Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
ei tääl puhuta räpistä tääl puhutaa vaan wowista ja teknosta menkää muualle gangstailee !
[q]remotion, 2.11.2006 21:59:
...ja taas tippu loputkin pisteet sopivien vastakappaleiden silmissä...
[/q]
Oikeat vastakappaleet osaavat nauraa myös tolle joten älä pelkää ;)
edit: jatkuvaa typo-helvettiä :D
[q]Oku, 12.12.2006 01:02:
---
pipa, 12.12.2006 00:14:
Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks..
---
Nää on jokseenkin huvittavia :)
Miesten (parikymppisten) asumukset ovat tyypillisesti mauttomasti, jos lainkaan, sisustettuja. Syynä on paitsi persaukisuus myös se, että monia miehiä asia ei voisi vähempää kiinostaa.
Kasvissyöntiin on monilla ihan egoistis-pragmaattisia syitä, esimerkiksi mies on voinut havaita sen edistävän vaikkapa joitain hänen harrastuksistaan.
Tämä siis vaan nimimerkillä isällinen ääni takavasemmalta :)
[/q]Mua ei parikymppiset kiinnostakkaan, puhun n. 3-kymppisistä!!! Ja kannattais miehiä kiinnostaa tällaset asiat.....
[q]SamHard, 12.1.2007 09:56:
---
cjet, 12.1.2007 09:46:
---
Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita...
---
Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee.
---
Toi on niin hyvin sanottu tiivistettynä että*nauru*
Vastaan tullut liikaakin näitä omasta mielestään vähän liiankin
"täydellisiä" kenellekkään tapauksia*joo* Jos on itse lähes täydellinen
(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti
löytää miestäkin kun se "ostoslista" on mahdoton käytännössä toteuttaa*nauru*
[/q]
Sikoja säkeissä. Parempi kiertää kaukaa tai hyödyntää heitä vain siihen yhteen tarpeelliseen asiaan eli runkkaamiseen naisella (tai ihan miten vain toisinpäin mikä käy naisille). Omaa kokemattomuuttansa/sinisilmäisyyttänsä jos katsoo läpi sormien ylimielisiä emakoita, jotka sisimmältänsä ovat kaikkea muuta kuin itsevarmoja ja ryhtyy johonkin suurempaan.
[q]Anny, 12.1.2007 10:17:
Tohon kyllä täytyy todeta, että itse en ainakaan hirveästi arvosta/kunnioita miehiä joilla ei ole sen vertaa omantunnonarvoa että käyttävät näitä pöyhkeileviä naisia runkkaamiseen... Itse en henk.kohtaisesti ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt tyydyttämässä tarpeensa jokaisella valotolpalla.
[/q]
Kuin myöskään, mut jokainen tavallaan ;)
Eikä nämä pöyhkeilevät naisetkaan pyri pahemmin muuhunkaan kuin miesten hyväkskäyttämiseen joten eipä tunnu pahalta ainakaan katsella sivusta.
(Ehkä vähän sääliksi käy, mut pääasia et molemmat nauttivat) [size=4]- mies ja muna x)[/size]
[q]Anny, 12.1.2007 14:54:
Oho.. Sulla loppu huumorintaju... No, kaikki ei ymmärrä mun läppiä, ei voi mitään. Mutta hauskat viikonloput, minä lähden nyt nyt poes...
[/q]
:D oliks toi läppä kun heität jotain tarpeettomia johtopäätöksiä toisista ihmisistä?
Ok. Kokeillaan ... hmm.. (pitkään aikaan heittänytkään huulta turuuun naisen kanssa x)
[q]Anny, 12.1.2007 12:21:
---
Anselmi, 12.1.2007 11:33:
---
Anny, 12.1.2007 11:30:
---
ALIEN, 12.1.2007 10:18:
---
[size=4]- mies ja muna x)[/size]
---
[size=20]No niin just...[/size]
---
No nainen vähän huumoria tähän aamupäivään. Tuskin Alien nyt ihan satatosissaan tuota heitti.
---
Ihan huumorilla minäkin, no worries!
[/q]
"joopa joo"
Sillä tän perusteella mäkin voisin vetää oman johtopäätökseni siitä että sä oot ollut aika monen miehen valotolppa nuoruutesi aikana ja jäänyt katkeruuden makua suuhun. Onnellista vkonlopun viettoa sullekin miss Tku
ps. älä ota sitä vakavasti, huumorillahan mä vain ,)
Kyl mä luin rivien välistä. Yhtä hyvin, kuin sä mua katsos :)
[q]Anny, 12.1.2007 15:57:
Mutta, sä oot varmaan ihan kiva tyyppi, ehkä vähän herkkänahkainen, en mä katsos oo sua kohtaan hyökännyt enkä mitenkää arvostellut sua, vai olenko?[/q]
Et, enkä määkään sua? =)
(kunhan tapan aikaa töissä ja ihmettelen ku ei ihmiset dajuu mun huumoria x)
[q]Anny, 12.1.2007 16:07:
---
ALIEN, 12.1.2007 15:59:
---
Anny, 12.1.2007 15:57:
---
Kyl mä luin rivien välistä. Yhtä hyvin, kuin sä mua katsos :)
---
Ok, ollaan kameleita
Nyt mua vaan huolestuttaa et Turulaiset suuttuu mulle kun puhuin jotain valotolpista (emmä sitä oikeesti niin tarkottanut...)
[/q]
Totta puhuen kaipaan Turkua ja niitä naisia oli ne valotolppia tai ei <3
[size=6] (ahaha!:D mut varmaan hakataan tän takia x)[/size]
Mut joo kasvotusten varmasti oltais enemmän samoilla linjoilla. Mä en vaan jaksa aina lukea rivien välistä varsinkaan töissä kun siihen ei ole varaa
*piis**possu**piis*
[q]Anny, 12.1.2007 16:51:
P.S. mitä tarkotit ku sanoit "nuoruusvuosinas",enks mä muka enää oo nuori...?!?
[/q]
25-26v nyt on jo about 1/3 elämästä, mut sinut itsensä/elämänsä kanssa olevat naiset tuntuvat nyt olevan hautaan asti nuoria, mikä on hienoa. Pitänee siis tavata ja tutustua, että osaan sanoa, nih ;)
opmdevil tuon jo tyhjentävästi ulosti!*joo* Eipä juuri henk.koht. lisäiltävää, kuin ehkä "kerta kiellon päälle" ja yhä vaan ja aina: sauhuttelu naisella! HYI VITTU ja JUMALAUTA!!*sars**stop**eiei**toktok**släp**eikä* Takuu varma kalun laskija, YÖK-YÖK!*poks*
[q]mariq, 28.1.2009 11:11:
Voishan sitä ostaa vaik ison pehmonallen, jos tuntuu et vastus ois liikaa, ja halikaverin mielipiteilläkään ei oo väliä, parempi jos niitä ei oo ollenkaan.
[/q]
Hyvin sanottu
[q]katrihana, 20.9.2008 05:43:
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!
[/q]Aimitähäh? Nörttipojat on kuules helppo kouluttaa valitsemalleen tielle.
Vähänkö sua sit vituttais ku oodi sun ihanuudelles jäiski tekemättä ku oot softalle mustis.
Antaa poikien säveltää niin ne elättää eläkkeellä ;)
kusettaminen ja feidailu on kyl kans <3
[q]Kolera, 7.3.2009 09:37:
en muista olenko jo maininnut mutta se että ne pääsee juoksee karkuu
[/q]
Eihän! Musta taas peli vasta alkaa siinä vaiheessa. Sitä paitsi yks vanha hoito tykkäs ku vaan tulin ja otin sen enempää kyselemättä. Harmiksi Suomalainen ilmasto ei kylläkään suosi esteetöntä pariutumista :(
Liiallinen tarrautuminen on ahdistavaa.
Ympäripyöreä henkisesti munaton nainen. Feministi ei saa olla. Ei saa olla ruma. Ei saa olla konservatiivinen. Ei saa olla tyhmä (No kuka nyt olisikaan tyhmä?) Ei saa antaa helpolla tuheroo, mutta ekan kerran jälkeen ei saa pihtailla. Ei saa olla pintaliitäjä. Ei saa olla tyhmä, eiku, no... Ei saa olla alle 18. Ei saa olla läski. Ei saa vetää rännii. Ei saa olla aina pää kipeä....
[q]John, 11.6.2005 12:36:
---
Fanatic, 11.6.2005 12:33:
Vielä sellainen, että jos rupeaa haukkumaan aina muita ihmisiä tai mun kavereita*poks* se olis kaikista vittumaisinta.
---
Ai hitto! Kerran deittasin mimmiä joka alko heti haukkumaan mun kavereita kun oli kerran tavannut ne... sen jälkeen ei kauheesti kiinnostanut tavata ko. mimiä.
[/q]
no ei varmasti*nauru* kysyitkö siltä, että tuliko parempi olo*joo*
[q]U n i k, 10.6.2005 23:07:
Jos toinen sanoo: "en tiedä, ihan sama"
[/q]
mitäs jos se sanoo, että " tehdään niin, kuin sä haluat" ?
[q]mayah, 13.6.2005 15:19
Senkin narttu
[/q]
senkin sonni!
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.