päivän :(

Back to häröily O

Koulu alko

Oisin vaan voinu jäädä tekee duunii koko vuodeksi, ei paljo nappaa toi opiskelu...

Vähä paha mieli, mut kyl tää tästä vielä iloks jossain vaihees muuttuu..

on niin painostava keli että tekisi mieli nukkuu kokoajan

hetki jolloin olisi tahtonut olla jossain todella kaukana, niin ei olisi päivän :(

ja sit viel iskee silmää toi muistutus lappu viisaudenhampaan poistosta 16.pv tuskanen viikonloppu tiedossa latistaa fiilistä entisestää

[q]Lyylikki, 14.8.2007 15:20:
En tiedä pitäiskö tätä tunnustaa ääneen, mutta oon unohtanu laittaa deodoranttia eli haisen pahalle
[/q]

Tällä kelillä ei kyl mikään aine voi mitenkään auttaa moiseen .
Voi hyvä luoja mikä ilma toimistossa

kerranki muutama tunti vapaata ja upee sää eikä kukaan lähe mun kans biitsille :( jaksaaks sitä edes yksin lähtee...

Ihmettelin eilen, kun pumppi tuntu jotenkin ihan tosi raskaalta vaikka ajattelin että pienen loman ja tauon jälkeen menis taas hyvin.*hmph* Mut nyt selvis sit syykin, mä oon tulossa kipeeks, kurkku on kipeä ja pientä lämpöä. Sais tulla kunnolla kuumetta nyt vaan, niin pääsis tästäkin taudista nopeesti. Ihan perseestä kyllä, kun joutuu nyt sit jatkamaan tätä pumppitaukoa.*nyyh*

Ei riitä vuorokausissa taas tunnit mitenkään. perkeleeeeee.

tää saakelin flunssa... aamullakin pitäs herää 30min aikasemin, jotta jäis aikaa tälle jatkuvalle aivastelulle ja niistämiselle ja pitäs jaksaa niin paljon kaikkee, on aika voimat pois*uuh*

Hellyyden puutos..*uuh*

[q]Freja, 15.8.2007 09:51:
Toimistolla kaikki ikkunat auki, ja Reija jäätyy :(
[/q]

hääääääääh, missä pohjoisnavalla sä oot? ristus ku o 30C duunissa :/

[q]Freja, 15.8.2007 10:35:
---
ezzy, 15.8.2007 10:34:
hääääääääh, missä pohjoisnavalla sä oot? ristus ku o 30C duunissa :/

---

No ainaki aika korkeella, ja tääl on toimiva ilmastointi mut joku päättäny sen lisäks viel avaa ikkunan, ja tääl o hirvee veto ja iho koko ajan kananlihalla :/
[/q]
Mua vaivaa aina kesäsin töissä myöskin tuo ilmastointi.*igor* Vaikka ulkona tarkenis lyhythihaisella, niin sisällä ei. Mulla onkin täällä villatakki mitä voi pitää päällä kun tulee vilu. Pari viikkoa sit toin myös villasukat....*blush*

Fyysistä huonoa oloa, en pystynyt tänään edes syömään kaikkea ruokaa o_O

Kylkiluut vieläkin kipeenä 2 vko sitten tapahtuneesta kaatuilusta.

ps. en ollut selvinpäin.

Mul on hirvee shoppailuhimo, mut pitäis viel 1,5 viikkoa jaksaa sinnitellä. MUTKU! tahtoo tuhlata rahaa. Tahtoo uusia vaatteita. HETI.

Argh. pakko silti sinnitellä.

[q]Lauruska, 15.8.2007 09:44:
Ensimmäinen kerta kun heräsin aamulla eikä toinen ollu vieläkään tullu kotiin.
[/q]

Toi on niin inhottava tunne ku herää ja olettaa et toinen ois siin vieres mut sit ku ei ookkaa ni tulee pettymys ja muut tunteet siihen päälle..

Oon ihan poikki vaikka ei kovin raskas koulupäivä ollutkaan. Nyt pitäisi vaan vielä jaksaa lähteä töihin

Kaamea olo, kurkku tosi kipee ja muutenkin tosi tukkonen ja väsynyt olo. Aamulla meni joku puol tuntia ennenkö sai edes yhtään ääntä. Mut ei voi sit kuitenkaan olla kuumetta, et vois olla töistä pois ja lähtis tää tautikin nopeammin.*grr*

Jalka ei ilmeisesti vieläkään ole toipunut toissa viikkona tapahtuneesta venähtämisestä, kun joutui "keskeyttämään" tämänkin illan treenit jo parin tunnin pyöräilyn jälkeen. Kadenssi varmaan vain jotain 60-70. Ei olisi "varaa" lepopäiviin juuri nyt.

Iski taas joku ihmeen yksinäisyys/tylsyys-masistelu.

O