Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
[q]Jocular, 12.9.2006 08:07:
Tän viikon uus viikkotehtävä *putostipahti*
[/q]
Odotan tätä innolla..Oli pakko mennä eilen netistä lukemaan se.. Ja hitto, siitä tulee hauskaa!
JEEE! Niinku se Heidi niinku lentää pihalle!
Vielä kun saatais toi Hena jotenkin ulos tuolta, niin BB:stä tulis paljon nautittavampaa!
[q]*Mirri*, 12.9.2006 22:55:
Hyi vttu se Hena on ällöttävä. Menee vähä yli toi et käskee mimmien kuivailla ja hieroskella itseään... *eikä*
[/q]
Nii just..Voisko sen limanuljaskan saada helvettiin sieltä?! *oksentel*
[q]miikka, 13.9.2006 11:52:
Nyt vaihtui osat, 2 kroisosta slummiin ja 4 slummilaista kroisoksiksi
[/q]
Varmaan kandeis jättää noi paljastukset ihan omaan tietopon. Tääl on paljon henkilöitä, jotka haluaa seurata sarjaa vain telkusta iltaisin. Niin on vähän tylsää, jos joku ehtii aina spoilaamaan tulevat jaksot..
Ite kyllä seuraan subin sivuja ahkeraan..Mut.. silti..
AAARGH! Sen hemmetin Kaarlon vois saada hemmettiin sieltä! Ihme kakara! Se oli ennen mun suosikki, mut nykyisin sen lapsellinen käytös ja Miran haukkuminen alkaa ottaa aivoon.. *toktok* Ei se Mirakaan nyt niin fiksu oo, mut se Kaarlo!?
[q]Zenni, 19.9.2006 13:35:
Niii hei ketä nimettiin? Haluu tietää, eikä subinkaa sivuil olla paljastettu viel
[/q]
Joo, mullekin vois kertoo, kun en tänään nää BB:a..*joo*
Siis se mitä oon tänään lukenut Subin sivuilta niin voi vittu mitä kakaroita noi jätkät on. Varsinkin just Tatu ja Kaarlo! Kitisee ku pienet lapset joka asiasta ja menee sit poikien huoneeseen haukkumaan kaikki! Molemmat vaan hetipihalle!
Ja Mirasta on tullut mun suosikki täs viime päivinä! Se ainakin sanoo suoraa mitä ajattelee!
[q]Wert, 22.9.2006 08:17:
---
Zenni, 22.9.2006 03:27:
Ja mites loppuilta päättyikään.. aijai Mikaa. Taitaa pojua vituttaa nyt :P
---
voisit privata ku piti mennä nuqq..
[/q]
Mua kiinnostaa kans! Ku Subin sivuil ainakaan viel lue mitään..*tirsk*
[q]*Mirri*, 22.9.2006 11:16:
---
Super-Kerttu, 22.9.2006 07:48:
Mä todella odotan innolla illan jaksoa! Kunnon popparikulho nenun alle ja nauttimaan!
---
Saat sitte kertoa mulle omin sanoin vlopun tapahtumat ku mä en nää. Ku vaik ne lukee tuolt foorumeilt ni siin ei nää ilmeit jne.
[/q]
Juuh..kerron kaiken erittäin yksityiskohtaisesti..Vai otanko nauhalle?!
[q]Occu, 22.9.2006 11:44:
[11:34] No haloo! Sorella EI sanonu ei, vaan oli itse aktiivinen osapuoli. Ja vonkasi lisää heti herätessä! Molemmat oli niin kännissä, että Mika
[11:34] tuskin edes huomasi että tyttö sammui. Lopettakaa tuo typerä vouhotus ja turha syyllistys. Sorella oli täysillä mukana!
tekstarichätistä bongattu teksti.
USKOMATONTA!*grr*
[/q]
Oon sitä mieltä, että Mika on ihan idiootti ja teki todellakin väärin..Onneksi BB meni väliin! Mut toisaalta tän aiheen osalta on ihan liikaa jeesustelua. Eiköhän tommosta hyväksikäyttöä oo tapahtunut yksissä jos toisissakin kotibileissä..Mut joo, mun puolesta saa heittää vaikka Mikan pihalle ton takia!
[q]ianna ei anna!, 22.9.2006 11:52:
---
Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?
eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?
---
?
NO ARGHHHH VAAN.
en kaipaa sääliäsi.
Mul ei ole elämää, ei kavereita kenen kanssa bailata saatika sitten poikaystävää :(
En osaa myöskään lukea.
kaiken lisäks oon kipee joten en saa saa lenkkeillä. :P
BB *sydän*
[/q]
Mika väittää, ettei muista mitään..*justjoo* Pakkohan sen on muistaa, kun yöllä jo BB kutsui sen puhutteluun.. Haluaa vaan pestä kätensä koko hommasta..*igor*
[q]TonySt, 22.9.2006 15:06:
---
Super-Kerttu, 22.9.2006 15:06:
Mika väittää, ettei muista mitään..*justjoo* Pakkohan sen on muistaa, kun yöllä jo BB kutsui sen puhutteluun.. Haluaa vaan pestä kätensä koko hommasta..*igor*
---
Joo, aika paksua läppää tulee kyl nyt mikalta...
[/q]
Nyt Mika ilmeisesti itkee..Jos noihin foorumeihin on uskominen..
Ja väki vaan vähenee..mut tuntuu että tuolla ei pidot kyllä siitä parane..*igor*
[q]_RixU_, 27.9.2006 23:00:
juuu tuo vinkuvonku Sonerasolero tuolta ulos kiitsa, ni oon häpi!...tosin ei kyllä taida olla pelkoa etteikö se lentäis tuolt huspois next time
[/q]
Yleisöäänestyksestä tulee niin nöyryytystä tolle Solerolle!
[q]hrdkvr, 28.9.2006 10:55:
inside kiertoo myös että koululaisten vanhemmat on tekemässä kans adressia/vetoomusta opettajan vaihtoon.. tsiisus
milloin vapaa-ajasta on tehty näin työpainotteista?
[/q]
Mutta niinkuin lehtijutussakin sanotaan.. Tuo julkista yksityisyyttä. ja kyllä mun mielestä tossa on pienoinen ristiriita.. Mimmi lääppii kännissä telkkarissa, jota varmasti myös oppilaat katsovat. Opeta siinä sen jälkeen sitten enää mitään moraalista..
Mutta omalla kokemuksella voin sanoa, että perseestähän tuo on..Ihmiset syylistää ja leimaa sut sen takia, et teet jotain semmosta TV:ssä mitä kaikki tekee oikeesti kotonaan..
Ja viides saapui taloon, mies..Nyt laitetaan pakkaa oikeesti sekasin!
[q]T-Justice, 2.10.2006 08:39:
perkele ku joutuu olee duunis.... onks vakiasukkaat jo hereillä?
[/q]
On, mut tosi nihkee vastaanotto..Kuulemma menivät takasin nukkumaan tai makkariin ja jättivät uudet asukkaat yksin..*ding* Tosi aikuismaista!
[q]Annakins, 2.10.2006 09:27:
5 uutta?
[/q]
Kyllä! Pakka sekasin oikein kunnolla! Tästä tulee niin mielenkiintoista!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!