Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Jonkun roolin vetäminen. Limaset liiallisuuksiin menevät iskuyritykset ja yleensä jo pelkät iskuyrityksetkin.

Jos toinen on liian hiljanen, epäkohtelias, ilkeä tai jos sen vitsit ei naurata ketään muuta ku sitä itteään. Ja tietty jos on liian ylpeä tai esittää jotain muuta mitä oikeasti ei ole. Olikohan siinä kaikki?

[q]Everes, 1.10.2005 19:32:
aika paljon ratkaisee tyttöjen suhteen naisellisuus. naisellinen meininki on <3
[/q]
Nääkin on makuasioita, mutta lyhyet hiukset naisella ei oikein kolahda, todella harvinaisia poukkeuksia lukuunottamatta. Eli ei ole oikein naisellista IMO.

-lapsellisuus
-esittää toista kuin on
-töykeys minua tai kavereitani kohtaan
-lirkuttelee toisille naisille
-liiallinen sekoilu (näitäkin nähty jo liikaa,ei kiitos enää koskaan)
-epähygieenisyys, kammottava hien haju, liimaletti, viikset, mieletön sänki..
-jatkuva liiallinen roikkuminen
-jos mieheen ei voi luottaa
-pitää minua itsestään selvyytenä
-liiallinen lihavuus

[q]Bio, 10.11.2005 14:48:
---
Rubicon, 10.11.2005 14:23:
Ja mä en jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavissa-juttuja, todellinen turnoff.

---

Todellakin. Ei jaksa lähtee sellaseen leikkiin..

[/q]

Ja ärsyttävintä on,et tota harrastavat ihmiset oikeesti luulee sen jotenki lisäävän kiinnostusta ja saavan toisen sillä uteliaaks ja ties mitä.
Voin ihan suoraan sanoo et mun uteliaisuus loppuis sillä hetkellä kun tajuaisin et homma toimii niin kauan kuin mä ite jaksaisin juosta perässä ja ihkutella.
Tässä vaiheessa tulis kiitos ja kumarrus,
juoskoon mun puolesta niin kauas et joku muu ottaa kiinni

[q]Rubicon, 10.11.2005 14:58:
Ja ärsyttävintä on,et tota harrastavat ihmiset oikeesti luulee sen jotenki lisäävän kiinnostusta ja saavan toisen sillä uteliaaks ja ties mitä.
Voin ihan suoraan sanoo et mun uteliaisuus loppuis sillä hetkellä kun tajuaisin et homma toimii niin kauan kuin mä ite jaksaisin juosta perässä ja ihkutella.
Tässä vaiheessa tulis kiitos ja kumarrus,
juoskoon mun puolesta niin kauas et joku muu ottaa kiinni
[/q]

No perhana, tota mun piti sanoo viime postauksessa, mut en vaan saanu sitä puettuu sanoiks ja kirjoitettuu..

[q]Remotion, 22.11.2005 00:20:
---
Nauskiss, 21.11.2005 22:07:

Hmm... Mä en osaa vissiin olla haastava. Oon kiltti ja rehellinen, eli tylsä.

Mutta, mä toivonkin löytäväni vielä joskus yhtä tylsän miehen.

---

it might be much asked in this twisted world
but not wrong anyhow...
[/q]

Niih, voi olla vaikeesti toteutuva toive, mutten aio siitä luopua.

ööh.. facial hair :P

these turns me off:

- epävarmuus/arkuus/ujous/hiljaisuus
- psyykkiset ongelmat
- liiallinen roikkuminen/omistaminen
- kuosailu harrastuksena
- kitkuilu ja nitkuilu
- päättämättömyys
- yhteiskuntaan kuulumattomuus (ei koulua, töitä..)
- hevin suurkulutus
- ultimaattinen kiltteys
- arjen sietokyvyn puuttuminen

tässä tärkeimmät..

- inttikundit

[q]AnnaBananah, 21.11.2005 20:20:
hahaa samaa mieltä! ja tuo "oon niin hot" on niin helvetin ärsyttävää että pää hajooo!!
[/q]
Tästä tulikin mieleen, että kun irc-galleriassa katselee tyyppien yhteisöjä mihin ne on itsensä merkannu niin sehän käy usein hyvästä listasta :D Siellä on niin järkyttäviä yhteisöjä ettei niihin kuuluva voi olla täysin tervejärkinen et päivän top tip. Jos tapaat mimmin(miksi ei mieskin) netistä ja sillä sattuu olemaan kuva irc-galleriassa niin tarkasta ensimmäisenä yhteisöt ja jos siellä yksikään saletisti hot tai muuta vastenmielistä tai kuvatekstinä "omistettu mun ihqraxupoxuhanibanille" niin kannattaa jättää rauhaan, voit sairastua järkijättöisyyteen :D

Se et oletetaan toisesta jotain*igor* Kysymäl yleensä saa vastauksia*dissaa*

Kait ne on nämä vanhat klassikkopiirteet, eli selkeä tyhmyys (kärjistettynä esimerkkinä vaikka sen yhen salarakkaan tatuointikämmi <- tollainen idioottimaisuus vetää kyl kylmäks), ylimielisyys, pinnallisuus ja huumorintajuttomuus (ns. paskanjäykkä *vink*).

Eilen huomasin, että se, jos toinen alkaa heti aamutuimaan vääntämään politiikasta ja puhuu vielä Sauli Niinistön puolesta. Mulle on sinänsä ihan sama, mitä puoluetta kannattaa, mutta ei siitä ennen aamiaista tarvitse alkaa avautua. Varsinkin jos on eri mieltä kanssani :D

[q]SamHard, 20.11.2005 19:23:
-Liika diivailu
-Itsekeskeisyys
-Liika itsevarmuus mikä osittautuu vain kovaksi ulkokuoreksi ja sisällä jotain muuta
-Reilu alkoholin tai muitten päihteiden käyttö
-Epähygieenisyys
-Pahat psyykkiset ongelmat
-Ei ajele karvojaan
-Luulee että kaikki pitää mennä aina oman pään mukaan
-Ylimääräinen hermoilu ja hätäily kaikesta pienestä
-Jatkuva nalkuttaminen
[/q]

tarviit selvästi letkeän hipin pitämään ittes kurissa

no ei, samoilla linjoilla!

listaan voisin lisäillä vielä:
-ei pysty kuuntelemaan musiikkia laajemmin :)

[q]phace, 11.11.2005 15:47:
-olemattomuus, ei pysty näyttään/kertomaan tunteitaan vaan yksinkertasesti on, eikä tee muuta. noin kärjistettynä.

[/q]

Niin totta. Siinä on sitten kiva itse pähkäillä, että mitäköhän mä nyt tekisin? Jos yrität kysyä toiselta jotain, niin silloinkin on niin vaikea vastata. "Joo kyllä mä susta tykkään" kuuluu vastaukseksi viiden minuutin kakistelun jälkeen. Joo niin varmasti

- Tuulesta temmatut periaatteet joita ei osaa perustella
- Kusettaminen
- Itsekkyys
- Kykenemättömyys kertoa mitä tuntee
- Epäluotettavuus
- Ylitsepääsemätön realistisuus joka estää unelmat
- Päihdeongelma
- Oikea maailma täysin hukassa
- Älytön fiilistely
- Tyhmyys
- Huono hygienia
- Mielikuvituksettomuus
- Turha ylpeys
- Urakeskeisyys
- Tabut keskusteluissa
- Liiallinen maailman parantaminen
- Syyllistäminen (varsinkin yhdistettynä edelliseen)
- Kapeakatseisuus
- "Oon saletisti hot"
- Ansakysymykset ("näyttääkö tää hyvältä mun päällä?")
- Jatkuva juoruilu
- Aiheeton nalkutus
- Kyvyttömyys muuttua
- "Mul on mun kaverit, sul on sun"
- "Kenen kanssa olit eilen? Missä? Moneen asti? Millä menit himaan?" jne

... ja täs nyt vaan asiat jotka tuli nopeesti mieleen

[q]Nauskiss, 21.11.2005 20:44:
---
No, sua on kuiteski vaan yks, joten mä otan varmuuden vuoks uuden tavotteen: Aion oppia "oleilemaan kulmilla haistvidumaisesti".

Nerokas sanonta btw!
[/q]

Ilmeisesti siitä siis tajuu mitä sillän tarkoitan

Tai sit sinoot vaan samalla tavalla sekasin ko mina

[q]osama:

kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."
leikit sovitaan ja leikkejä leikitään :) mut ei leikitä jos ei o sovittu että nyt leikitään.
[/q]

Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa. Ainakin silloin, jos mä oon oma itseni, enkä jäätävä & torjuva, onnistun vaan karkottamaan miehet. Mutta, onneks oon yleensä miesten suhteen ujo, joten se kai ajaa vaikeasti tavoitettavan leikkimisen suht hyvin... Nyt kun vielä oppisi, ettei pidä KOSKAAN sanoa miehelle esim.: "Sä oot kiva", "oot fiksu/viisas", "mä tykkään susta", "nähdään pian", ja mitähän muita huonoja juttuja mulla onkaan tapana päästää suustani, jos pidän jostakusta... Hmm... Harmi, etten mä oo oikeesti kylmä - ainoastaan ujo. Jos olisin sekä kylmä, että ujo, niin aika moni mies diggais - luulen. Ah, ja vielä kun vaikuttaisi olemukseltaan viileän etäiseltä, niin suosio olisi taattu!

Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]

Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa. Ainakin silloin, jos mä oon oma itseni, enkä jäätävä & torjuva, onnistun vaan karkottamaan miehet. Mutta, onneks oon yleensä miesten suhteen ujo, joten se kai ajaa vaikeasti tavoitettavan leikkimisen suht hyvin... Nyt kun vielä oppisi, ettei pidä KOSKAAN sanoa miehelle esim.: "Sä oot kiva", "oot fiksu/viisas", "mä tykkään susta", "nähdään pian", ja mitähän muita huonoja juttuja mulla onkaan tapana päästää suustani, jos pidän jostakusta... Hmm... Harmi, etten mä oo oikeesti kylmä - ainoastaan ujo. Jos olisin sekä kylmä, että ujo, niin aika moni mies diggais - luulen. Ah, ja vielä kun vaikuttaisi olemukseltaan viileän etäiseltä, niin suosio olisi taattu!

Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]
[/q]

[q]osama, 21.11.2005 15:56:
"kato miten läski perse mulla on" (vaikka ei o)
"mul on ihan liian pienet tissit, sä et tykkää niistä" (miten niin en?)
just kun kihelmöi kivasti : "miks et sä haluu mua?" (miten niin en? no ei sitten.)
"kato miten ruma mää oon tästä ja tästä kohasta?"

siinä muutama turn-off mitä äkkiseltään tuli mieleen

edit: niin ja tosiaan kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."
leikit sovitaan ja leikkejä leikitään :) mut ei leikitä jos ei o sovittu että nyt leikitään.
[/q]

Been there, done that. Noi on kyllä aivan vitunmoinen turn off!

O