Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Minun kiinnostukseni taatut latistajat ovat ahdasmielisyys ja moralistinen elämänasenne, dialogin köyhyys tai jopa puute sekä (omasta mielestäni) täysin typerät kiinnostuksen aiheet. Se, että osaa keskustella kyllä pelastaa _todella_ paljon eli jos on älykäs ja argumentoi mielipiteensä kunnolla, tällöin ei edes haittaa vaikka olisi kuinka erilainen elämänkatsomus ja maailmankuva kuin minulla.

[q]sOuphy, 7.8.2005 12:33:
valehtelu
[/q]

Yhteiskunta kyllä sortuisi, jos jokainen kertoisi aina totuuden eikä koskaa valehtelisi _missään_ asiassa. Toimiva sosiaalinen kanssakäyminen vaatii valehtelua.

No viimeisessa tulis mieleen ihme humalakayttaytyminen. Kaikki tekee tyhmia juttua jne ollessaan humalassa. Mutta tutustuin yhteen todella mahtavaan ihmiseen joka oikeesti on yks hauskimmista ja mielenkiintoisimmista ihmisista mita oon ikina tavannut ja ajattelen nain vielakin.
Ongelma on vaan siina etta kun taa tyyppi paattaa ruveta tuhoamaan aivosolujaan paihteilla niin siita on tolkku poissa....ja tama on lahes paivittaista. Silloin sammutaan tosi tyhmiin paikkoihin, joudutaan tappeluun ja murretaan luita (aina omia). Sit kun siita selvitaan ja loydetaan puhelin niin sit alkaa minun puhelin soida keskella yota ja jos paatan vastata, saan kuulla seuraavan 2 tuntia kuinka hieno ihminen olen plah plah plah....ja tietenkaan mitaan tasta ei muisteta seuraavana aamuna.

Ja tama todellakin on usein sattuvaa

Liian itsetietoiset yksilöt (mies tai nainen), ne on toki kiva pudottaa mut...*juonittel* ja verbaalisesti kömpelöt kiroilijat on kans mun mielestä tyhmii....*hmph*

Joo ja varmat nakit ei kiinnosta... varmasti...kaan

Motivaation puute.

Huvittavaa ehkä, mutta oikeastaan mikään ei tympäännytä yhtä paljoa kuin autoista tai moottoripyöristä tai vastaavista puhuminen - on ihan ok jos niitä harrastaa silloin tällöin, mutta en kyllä hetkeäkään jaksa kuunnella niitä juttuja esim. kaveriporukassa enkä todellakaan arvostaisi jos ne leikkaisivat yhteiseen aikaan.

tyttöystävä.. jos sellai on ni se mellun kiinnostuksesta

Totta, en voisi pussailla tervakeuhkon kanssa..

epäilyskin siit et se on "pelaaja".. *eikä*

[q]Mar6, 20.9.2005 23:13:
Tosta tupakanpoltosta vinetetään paljon.. Mutta tottahan se on että savuton ja savullinen ei oikeen sovi yhteen.. Tosin aina voi lopettaa, kai (köh)

Mutta, teeskentely, kusipäisyys, angstailu, molo-otsaisuus, epärehellisyys, hyväksikäyttö ja leikkiminen...

Rakastan aitoja ja valoisia naisia, sekä huumorintajuisia naisia..
Sulan paikoilleni kun joku nainen tulee avoimesti ja hymyilee katsoen suoraan silmiin säteilleen naurua ja onnea. Kun uskaltaa aidosti nauraa asioille, ymmärtää tilannekomiikkaa eikä vaan istu nurkassa jumittaen ja päivitellen kuinka paskaa läppää vaan oikeasti oivaltaa asioita ja löytää hauskoja puolia elämästä ja asioista. *sydan*

Aito lämpö ja läheisyys on myöskin se mitä ei voita mikään..Teeskentely, eli esim. tappeleminen ja silti "kaikki on hyvin" leikin esittäminen ei ole useimmiten nopeasti leppymistä vaan silkkaa teeskentelyä.

Nämä on vain alkua.. Mulla ei ole standardeja tai sääntöjä tai jotain tämä on ok tämä ei kirjaa vaan menen fiiliksen mukaan, aina joutuu hyväksymään huonoja puolia..
Ei mulla oo kriteerit korkealla, on vaan tiettyjä asioia mitkä säväyttää positiivisesti tai negatiivisesti.
[/q]

Ukkoni ei polta, mutta minä poltan hänenkin edestä *blush*. Eipä ainakaan viel sen takia poikki mennyt.. 2 vuotta yhes..

[q]Ukkoni ei polta, mutta minä poltan hänenkin edestä *blush*. Eipä ainakaan viel sen takia poikki mennyt.. 2 vuotta yhes..
[/q]

Niin sitä pitää.. On näitäkin.. Ja jotkut taas näkevät heti punaista ja eivät hyväksy, tosin ymmärrän sen joskus.. Mutta hyvä jos sen kanssa pystyy elämään,

Jos jätkä on liian saatavilla, liian tyrkyllä jo ihan alkuvaiheilla. Jos toinen kiinnostuu vähän liianki nopeaan tahtiin ja lupailee kuuta taivaalta, sen luulis lopahtavan sitäkin nopeemmin. En sellasta vaivaudu ottaa edes vähääkään vakavasti.

Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin. *toktok*

Sitten semmoset kaikkien muiden yläpuolella leijumiset, pomottelut ja muut luolamies -aatteet voi heittää menemään

[q]Epailija, 21.9.2005 23:47:
---
Baby-G:
Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin.

---

Epävarmuushan se rules. ^^ No, onhan tuossa tuo sana "jatkuva". Toisaalta jos toinen joutuu useasti kyselemään moista, niin vikahan voi olla myös vastauksissa, eikö?
[/q]

Hyvin mahdollista. Enkä sitä väittänytkään että vika ei ois tässä päässä. Tuskinpa ne kysymykset ahdistais jos ois valmiit vastaukset. Mutta kun en ailahtavuudeltani osaa sen pidemmälle asioita ennustaa, hyvä kun tiedän mitä tänä iltana haluan/aion tehdä. Eikä semmoset epämääräset vastaukset ketään lämmitä, joten sen takia vois jättää kysymättäki

-maailman omistajan elkeet

[q]Cata, 22.9.2005 00:42:
-maailman omistajan elkeet
[/q]

viddu mä en pidä mailman omistajia minään! tää universumi on mun!

-Tupakointi
-Jos ei kuuntele trancea

[q]patient, 22.9.2005 02:46:
---
Skenemursu, [

hitto olipas jännä... me ei varmaan tultais kauheen hyvin toimeen :)

---

Sentään me ollaan jostain samaa mieltä! :)
[/q]

jostain pitää aloittaa... ei siis ollakkaan niin kovin erilaisia :)

huh huh! tästähän vois kirjottaa vaik kuin pitkän listan!*nauru* mut varmaan pahinpii on: minä minä minä-asenne ja epävarmuus nii ja jatkuva lääppiminen etenki jossain julkisilla paikoilla

[q]_Tero_, 6.11.2008 17:33:

oispa viel ala-asteel
[/q]

Niinno sehän se vasta latistaiskin kiinnostuksen

[q]Epailija, 21.9.2005 23:47:
---
yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään.

---

Entä sellaiset tapaukset, joilla on vaikkapa töitä, koulua tai ehkä molempia, mutta ei siltikään kiinnostusta mihinkään?

[/q]Nyt pistit pahan! *eikä*

O