Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Lounge_Lizard, 14.6.2005 18:00:
---
AlexS, 10.6.2005 19:36:
Jos nyt ei mennä fyysisiin ominaisuuksiin niin:

-tupakka, huumeet...
-höpöttää jatkuvasti ja vain itsestään
-omahyväisyys
-ei hymyile juuri ollenkaan

Siinä nyt joitain mitä tuli heti mieleen.

---

Tollaiset kaveri päätyvät joko katuojaan tai (entisen)supermallin käsipuoleen(TJEU: Pete Doherty)
[/q]

En nyt ihan ymmärtänyt, mutta ei anneta sen haitata.

[q]Kleopatra, 13.6.2005 20:44:
---
Bio, 13.6.2005 09:38:
Listaan vois vielä lisätä kaikki it-nörtit, jotka luulee olevansa jumalan lahja maailmalle ja erityisesti naisille. Hyi helv.....*eiei*
[/q]Entäs jos _tietää_ olevansa jumalan lahja naisille

Jos heti alkuun alkaa kauheen ripustautuvaksi (en keksi parempaaa sanaa just nyt) Se on vaan pirun ärsyttävää ja alkaa ahistamaan.

[q]pHaze, 14.6.2005 18:23:
---
Kleopatra, 13.6.2005 20:44:
---
Bio, 13.6.2005 09:38:
Listaan vois vielä lisätä kaikki it-nörtit, jotka luulee olevansa jumalan lahja maailmalle ja erityisesti naisille. Hyi helv.....*eiei*

---
Entäs jos _tietää_ olevansa jumalan lahja naisille
[/q]

Joo, kyllä tieto omasta upeudestaan on niiin paljon parempi kuin pelkkä luulo! Mäki TIEDÄN olevani todella täydellinen ja siksi saankin aina olla hätistelemässä mieletöntä mieslaumaa mun kimpusta...

Olis varmaan helpompi luetella ne asiat, jotka herättää mun kiinnostuksen mieheen, koska niitä todnäk olis vähemmin kuin niitä, jotka latistaa mun kiinnostuksen...

Mutta tässä nyt muutamia luonteenpiirteitä mainitakseni:
* vaiteliaisuus
* huono itsetunto
* tyhmyys
* jäykkyys ja liiallinen asiallisuus
* huumeet EHDOTTOMASTI

No joo pitkä lista tästä tulis. Siks allekirjoittanut on edelleen sinkku.

[q]leenuliinu, 12.6.2005 07:46:
Rumuus on aika turnoff
[/q]

on ! :D

[q]paanos, 10.6.2005 22:40:
Monikin jo mainittu seikka, mut sit ois kans yleissivistyksen puute. On aika ärsyttävää ruveta selittämään juurtajaksaen jotakin päivänselvää juttua, josta toinen ei tiedä mitään, vaikka olettaa voisi.
[/q]

aivan ootteko koskaan kattonut MTV:tä newly wedsiä jossa jessica simpson väläyttelee tämän osaalueen puutteella ja nick(sen mies) häpee sitä aika lailla.. kauheeta katottavaa

[q]hardikaveri, 15.6.2005 13:16:
aivan ootteko koskaan kattonut MTV:tä newly wedsiä jossa jessica simpson väläyttelee tämän osaalueen puutteella ja nick(sen mies) häpee sitä aika lailla.. kauheeta katottavaa
[/q]

sehän on aivan loistavaa sen bimbombaa akkaa eioo vähää aikaa näkyny :D

-M

mua ainakin hävettää sen nickin puolesta.. kelaa sitä vielä miljoonat kattoo

eli miesten turnoff:

tupakoiva
pulskistunut ja karvoittunut
huumeitäkäyttävä
jessica simpson

joka tuputtaa vegaanitottumuksiaan ja nauhoittelee tamppoonimainoksia..

hrrrrr

[q]hardikaveri, 15.6.2005 13:41:
eli miesten turnoff:

tupakoiva
pulskistunut ja karvoittunut
huumeitäkäyttävä
jessica simpson

joka tuputtaa vegaanitottumuksiaan ja nauhoittelee tamppoonimainoksia..

hrrrrr
[/q]

ja käyttää semmosia vitun sianpotkimissuippohirvityskenkiä..*eiei*

[q]kirsch, 15.6.2005 14:24:
Oma lista (tai mitä tuli mieleen):

-jos puhuu päälle
-sivistyksen puute
-tyhmä ja ruma
-vege, tai muuten nirso ruualle
-kuuntelee heviä
-ei siivoo oma-alotteisesti
[/q]

No nää voi lisätä mun listaan!

[q]mrx, 15.6.2005 14:01:

ja käyttää semmosia vitun sianpotkimissuippohirvityskenkiä..*eiei*
[/q]

...tai yleensä pukeutuu uuuuhh niin ihanan muodin mukaisesti että huh huh...joskus oikeesti tuntuu, että naisilla ei oo minkäänlasita tyylitajuu siitä mikä näyttää hyvältä ja mikä ei, jos se vaan on muotia iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh!!!111

mut joo...kommunikaation pitää pelata ehdottomasti, oikeestaan saa mistä muusta asiasta tahansa multa paljon paljon anteeksi jos vaan puhuu ja kertoo ja on jotain mieltä ja tuntee ja tahtoo kokea ja kaikkea tuota vielä silleen fiksusti(eli mun maun mukaan :P)

ei mut oon kyllä aika lutka ja helppo oikeesti, et ei mun pitäis varmaan sanoo mitään tähän

[q]Neiti Etsivä, 15.6.2005 22:14:
Sama linja! Kokeiltu on ja huonoksi on koettu omalta kohdaltani.. *eiei*[/q]

Toisaalta, joku jossain tuomitsee mut suoralta kädeltä koska mulla on peukalo suht keskellä kämmentä. En valita*nauru*

Se että mies on naru

Öljykangastakki.
Niuhotus.
Vaikea luonne.
Pieni pippeli.

Liiallinen alkoholin käyttö, huumeiden käyttö, liika pinnallisuus, tyhmyys (enkä tarkota nyt äo:lta), eläinviha ja huumorintajuttomuus. Jos mies omistaa noista jonkun niin se on kiitos ja hei.

[q]moonburnt, 16.6.2005 21:27:
jaja.. se jos ensitreffeillä mies paasaa tunnin autoista
[/q]
Niinpä *eiei*! Ei vois vähempää kiinnostaa, minkä lisäjutun äijä on suunnitellut seuraavaksi hankkivansa autoonsa *hmph*.

yks mikä mun mielestä on erittäin epäseksikästä, on ylisiisteys ei tietty mikään täysverinen porsaskaan saa olla, mut rajansa kaikella.

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O