Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
-töykeys
-ajattelemattomuus
-nolous*igor*
-jos ei pidä hygieniasta huolta..*poks*
-henkilön oma personallisuus (tavat)
-naama
-jalat (varpaat)*eiei*
-liika lihavuus*nauru*
[q]Ana-5000, 11.6.2005 21:50:
---
jwo, 11.6.2005 20:06:
En kiinnostu naisista jotka:
-lista-
Ensimmäinen asia mitä itse katon naisissa, on silmät, kolmas on takamus. Toinen vaihtelee. *sydän*
---
Moi sinkku ^____^
[/q]
[q]leenuliinu, 12.6.2005 07:46:
Rumuus on aika turnoff
[/q]
ja rehellisyys sen sijaan turn-on :)
[q]
Joo jos muijal on skenelutkabootsit nii se on suora ei!
[/q]
Päinvastoin;)
[q]Mark, 13.6.2005 11:17:
---
Howdy, 10.6.2005 20:00:
Aivottomat ... todellinen turn out ...
---
I hear u
-M
[/q]
say whaat?!
:D
[q][Nuclear], 13.6.2005 12:20:
Mieheen se jos se on komeempi ku mä, naiseen se jossei se pidä mua maailman komeimpana.
[/q]
no ei sit mikään ihme, että rakastat mua :D
[q][Nuclear], 13.6.2005 16:07:
---
Mellu-,
Mutta uusissa tuttavuuksissa mielenkiinto menee samantien jos kiroilee paljon. en tiiä mikä siin on vaik itekki kiroilen _paljon_.[...]
---
Milläs kiroilemisen sais loppuu?
[/q]
mul ainakin loppuis jos ottaisin mummoni joka paikkaan mukaan. hän on niin vanhanaikainen :)
[q]ee102
Kuten mulle myös, eikä ihan muutamankaan kerran vaan. Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen. Todella typerää ja säälittävää sellainen.
[/q]
mitäs jos mies elää suhteessa missä molemmat saavat naida myös muiden kanssa? eli nk. vapaamielisessä suhteessa
No se jos on just liian kiltti tai jos ei oo kiltti ees vähäsen. Samoin semmonen ylimielisyys ei kyllä yhtään iske muhun. Rennot tyypit on kyl mun makuuni, eikä semmoset ketkä stressaa liikaa (vaikka ite sorrun siihen stressailuun tosi usein). Huomannu kyllä et semmosen ihmisen kanssa ketä on sujut ittensä kanssa ja asennoituu elämään rennosti ja menee vähän päivä kerrallaan niin tulee itekkin rentouduttua.
[q]Fyraett
Horo ja Huora on kaks eri asiaa, horolla lähinnä tarkotin sellasta minihame päällä pyllistelemäs keskel rautatientoria klo. 0400 muijaa, tunnetaan myös nimellä yliaktiivinen kiertopokaali..
Nämä taas on joillekki kuin lottovoitto.. -> :D
[/q]
mut eiks se just olekin ihan hyvä et kaikki saa? :)
[q]AnderS, 13.6.2005 16:05:
Yleensä mun kiinnostuksen latistaa oma
sitoutumiskammo tai läheisyyden pelko.
Siinä vaiheessa mua rupee ärsyttämään
tytössä sen turhamaisuus, käytös, yms yms....
[/q]
Ai enkö mä olekaan ainoa? Tolleen on käyny joskus kyllä ihan tarpeeksi usein, ja varsinki just sellasten ihmisten kanssa ketkä ois voinu ollaki tosi kivoja.
[q]alek száhala
Konemusiikkiviha on kanssa se mistä juttu katkee välittömästi.
[/q]
on se kumma miten paljon musiikkimaku vaikuttaa näissäkin asioissa... Onneksi itse sulatan kaikki lajit, mut jos joku kehtaisi haukkua niin sit kyl heittäisin kahvit naamalle ja lähtisin kävelee :D
rumat aurinkolasit
Pahinta on jos toinen esittää sitä mitä ei ole!
[q]Lene
PS. Tässä asiassa ihmiset sitten varmaan ovat erilaisia. En itse haluaisi ryhtyä tarkoituksellisiin etsintätoimiin vaan nimenomaan haluaisin, että se putkahtaisi jostain, kun sitä vähiten odottaisi.
[/q]
miksi sä sitten täällä klubbarissa hengaat päivät pitkät?
[q]Veivi, 23.6.2005 14:32:
---
Jutu, 23.6.2005 14:21:
---
Veivi, 23.6.2005 14:17:
Vähissä tai loppunut. Nyt kannattais muodin mukaan "ryhtyä" bi-sexuaaliksi, ois paljon enemmän valinnanvaraa ja naisista varmaan tuollainen löytyis?
---
No on käynyt mielessä :D Mutta jos mä nyt vielä muutaman vuoden etsiskelen miestä ja jos ei oolöytynyt niin sitten tosiaan otan naikkosen jotka täyttää noi kriteerit. Kyllä, näin mä teen.
---
Näin tapahtukoon.
[/q]
EI MUL MUUTA TÄS VAIHEES KU ET VELIIIIIIIIIIII*SYDÄN*
[q]_Tero_, 6.11.2008 17:33:
oispa viel ala-asteel
[/q]
esikoulu vielä parempi
-Liika diivailu
-Itsekeskeisyys
-Liika itsevarmuus mikä osittautuu vain kovaksi ulkokuoreksi ja sisällä jotain muuta
-Reilu alkoholin tai muitten päihteiden käyttö
-Epähygieenisyys
-Pahat psyykkiset ongelmat
-Ei ajele karvojaan
-Luulee että kaikki pitää mennä aina oman pään mukaan
-Ylimääräinen hermoilu ja hätäily kaikesta pienestä
-Jatkuva nalkuttaminen
Sulkeutuneisuus, niin että joutuu yksin pitämään jatkuvasti yllä keskustelua, keskustelun yleensä tarkoittaessa vuorovaikutusta kahden tai useamman henkilön välillä. Turhamaisuus ja liika pinnallisuus, teeskentely ynnä kaksinaamaisuus ovat myös todellisia turn-offeja.
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.