Voiko Exän kanssa olla kaveri?

Back to häröily O

Voi todellakin mut omalta osalta tarvii vähä viel ainakin rauhottuu et tottuu taas tilanteeseen ja osaa elää sitä...ku ei siit viel oo 100% yli päässy

Voi tietenkin olla jos ollaan erottu sovussa eikä ole mitään muitakaan ongelmia..

en voi.

Riippuu ihan tapauksesta...

Yleisesti kyllä, mutta riippuu myös tapauksesta..

[q]Elvi:
Edelleen ei voi olla kaveri. Jos oon joskus vastannu tänne niin sori. Mut parempi olla ilman eksii niin ei tuu pahaa mieltä kellekkään eikä ongelmii ja huomattavasti ilosempii aamuja ja iltoja ilman exii. Aina joku kuitenki mättää vaikka koittas olla kavereita. En oo koskaan koittanut enkä kyllä tule koittamaankaan. Parempi olla vaan ilman kaveruutta. Niin on tähän mennessä ollu ainakin helpompaa ja hauskempaa.
[/q]

Nimenomaan.... exä on exä...jostain syystä se on historiaan jääny ja siellä pysykööt! Mä ainakin elän nykyaikaa

ihan hyvin oon pystyny olemaan. ja luultavasti jatkossakin. mutta ei kyllä mikään maailman läheisin ystävä, se läheisyys on varmaan jo koettu ihan tarpeeks.

miksei voisi? tottakai se vaatii toipumisajan siitä suhteesta mutta jos toiseen on kunnolla tutustunut niin kyllä mä sen ainakin haluan ystävänä pitää. hyviä ystäviä ei oo koskaan liikaa.

miksei voisi? tottakai se vaatii toipumisajan siitä suhteesta mutta jos toiseen on kunnolla tutustunut niin kyllä mä sen ainakin haluan ystävänä pitää. hyviä ystäviä ei oo koskaan liikaa.

olen erittäin hyvää pataa ex-kihlattuni kanssa, olen hänen esikoisensa kummitäti..
ja kummipoika täyttää 20.päivä 3v.. ihana veitikka!

Toivottavasti Voi, mut kuten moni täällä jo ilmaissut NIIN tapauskohtaista.

[q]ALIEN
Pidemmän päälle kuitenkin, kun kypsyy ja tajuu asiat epäitsekkäämmin se on täysin mahdollista ja jopa suotavaa! Kaikki tietysti aina riippuu ihmisistä koska olemmehan yksilöllisiä enhä mäkään olis kaveri ex:n kaa joka yritti joskus silloin tappaa mua useaan otteeseen!
[/q]

Juu eihän se aina helppoa ole, mutta todellakin, avainsana on se epäitsekkyys..

Kokemuksen mukaa osan kaa voi olla ja osan ei. Ne joitten kaa ei kerrenny mitää kauheen isoo olee voi helpommin olla kaveeri ja sit riippuu siit kuinka vaikeesti ero tapahtunu. Mut ei niist eksistä mitää sydänystävii koskaa tuu

Exä sitten soitti puolentoista vuoden radiohiljaisuuden jälkeen tällä viikolla. Kahden tunnin päästä pitäis mennä sen kanssa kahville. Vähänkö hermostuttaa

se riippuu niin tilanteesta että miten sitä on tullut erottua. itse en henk.kohtasesti halua olla missään tekemisissä exäni kanssa, ei kiitos..*kivatsulle**pahis*

Toivon mukaan...

Riippuu tottakai hyvin paljon tapauksesta, mut useimmiten se exä on on tosiaan EXÄ, ja ehkäpä parempi myös niin. voidaanhan sitä "sopia" et näkyillään, mikä todellisuudessa tarkottaa että moikataan, jos joskus satutaan törmää. Mun olis hyvin vaikee kuvitella olevani hyvä kaveri mun entisen kanssa. Useimmiten jommalla kummalla on kuitenkin jääny jotain odotuksia.. Avainsana olis tosiaan se epäitsekkyys, mut ihminen kun sattuu luonnostaan vaan olemaan äärimmäisen ahne. Nostan hattua niille jotka tosiaan pystyy olee epäitsekkäitä..

sanottaan niin että,
pidemmät suhteet: ei
muut..yleensä joo.

[q]ChImPPA:
Toivon mukaan...
[/q]
Niinkö toivot.. silloin pitäisi asialle tehdä simo jotain! Asiat ei itsestään selviä ja katoa mielestä*hymy*

Ootteko pystynny olemaan ex poika tai tyttöystävienne kanssa vielä kavereita eron jälkeen?

O