Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]Foxmagon, 2.7.2007 03:00:
---
SoundaHolic, 2.7.2007 02:57:
Jaa. IMO osuu enempi miespuoleisiin, mut tästä aiheesta on varmaan aika turha väitellä.
[/q]
*pier*"this is your wake-up call": you are so wrong.
[q]Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kumisaappaat
-Hallitsematon syöminen
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
-Vegetarismi
[/q]
No mitä noissa nyt on niin ihmeellistä??
[q]hallucinogen, 27.7.2006 10:00:
---
Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.
---
ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D
[/q]
Joo, samaa linjaa vetänyt täälläkin jo vuodet, kaiken tarpeellisen voi kyllä kertoa jo alkupäivinä jos vaikuttaa luotettavalta tapaukselta ja jos vaikuttaa lupaavalta tapaukselta.
Omalla kohdalla menee fiilis yleensä:
Muija on just eronnut ja selkeesti ehkä (usein jopa tajuamattaan) käyttää mua hyväksi päästäkseen entisestänsä ylitse. Niille big no no. Toinen on se et vaikuttaa olevan täys keila ja naiivi, eli aika pitkälti kokemattomat tapaukset. Mut tietty jos vain jotain seksisuhdetta ettii niin ei tarvitse mikään elämäntiede proffa olla vaan nätti ja hyvä sängyssä ;)
[q]Infiana, 29.10.2006 19:03:
Maiskutus! Äänekäs syöminen on tosi yöks. Huono itseluottamus. Brassailu. Hyi hitto. Mä en haluu kuulla miten paljon rahaa sulla on tai miten monta julkkista sä tunnet. Mua ei kiinnosta sun maailmanmatkailut, ja mua ei kiinnosta ootko käynyt Kurt Cobainin tai Bill Clintonin kanssa bissellä.
Mikä miehiä vaivaa tässä kaupungissa?
[/q]
Hei, eksä tiedä kuka mä oon?
Ja mimmejä tuntuu tässä kaupungissa edelleenkin vaivaavan kevyt nokkapystyssä kusipäisyys ja se että ei tääl oikein enää oo tosiaan vapaalla jalalla kovin montaa täyspäistä neitiä. Pitäski ruveta varmaa vaa kiltisti kattelee tuolta jostai Kuopion suunnalta tai jostain jotai nättei savolaistyttöi välimatkasta huolimatta.. Mua ei esim. enää kiinnosta kuunnella keskustelun aiheena yhtään ainutta vitun kuosaus juttua. Saa mut nykyään pikkuhiljaa heti takajaloilleen.
[q]ALIEN, 29.10.2006 19:23:
Muija on just eronnut ja selkeesti ehkä (usein jopa tajuamattaan) käyttää mua hyväksi päästäkseen entisestänsä ylitse. Niille big no no.
[/q]
Second that. Miks ihmeessä niiden pitää heti saada joku korvike.. Joo, tykkään kyllä olla kuuntelijan osassa ja helpottaa sitäkautta sitä tuskaa. Mut en mä hei oikeesti rupee siihen muussa kuin kaverin osassa. Kyllähän se ois varmaa joo helpompaa jos ois joku kainalo heti, mut ei musta mitään tunteiden kaatopaikkaa saa tehdä kiitos. Omia ongelmia on ihan tarpeeks. Totally nono myös.
[q]cjet, 29.10.2006 19:34:
Second that. Miks ihmeessä niiden pitää heti saada joku korvike.. Joo, tykkään kyllä olla kuuntelijan osassa ja helpottaa sitäkautta sitä tuskaa. Mut en mä hei oikeesti rupee siihen muussa kuin kaverin osassa. Kyllähän se ois varmaa joo helpompaa jos ois joku kainalo heti, mut ei musta mitään tunteiden kaatopaikkaa saa tehdä kiitos. Omia ongelmia on ihan tarpeeks. Totally nono myös.
[/q]
Joo, kuuntelijan roolin voi ottaa ystävämielessä, he ovat kuitenkin melko sekavassa vaiheessa elämässään. Ja nää tapaukset ovat yleensä niitä ketkä raflassa etsivät epätoivoisina yhdenillan juttuja et jos sellaset kiinnostaa.. :D
[q]Esa, 30.10.2006 02:15:
Liika ehdottomuus.
Jos toinen ei ole halua nähdä tai myöntää, että asioilla on yleensä monta eri puolta. Liittyy ehkä tohon käytännönläheisyyteen ja sitten siihen, että on taipumusta nähdä asioita mustavalkoisina.
[/q]
Tästä olen samaa mieltä vaikka itselläkin paljon oppimista asian tiimoilta, yleensä haluaa ajatella että oma kanta on ainut ja oikea
[q]Fyraett, 30.10.2006 08:18:
---
ALIEN, 30.10.2006 08:14:
Sanoo diggaavansa 50-centistä ja et menee tsekkaa sitä ja varsinkin haluaa eksyä jatkobileisiin...
[size=8]Omat ennakkoluulot ovat näitä tytsyi vastaan mut ehkä vaan parempi.. :D[/size]
---
roskiskamaa!
[/q]
Naiset jotka eivät arvosta itseään. En usko että näiden arvomaailma kohtaa omaani millään tasolla ja semmosilta ei voi muuta kuin odottaa pettymyksiä suuria, valitettavasti. Ja ihmisten arvomaalimojen muuttaminen jo tässä iässä voi olla lähes mahdotonta.
[q]Fyraett, 30.10.2006 13:18:
---
ezzy, 30.10.2006 10:49:
Viittasin tohon hyvän ja huonon räbän erittelemiseen ja "klubihuora"-statuksen huuteluun :D Mitä helvettiä sekin tarkoittaa...
---
'hyvän' ja 'huonon' räbän erittely on kyl tyhmää (myönnän) koska jotkut tykkää äideist ja jotkut tyttäreist, mut mul on vaa tosi vaikeet hyväksyy sitä että 50 cent edustaa hiphop kulttuurii, jos vaik kattoo tota videoo..
rakkaudella musiikkiin:
hiphopin viides elementti on rahaa ja naiset ja vaatteet, ei ne aatteet ja periaatteet
[/q]
Toi video on täydellinen esimerkki minkälaisen kuvan ja arvomaailman saa tossa nykyisessä rapin bling-kulttuurissa. Naisia (rahan, julkisuuden perässä olevia) jotka keskittyvät enimmäkseen ulkonäköönsä hyvien kirjojen sijasta joita nämä äpärät ilman kasvatusta näkee päivästä toiseen klubeilla. Oli ne kanat varattuja tai ei, ne tuskin 50centin sviitistä kieltäytyisivät jos olisi tän tason julkkis kyrpää tarjolla mistä voisi lesota tyttökavereille mutta ei tietenkään omalle miehelle tai tulevillekaan. Ai miksi? Koska sitä ollaan omasta tahdostaan käyttäydytty, kuin "horo" eikä sen kanssa pystytä elää kun on tavallinen IT-hemmo hoitamassa kotia. Tai ainakin itsellä on vastaava kuva tällasest musiikista ja sanoista diggaavista naisista. Kyllä siinä omakin usko uskollisia naisia kohtaan menisi pidemmän päälle jos tollasta menoa katselisi.
Ja vielä vähemmän pystyn antaa myötätuntoa tai arvostusta miehelle joka väkivaltaa suosimalla ja toisten ihmisten arvoja alentavalla tasolla on itsensä rahoihin lyönyt. Mut mikäs siinä jos tykkää räpätä ja kohdella ihmisiä kuin roskia kymmenen turvamiestä takana ja diggaa vitusta eikä välitä mitä muut ajattelevat / tuntevat.
Mut joo, nämähän ihmiset juuri ansaitsevat toisensa! :)
Onneksi on vapaus valita minkälaisen arvomaailman tai moraalitajun omistavan naisen kanssa alkaa haisemaan. Varovainen silti kannattaa olla, eivät ne aina ole sitä mitä esittävät :D
[q]ella_,]Alice R., 4.11.2006 04:57:
Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!
---
ot:
kennel = koiratarha, jossa harjoitetaan koiran kasvatusta/jalostusta. suurin osa koirista haetaan siis kenneleistä. tarkoitit siis varmaankin jotain löytöeläinkotia/"rankkuria".
ja kyllä sitä persoonaa löytyy ihan normikoirista, ei siihen mitään traumaa taakse tartte :)
[/q]
Eiku me miehet ollaa nii koiria.. Wuf.
lähes tulkoon varmimpia vastakkaisessa sukupuolessa:
yleinen tilannetajun puute ja tästä päätään nostava suoranainen perseily sekä itsensä nolaaminen.
kadulle virtsaaminen = ja näitä on oksetuksekseni myönnettävä, bongattu liian monta mm. helsingin ydinkeskustan yössä ja ikähaarukka on uskomaton: teineistä mummuihin, ja tämä tosi!
huonot hampaat, tupakointi, nuuska, hien haju, yli äänekkyys, sheivaamattomat kainalot ja sääret, musiikkimaku: heavy/death/mitälieulosteidiotismiasisältävä rääkyminen, alkoholin liikakäyttö.
PENKKIURHEILUHULLUUS
MURJOTTAMINEN.
DIIVAILU.
PIHTAAMINEN.
ASIOIDEN SALAAMINEN JA VALEHTELU.
ALITUINEN YLIMALKAINEN OMAN ITSENSÄ ITSENÄISYYDEN JULKITUOMINEN JA TYRKKYPYRKYRIYYS.
EMPATIAN PUUTE.
KAKSOISELÄMÄ JA BI-SEKSUAALISUUDEN VARJOLLA PETTÄMINEN JA TÄTÄ KAUTTA LOPUTTOMIIN JATKUVA VALEHTELU.
TOISEN HUOMIOTTA JÄTTÄMINEN.
TYÖNARKOMANIA.
eläinmaailman edustajiin kohdistuva vieroksunta ja hyljeksintä = toivoton tapaus, kirjataan avohoitoon.
(yleiset fobioiden kohteet eivät ole luvuissa.)
myös liialliseksi tulkittava pitäminen jo mainituista muissa muodoissa = turkikset ja vastaavat = polttouuniin.. siis sekä ämmä että vetimet.
[q]epicuros, 17.5.2009 08:25:
---
jukebox, 17.5.2009 08:17:
kadulle virtsaaminen
---
heeeeiiii.. "tun fasisti lopeta nyt toi natsism-paska!"
[/q]
mitä "ttua sä tulet siihen suutas aukoo??? siis tuonko perusteella fasistiks olet leimaamassa? voi saatanan idari, alahan petrata ja PERUSTELLA. Odotan..
[q]Wolverine, 17.5.2009 09:00:
---
lähes tulkoon varmimpia vastakkaisessa sukupuolessa:
KAKSOISELÄMÄ JA BI-SEKSUAALISUUDEN VARJOLLA PETTÄMINEN JA TÄTÄ KAUTTA LOPUTTOMIIN JATKUVA VALEHTELU.
---
haha hajosin tähän täysin, oli niin tarkka kuvaus et tuli mieleen et onks tämmöst tapahtunu sulle ja löytyyks tämmösiä naisia oikeesti jostain?
[/q]
lyhyesti ja ytimekkäästi molempiin:
ikävä kyllä.
[q]Zeratul, 17.5.2009 10:25:
---
yleinen tilannetajun puute ja tästä päätään nostava suoranainen perseily sekä itsensä nolaaminen.
---
plörövaliulinegalässynlässyntööttööt
---
musiikkimaku: heavy/death/mitälieulosteidiotismiasisältävä rääkyminen, alkoholin liikakäyttö.
---
valinyyhkyitkukäläkäläkälä
[/q]
ja mä, kun luulin että olisit hauska EDES sen yhden verran mutta oletkin vain tylsä ja tavanomainen.
pykälän petyin ja siitä 1 kyynel. :'(
täst edes negailet tyhjille seinille noressa. NAPS. onhan tuokin saavutus...kaltaises mittakaavassa.
ps. älä nyyhki, en jää kaipaamaan aivokuraasi.
[q]mirde, 5.11.2006 23:05:
[/q]
Tää lista kuvaa kyllä hyvin myös omia fiiliksiä (ja kokemuksia) jotka ovat ei toivottuja vastakkaisessa sukupuolessa. Osuit naulan kantaan my friend!
Erityisesti muutama kohta menee muiden edelle:
- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis
antamaan mitään.
- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!
- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
Liika lässytys ja hempeily, toki kivaa joskus tietyissä rajoissa. *släp*Ahdistaa sellanen, tosi vammasta. Ja eräs prinssi luuli, että on okei piereskellä ekoilla treffeillä, jes. *whaat**poks* Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*
[q]astaroth, 12.12.2006 00:24:
---
pipa, 12.12.2006 00:14:
Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus)
---
päätee myös toisinpäin, tasa-arvoa kun eletään. en pistä ollenkaan pahakseni, jos tyttö edes kysyy, että voiko tarjota jotakin. ei mä ainakaan koe itseäni akkamaiseksi, jos naiset olis välillä ritarillisia tähän suuntaan
[/q] Mä tarjoan usein miehille, mut mun mielestä se ei ole silti naisten tehtävä, mä en ainakaan kannusta tasa-arvoa.
[q]Epailija, 12.12.2006 10:24:
---
pipa, 12.12.2006 10:02:
Mua ei parikymppiset kiinnostakkaan, puhun n. 3-kymppisistä!!! Ja kannattais miehiä kiinnostaa tällaset asiat.....
---
...koska muuten sun kiinnostuksesi latistuu? Onneksi meressä on muitakin kaloja. ^^ (P.S. Oot kans vähän nuori *vink*)
Nimim. Sisustus vielä kesken
Täytyy kyllä kompata sinua sen verran, että vaikka toisen asunto ei nyt ehkä olekaan se, mihin rakastutaan tai toisen vaatekaappi se, jonka kanssa seurustellaan, niin kyllä poikkeavat maut niin kämpän sisustuksessa kuin vaatekaapin sisällössäkin ovat ainakin pieniä turn-offeja. Onhan se ihan yhteisen tulevaisuudenkin kannalta vähän huolestuttavaa, jos itse tykkää sisustaa askeettisesti ripauksella japanilaista flava-flavaa (laus. fleiwa-fleiwaa plus optinaalinen aspiraatio loppuun) ja toinen on itse kitsch-kuningatar ja pastellisävyprinsessa.
Kasvissyönti ei minua haittaa, sillä munattomuus ei ole pelkästään negatiivinen piirre naisessa.
[/q]Ei vaan aika monien naisten kiinnostus latistuu, oikeesti! Eikä tässä mun iästä ollutkaan puhetta ja mua saa kiinnostaa ihan minkä ikäset tahansa. piste.
[q]pipa, 12.12.2006 00:14:
Liika lässytys ja hempeily, toki kivaa joskus tietyissä rajoissa. *släp*Ahdistaa sellanen, tosi vammasta. Ja eräs prinssi luuli, että on okei piereskellä ekoilla treffeillä, jes. *whaat**poks* Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*
[/q]
Hahahahahaha.. hommaa lapsi...
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.