Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
Onnex mä en tarvii naisii. Vai latistaako sekin tunnelmaa?
[q]Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita...
[/q]
Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee.
[q]SamHard, 12.1.2007 09:56:
Toi on niin hyvin sanottu tiivistettynä että*nauru*
Vastaan tullut liikaakin näitä omasta mielestään vähän liiankin
"täydellisiä" kenellekkään tapauksia*joo* Jos on itse lähes täydellinen
(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti
löytää miestäkin kun se "ostoslista" on mahdoton käytännössä toteuttaa*nauru*
[/q]
Joo, kai niil menee hetki hiffata että voi tyytyä vähempäänki..
Ah, sit listaan viel liiallisen alkoholin käytön ja muun sekoilun.
[q]Freja, 12.1.2007 10:52:
Mut eikös me kaikki olla täydellisiä (kun meissä on ne viatkin)?
[/q]
Juu. Mä oon ainaki maailman täydellisin ihminen.
[q]satumetsä, 3.2.2007 16:23:
Hyi tästä tulikin mieleen, että mun mielestä on todella kuvottavaa, jos miehellä on pitkät kynnet.
Kerran näin kaupan kassalla semmosen tyypin, jonka pikkurillin kynsi oli oikein pitkä.
Ällöttävää
[/q]
Niinpä! Hyi helv... Jos vaik ajattelee, et se sormettais niillä!1
[q]KooKie, 5.3.2007 17:54:
Zenni, 5.3.2007 20:04:
[size=20]MOI! ME KEMISTITSIT![/SIZE]
[/q]
[q]KooKie, 5.3.2007 20:33:
---
ALIEN, 5.3.2007 20:30:
opettele quotee! ton mukaan mä olisin se kusipaiste...
---
YOU GOT THAT RIGHT - and so did I.
[/q]
senkin copyright-varas.
[q]Foxmagon, 2.7.2007 02:49:
-Lapsellisuus
-Halu leikkiä tyhmää vaikka miten paistaisi läpi
kuten rixu sanoi, niin asenne "anteeks et oon olemassa"
-Tyrkyttäytyminen
-Heikko luonne
-asdf lisätään vaiheessa x jotain.
[/q]
..mut toihan kuvastaa "nykynaisen" koko arvovaltaisen arvottomuuden kaikessa karuudessaan ilman henkistä kortsua.
[q]Freja, 3.7.2007 19:33:
---
SoundaHolic, 2.7.2007 00:35:
Sanoo mies jonka mielestä tosinaisella pitää olla isot tissit.
[/q]
Sanoo akka joka yhä kasvattaa omiaan ja tuolla olemattomuudella vie vuoren varmasti aikaa.*sars*
[q]Freja, 3.7.2007 20:49:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:46:
---
Freja, 3.7.2007 20:33:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:13:
Sanoo akka joka yhä kasvattaa omiaan ja tuolla olemattomuudella vie vuoren varmasti aikaa.*sars*
Tainnu se J-kuppi kaivautua siihen entteriin, kun tuplana työntelet.*lmao*
Seli-seli. Ja tää quottaaminenhan tältä osin wörkkii vallan mainiosti, kun ensin torpeedoidaan sun turhat tieltä.
Kerrankin ollaan samaa mieltä: olihan romaani, vuodatus, whatever nevermind. Osittain jopa asiapitoisesta liturgiastas erottui kuitenkin ehkä selvimmin eräänlainen itsesi "minä" -keskeisyys, joka ainakin lataa omat turn offit etu alalle. Toivottavasti tästä nyt ei muste enempää tummu.*lmao*
[q]Mervi, 2.11.2006 20:36:
Miehessä kiinnostaa:
-Tosimiehuus.
[/q]
Millanen on tosimies?
edit: *viilail*
[q]Sssan*, 2.11.2006 21:12
Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..
[/q]
Eiks ne niin kutsutut pelaajat seukkaa just nii kauan ku sitä rakkauden hormoonia riittää kropas ( 2 viikkoo - 2kk), sitku se tunne loppuu nii siirrytään seuraavaan eli uuteen serotoiinin laukasijaan..
Edit. lisäystä
[q]plink, 23.9.2007 03:05:
aika sama. mihinkään hyvään en ole koskaan tyytyväinen:/
[/q]
Onnea elämään.
[q]vala, 21.5.2009 00:56:
---
mikke, 17.5.2009 14:54:
---
se sossun tuella elävä
---
Vähän nyt särähti negatiivisesti tuo (työttömien haukkuminen), kun ihmisiltä menee tänä päivänä työpaikat alta ja sossun luukulle on pakko mennä että pysytään leivässä*piis*
[/q]
toisaalta turhaanpa tuota märehdit etenkin, kun kohdentamisella pyrittiin leimaamaan ("vaihteeks") allekirjoittanut henkilöksi, jolle muutamat ilmeisen ikikatkerat kantanevat kaunaa tuomiopäivään saakka.
vois tiedustella timpalta josko voitais pitäytyä jätkän sukunimessä molemmat ni seurais vähemmän nuita kohtauksia idareilta.
t. aamuvuoroputkeaan juuri aloittava.
[q]migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.
Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:
- Valitus (tyhjänpäiväisistä asioista)
- Valitus (etten minä tee muka mitään)
- Valitus (etten minä muka välitä naisestani)
- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus
Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!
[/q] Eli siis pitää olla NAINEN eikä tyttö jä vähän päälle.
Epäsiisteys ulkonäössä & kodissa. En voi sietää, että mies jättää kaiken kotona hujanhajan vaikka itsestään huolehtiskin. Pitää myös itse osata pitää moppia kädesä ja silitysrautaa, ei siis sellanen "äiti silittää.. tai pesula" -mies kelpaa. Hmm.. ruokaa miehen pitää osaa laittaa itse, sellaset 7pv/vko ulkona syömässä käyvä (sen takia ettei osaa laittaa itse) ei todellakaan innosta. Liika brassailu myöskin latistaa, ei sellasta jaksa kukaan. Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.
Liian puhelias ei saa myöskään olla eikä sellanen "minä sitä, minä tätä ja kun MINÄ.."
Samaten kun jos aletaan vihaialemaan röyhkeästi jotain liian aikasin eikä siis hallita käytöstapoja missään. Ei sellasia kiitos
[q][Nuclear], 18.6.2005 17:51:
---
Christinah, 18.6.2005 16:06:
[...]Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.
---
Tyylitajuttomuus on jännä asia ku melkeen vaatetta ku vaatetta voi pitää tyylikkäästi. Enkä IMO ymmärrä miks suorat housut tahi lenkkarit ois tyylittömiä.
[/q]
Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.
Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.
[q]ezzy, 18.6.2005 20:55:
---
Christinah, 18.6.2005 19:01:
Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.
Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.
---
ja jos pitää suoria housuja, koska ne ovat mukavia, eikä siksi, että on Johtaja?
ps. lenkkarit on mukavat myös.
pps. trendit on trendipelleille.
ppps. mukavuus on aina IN
[/q]
Joo, siis jokainen kulkekoon vaikka jätesäkki päässä jos tuntuu niin "coolilta". Ei kyse ole siitä. Kyse oli siitä, mikä on minun mielestä (ja yleisessä tasollakin) mautonta ja mistä en _pidä_. Ja mistä minun ei _tarvitse_ pitää. Eikä muuten johtajuus tms. Kyse oli pukeutumisesta ja pienistä tyylimokista jotka _minua_ ärsyttää monien muiden ohella.
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.