päivän :(
Tää on aika monen viime päivän :(, mutta oon allerginen kissalleni, vaikka koskaan aiemmin ei oo kissoista tullut mitään ongelmaa. Joudun sitten luopumaan tosta pienestä. Onneksi on ainakin kaksi mahdollista kotia.
Aurinko, missä se on? Eikö vettä pitänyt tulla vasta huomenna?*eiei*
[q]medic, 16.8.2007 10:24:
[/q]Se aurinko on täällä, häikäsee välillä ikävästi silmään tuolta jonkun ikkunoiden kautta.
auringon valosta ärtyneet silmäluomet
[q]medic, 16.8.2007 10:29:
---
xcft, 16.8.2007 10:26:
---
medic, 16.8.2007 10:24:
---
Se aurinko on täällä, häikäsee välillä ikävästi silmään tuolta jonkun ikkunoiden kautta.
---
Eipä aleta omimaan sitä mollukkaa, tänne voisi kanssa vähän antaa!
[/q]Vaihdetaanko? Ottakaa te toi aurinko sinne ja meille sadetta tänne. Sit olis kaikki tyytyväisiä.
Palkka joka ei taas vaihteeksi tullut oikein,.. vittu
[q]mayah, 16.8.2007 13:34:
tai tai TAI, käydään ostaa joku iso pressu. voin säilyttää sitä sitte mun yksiössä. [/q]
Tarkotat varmaan, et sun huoneessa =D
Epäilys siitä, oonko mä nyt ihan varma mun nykyisen elämän voipaisuudesta.
Eilinen päivä. Huomasin, että (päivittäiset) lääkkeeni ovat loppu ja resepti hävinnyt jäljettömiin. Samoin kelan hakemus, joka olisi kaiketi pitänyt lähettää jo aikoja sitten. Postista pullahti 50:n sähkölasku, kiitokseksi vahingossa ottamastani vakuutuksesta sekä viime laskun tasausosasta joita en ole maksanut.
Maitopurkki oli vuotanut jääkaappiini kun en ollut huomannut sen olevan rikki. Laittaessani pyykkejä koneeseen kaadoin päälleni puoli pullollista huuhteluainetta ja sain koko pyykkihuoneen lainehtimaan myös vedestä, kun en huomannut siellä olevan lavuaarin päästävän vedet suoraan lattialle.
Vasta kun myöhemmin menin ripustamaan pyykkejä ja löysin ne lillumasta (sekä itseni lampsimasta) likaisen mustasta vedestä, alkoi tosissaan nyrsiä. Pesukone oli tehnyt tenän. Yritin soittaa isännöitsijälle; ei yhteyttä.
Lisäksi olen nähnyt kaksi viime yötä ihan hiton sairaita painajaisia ja tajusin juuri, että puhelinlaskukin on ihan kiitettävästi myöhässä.
Muuten kaikki hyvin :D
lähti sit 2 viisaudenhammasta kerta heitolla, ja jomotus alkaa tulla jo...
[q]Little Sunshine, 16.8.2007 13:32:
Vesisateen ja polkupyörän yhdistelmä.
[/q]
Pitää ajatella positiivisesti! Vaatteet ja pyyhe mukaan muovikassiin. Eipähän tarvi käydä suihkussa erikseen..*tirsk*
Vesisateen ja polkupyörän yhdistelmä.
ei oo viel kämpillä nettiä,joudun siis maksamaan internetkahviloissa netteilyn.. ei hyvä :(
Lisäksi, sataa vettä ja mulla on vähä haikee fiilis :/ lisäksi pari laskua pitäis maksaa :P
Olisi tehnyt mieli mennä tsekkaamaan tänään Ian Van Dahl, mutta koulu- ja työpäivän jälkeen ei ollut yhtään energiaa lähteä baariin
38 kuumetta :(
Huomen taas työvuoro ikiwunderbaumissa sörnäisissä*poks* vittuku levii naama mömmöapinoiden kans
Auto pöllittiin eilen. =(
Nissan Primera eGT -91 väriltään harmaa vietiin siis Viikistä 15.8.
Rekisteritunnus NEP-278
Jos bongailette, niin poliisille vaan soitto... Kaipailen autoa kovasti.
Se että nukuin pommiin ja en välttämättä kerkeä mennä sairaalaan katsomaan vuodepotilaana olevaa ystävääni, vaikka lupasin. Nyt nolottaa.
[q]karaviina, 16.8.2007 16:54:
Auto pöllittiin eilen. =(
Nissan Primera eGT -91 väriltään harmaa vietiin siis Viikistä 15.8.
Rekisteritunnus NEP-278
Jos bongailette, niin poliisille vaan soitto... Kaipailen autoa kovasti.
[/q]
Ai saatana multakin melkein pöllittiin auto tossa talvella maaliskuussa. Melkein, sen takia et ne rikko vaan lukon, sisälle asti ei päässy (mosat). Voin vaan kuvitella sitä vitutuksen määrää mitä nyt pyörii mielessä. Mut voin vannoo et mullon paskempi säkä, siitä alko rottelon kohdalla kivinen polku kun sen jälkeen alko hajoo sit kaikki muu ja oon upottanu 1,6K muutaman kuukauden aikana ja lisää se vaan tahtoo. Kuluva vuosi on oikee epäonnen vuosi meikälle, mut ei siitä sen enempää.
Toivon tietysti et se kosla löytyy vielä mut selvä asiahan se on ettei sitä löydy ja jos löytyy niin se on telottu ruttauskuntoon.
Tylsää! Olispa jo huominen!1!