Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]MetsänHenki, 22.9.2005 17:03:
jatkuva lääppiminen etenki jossain julkisilla paikoilla
[/q]
Sä oot selkeesti kaappikyöhny
Käytöstavat.
se jos ei pygee lähtee koskaa mihkää bileisii/baarii ilman päihteitä. . .
[q]Karvinen, 30.9.2005 10:03:
se jos ei pygee lähtee koskaa mihkää bileisii/baarii ilman päihteitä. . .
[/q]
nii ja jos ne on KoKo ajan muutenki mielessä..koko ajalla tarkotan sitä että niitä haluu myös käyttää jos vaan saa
[q](mailman tervein kansa eskimot nauttii pääasiallisesti ravinnokseen lihaa ja usein vielä raakana)[/q]
Maailman tervein kansa my ass. "Eskimoiden" (korrekti termi on muuten inuiitit) eliniänodote on miehillä 60,3 vain vuotta. (Vertailukohdaksi sopii esimerkiksi runsaasti tutkittu kalifornialainen adventistien lahko, joista suurella osalla elintapoihin kuuluu tiukka kasvisruokavalio - miesten keskimääräinen elinikä on kasvissyöjäadventisteilla 80,2 vuotta. Tietysti muitakin selittäviä eroja kuin ruokavalio löytyy.)
Ja takaisin itse aiheeseen: Itselleni lihansyönti ei naisessa ole mikään instant turnoff vaikka itse olenkin kasvissyöjä. Ehdottomasti kyllä plussaa (samoin kuin savuttomuus jne.) mutta ei niin iso asia todellakaan mulle että riittäisi tuhoamaan kiinnostuksen muutoin todella potentiaaliseen mimmiin. Tietysti joku fanaattinen "syön VAIN lihaa" -asenne vois olla snadisti liikaa.
[q]KooKie, 30.9.2005 23:54:
Se, että ko. henkilö on musta kiinnostunu
[/q]
Tyypillinen huonoitsetuntoisen ihmisen oire.
[q]mekaanikko, 30.9.2005 22:59:
---
(mailman tervein kansa eskimot nauttii pääasiallisesti ravinnokseen lihaa ja usein vielä raakana)
---
Maailman tervein kansa my ass. "Eskimoiden" (korrekti termi on muuten inuiitit) eliniänodote on miehillä 60,3 vain vuotta. (Vertailukohdaksi sopii esimerkiksi runsaasti tutkittu kalifornialainen adventistien lahko, joista suurella osalla elintapoihin kuuluu tiukka kasvisruokavalio - miesten keskimääräinen elinikä on kasvissyöjäadventisteilla 80,2 vuotta. Tietysti muitakin selittäviä eroja kuin ruokavalio löytyy.)
Ja takaisin itse aiheeseen: Itselleni lihansyönti ei naisessa ole mikään instant turnoff vaikka itse olenkin kasvissyöjä. Ehdottomasti kyllä plussaa (samoin kuin savuttomuus jne.) mutta ei niin iso asia todellakaan mulle että riittäisi tuhoamaan kiinnostuksen muutoin todella potentiaaliseen mimmiin. Tietysti joku fanaattinen "syön VAIN lihaa" -asenne vois olla snadisti liikaa.
[/q]
jeps inuiittii tulee heidän kielestään inuit johon on snadisti tullut tutustuttua kun piti lähtemän huhtikuussa jääkarhuja tiirailemaan niille main missä kyseinen kieli on suomea ymmärretympää :)
tuota noin tässä terveyden mittarina käytät odotettua elinikää, etkä sairastuspäiviä taikka sairaalakäyntejä, lääkkeiden kulutusta jne. elinikä odotushan voi johtua pitkälti esim. geeneistä. esim. thaimaalaiset eivät yksinkertaisesti vaan elä vanhaksi vaikkakin eläisivät terveellisesti ja välttyisivät taudeilta.
[q]Skenemursu, 1.10.2005 17:38:
tuota noin tässä terveyden mittarina käytät odotettua elinikää, etkä sairastuspäiviä taikka sairaalakäyntejä, lääkkeiden kulutusta jne. elinikä odotushan voi johtua pitkälti esim. geeneistä.
[/q]
No onks sulla heittää jotain tilastoa inuiittien sairauspäivien määrästä suhteessa johonkin muuhun ryhmään?
[q]mekaanikko, 1.10.2005 19:05:
---
Skenemursu, 1.10.2005 17:38:
tuota noin tässä terveyden mittarina käytät odotettua elinikää, etkä sairastuspäiviä taikka sairaalakäyntejä, lääkkeiden kulutusta jne. elinikä odotushan voi johtua pitkälti esim. geeneistä.
---
No onks sulla heittää jotain tilastoa inuiittien sairauspäivien määrästä suhteessa johonkin muuhun ryhmään?
[/q]
itseasiassa ei nyt ole, mutta katsotaan jos jaksan sen etsiä, tai pikemminkin kysästä, yhdeltä belgialaiselta kaverilta joka tekee vuosittaisia tutkimusmatkoja gröölantiin. häneltä sain joskus pdf:nä luettavaksi matskua ylipäänsä gröölannista "vähän niinku ranskalaisilla viivoilla kiinnostavia faktoja" joissa sitten taisi olla yhden kappaleen kokoinen kertomus siitä kuinka inuiitit sairastavat vähiten mailmassa ja kappaleessa viitatun tutkimuksen mukaan se johtui juuri heidän ruokavaliostaan ja raa'asta lihasta. Tietty tuon viittauksen perusteella sais varmaan käsiin sen alkuperäisen tutkimuksen ja voispa sitä koittaa ihan googlettaakin.
aika paljon ratkaisee tyttöjen suhteen naisellisuus. naisellinen meininki on <3
Jos miehellä on kuukautiset, ni se kyllä latistaa tosi tehokkaasti.
[q]Kolera, 7.11.2008 07:20:
---
-***-, 7.11.2008 07:06:
Käytöstavat.
---
kun niitä siis on?
[/q]Itselläni ainakin on
[q]
Tän mukaan olennaista ei niinkään olis liha sinänsä vaan nimenomaan merenelävien liha joka ravintoarvoiltaan on huomattavasti parempaa kuin nauta, sika tai kana.
[/q]
juurikin näin ja varmaan se hylkeen liha enimmäkseen!
-liiallinen lapsellisuus (henkisesti 14w ei pure)
-täysääliö (en arvosta niinkään kirjaviisautta, mutta perus maalaisjärki ja tilannetaju kunniaan)
-ei käytöstapoja (esim. "anteeksi", "olehyvä", "kiitos" tuntuu olevan kivenalla)
-ei pöytätapoja (onko oikeasti niiin vaikeaa syödä oikeilla käsillä ja pitää ne kyynärpäät syödessä pois pöydältä)
-luuserit
-liiallinen päihteiden käyttö
-sori vaan kaikki alle 180cm, mut lyhyet miehet ei nappaa
-huono itsetunto, se ettei arvosta itseään yhtään
... huh tulipa pitkä listä
örvellys. Alkoholi tai muu...mut jos örveltää, se ei näytä kivalta enkä siitä tykkää.
[q]sts, 6.11.2008 16:56:
---
Birgie, 6.11.2008 16:42:
Samaa mieltä, ja lisäksi jos ollaan kahdestaan jossain ulkona, oli se sitten junassa tai muualla, niin mua ainakin ärsyttää ihan helvetin paljon jos toinen keskittyy enemmän klubbarin sanomaboksiin ku muhun. Oonko mä todellakin niin kuivaa seuraa
---
Taitaa olla omakohtaisia kokemuksia ;)
[/q]
Todellakin, mutta onneksi se on pikkasen ehkä vähentäny sitä... :)
-Jos toisella ei ole minkäänlaista rytmitajua
-huonokuntoiset/suuret kädet
-ruukkukasvin äo (mutta se ei latista seksuaalista kiinnostusta, vati kun vati menee..)
-päihteiden käyttö, alkoholia saa juoda, muttei sitäkään usein ja silloinkin kohtuudella.. Jos käytät jotain muuta, tee se jonkun muun seurassa!
-päihteiden myynti, toivottavasti päädyt linnaan!
-ylisuuri ruumiinosa
Hmm... Aika monikin asia, ku oon tällainen perfektionisti. Mut ainakin epäkohteliaisuus, vakavuus, huumorintajuttomuus, ymmärtämättömyys, suvaitsemattomuus... Mut se on yleensä se kokonaisuus. Kyl sen vaan tietää, jos kolahtaa ja jos ei. Kemiat vaan toimii tai sit ne ei toimi.
-Järkyttävä örvrletäminen, humalassa saa olla, mutta liika on liikaa
-Tyhmyys, ei ihmisen kanssa joka on tyhmempi kuin grogilasi jaksa mitään keskustella*eiei*
Nuo tuli ensimmäisenä vastaan aivojen valtatiellä..
[q]ceecee, 9.11.2005 18:23:
-viikset
[/q]
heh, samoin, en tykkää viiksekkäistä naisista (semmosiakin on)