seutuliikenne on perseestä.
[/q]
Todellakin
[q]Lyylikki, 14.8.2007 15:55:
---
ezzy, 14.8.2007 15:29:
Tällä kelillä ei kyl mikään aine voi mitenkään auttaa moiseen .
Voi hyvä luoja mikä ilma toimistossa
---
Tää meidän toimisto on rakennettu joskus 90-luvulla. Mua oikeesti ihmetyttää, että eikö alle 20 vuotta vanhoissa rakennuksissa ole osattu ottaa ilmastointia huomioon Tulee hiki jo kun naputtaa tietokonetta. Paita ihan märkänä.
[/q]
Tjoo no voit kuvitella millanen tää meidän varmaan 40-50-luvulla rakennettu tehdasrakennus on tällä hetkellä. Muutettu toimistoiksi ilman ilmastointia, jee.