Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Alun chillimusa oli vähintäänkin loistavaa *sydän* ja loi kivan tunnelman. Kiva pientä vaihtelua bileitten alkuun. Tab oli.... aika laimea... mutta orkideasta ei ole muuta sanottavaa kuin itsestään selvää kehumista, oli vain niin loistava setti
Kiitos kaunis munkin puolesta, oli oikein antoisa juhannus! Ja pahoittelut, jos kehisjengi (Milla&mä) oli toisinaan hermoja koetteleva -kehareille se kuitenkin suotakoon!
Ja tulihan todistettua sekin, että Tiestoakin parempi dj tältä planeetalta löytyy!
Huutaisin KIIP OON REIVING! jos kurkusta lähtis muutakin kuin pihinää...
Pitää kyllä alkaa kadottaan tota reppua vyötäröltä, mut ei se mitään estäny paitaa ottamasta pois vaikka kuinka masu pömpötti
Joku nainen hymyili mun kaljavatsalle siinä vieressä vihreissä cyberdogin housuissa :P
Näköjään kukaan ei oo vielä kirjoittanut näistä kemuista
Joo ei voi sanoo, kun kiitos avernian ja syder, ei voi muuta sanoa kun et syder, oltiin aika kunnos, varsinkin jotkut
Sori pinja siitä hame-jutusta, älä seuraavalla kerralla pyydä niclasii jeesiin vaikka se palautti mun hauskanpidon *pahis**pahis**nauru*
Ens kerralla vähemmään viinaa ja possuilua
ps. te muutkin olitte ihania....cera, unity,dorka,overdose(et muuten julkase niitä kuvia) kirsikka, niclas(murrrrr*nauru*) päivänsäde... ja ties kuinka moni muu
Jep ja nyt nukkuun tää känni pois... tervetuloa se krapula.
Hauskaa oli taas kerran, ja jopa ihan selvinpäin. Ioni korjas mun mielestä pisteet kotiin tällä kertaa parhaana settinä. IMO. Ja Tonylle kiitos RMB:n Springistä!!! *sydän* Meinas Glorian sali 'räjähtää'
niin, oli tosiaankin loistavat bileet edes sää ei mua haitannut, ja tanssinkin ihan vähissä vaatteissa, vaikka lämpötila oli varmaan 12 astetta... ei mitään takkeja! Se lampi oli tosi kaunis. Muutenkin koko paikka oli aika satumainen, ja loistavat dj:t tietysti. Metsään menen seuraavankin kerran, kunhan sopiva tilaisuus tulee...
mullakin on muuten muutama kuva tuolta, muttei ole vielä netissä... ainakin mun selkää oli kuvattu useaan otteeseen tuol curryn kuvissa
Mä oon kans kipeenä, jo eilen oli kurkku arka ja tänään oon jo yskiny+ oon ihan tukossa. *nuha**uuh*
Kivaa oli silti.
Ainiin kanssa kuvia joo;
http://koti.welho.com/ksarlin2/Metsaretki/
Hauskaa oli itsellänikin. Tuo vanhuus kun alkaa painaa jo, niin ei tanssilattialla sitä jaksanut kuin puolen tuntia polkkailla. Sit oli jo pakko rentoutua muutaman tequilasnapsin kanssa.
[q]hallucinogen:
ps. te muutkin olitte ihania....cera, unity,dorka,overdose(et muuten julkase niitä kuvia) kirsikka, niclas(murrrrr*nauru*) päivänsäde... ja ties kuinka moni muu *iloinen*[/q]
Hah... Itte oot ihana. Ja kuten Dorkkis tuossa sanoi, niin hänen tiukan sensuurin läpi menee nuo kuvat, joten en usko että tarvitsee pelätä joutuvansa nettiin. :) Tosin tänne sivuille voi niitä viel yrittää tuputtaa ;) Mut aivan gurkoi kuvii teikäläisestä.
[q]katai:
paaljon kavereita taas paikalla.. saisitte rajoittaa tuota juomistanne [/q]
Löydän kyllä itseni tuosta rivien välistä... Eh - täytyy muistaa ens kerralla ottaa se viimenen tequila veks.
[q]-x-:
Mä olin ensimmäistä kertaa bileissä känniääliö (tai siis toivottavasti en kovin ääliö kuitenkaan [/q]
No mut hauskaa oli, eikös? Etkä sä nyt niin pahasti mokaillu mitä yleensä porukka tossa kunnossa.. Sä et laatannu kenenkään päälle ja pystyit ihan hyvin itte pystyssä omin voimin. Tosin siirtyminen etkoilta pileisiin oli pikkasen haparoivaa..
Kasvoni saattavat olla lokin paskan peitossa, mutta siitä huolimatta toinen käsi moikkaa ja toinen jalka tamppaa;
Heinäkuussa tienataan rahaa, lokit siis paskokoot muiden päälle ensi kerralla, mutta elokuussa aion varautua suurella ja pehmeällä viltillä, muutamalla virkistävällä tuokkosella koivun mahlaa, täpötäytenä tursuilevalla piknik-korilla (erilaista isompaa ja pienempää, suolaista ja makeaa, ostettua ja itsetehtyä mupellettavaa ja mäpellettävää, etenkin karkkeja, joita heittelemällä uhkaavasti hyökkäilevät lokit saa karkotettua) ja suurella annoksella Unity-henkeä ja kesäisen Suomen aurinkoa;
niin, ja kengillä, jotka eivät hierrä, jotta niitä ei tarvitse lähteä vaihtamaan kesken illan;
Minua ei kuitenkaan harmita, vaikka elokuussa kävisikin niin etten pääse Uunisaareen, jotkut asiat ovat niin hyviä, että ne eivät voi tapahtua kuin kerran;
viime lauantai oli juuri sellainen;
näihin kuviin,
näihin tunnelmiin,
Hyvää Kesää Kaikille!
*aurinko*
Reiv oon todellakin, sound systemkin saatiin toimimaan vaikkaa herätysseuran kanssa meinasivat mennä sukset ristiin pihalla soittelusta. Lauantaiyön humalaisen kiksudeejiin setti saa erityiskiitokset, tunnelma oli kuuma ja pikkuhousut lentelivät ilmassa*plur*
Kiitokset meitsinkin puolesta niin järjestäville tahoille kun tunnelmassa paikanpäällä vastanneille, niin kehareille, spp-pojille, reivaajille ja kaikille plur-pakanoille. Välillä piti kietoa side päähän että pysyi ajatukset koossa, mut hyvinhän se sujui, loppujen lopuksi. Pian uudestaan yleistä pahennusta herättämään!
[q]Avernian:
---
Ozma:
ps. Näkikö kukaan mun hienoja housuja?
---
sini-punasena hohtavat cowboyleveätkixukarvahousut?
[/q]
ei ku musta-neonkeltasen-rämpsytin-leveät-naruhousut ...*nauru*
[q]Individual:
Ja sitten kitistäisiin ja homma olis samanlaista kuin jonkun Unity lippujen kanssa.
[/q]
Kyllä -200 tyytyväistä kävijää bileissä on parempi kun +200 kävijää paskoissa bileissä. Rahataloudellisesti toki toisinpäin. Niinno, kuka nyt enää vaan musiikin takia näitä järjestäisikään.
[q]Angelus:
Jengiä varmasti kiinnostaa teidän kotibileenne. ette sitten viitsineet laittaa mitään ryhmäviestiä pystyyn siellä olleille?
[/q]
Itseasiassa oli ihan yleisessä jaossa kutsujakin tänne, jopa bileissä. Onhan niitä bileitä ennenkin hehkutettu tässä forum-osiossa.
BTW:
Oli helvetin kovat kinkerit siihen asti ku oltiin mestoilla!
Laser ei ehkä ihan laillisen tehokas
joo tosi hyvät bileethän noi oli
saavuin paikale vasta siinä 00.30 kun oli 2 muutkin ileet samaan aikaan mutta siitä loppuun asti oli kyllä tosi hyvä meno...ja koko hallucinogenin ajan tamppaamassa
eikä ne turvatarkastukset kyllä niin paljon haitannut....
[q]Lost-Soul:
No huh huh... Eli sä et voi kritisoida yhtäkään autoa, puhelinta yms joka on ollu jo hyyyyvin pitkään meidän jokaisen käytettävissä... Ainahan asiat uudistuu ja kuka muukaan niitä uudistuksia tekisi kuin käyttäjät... Ja yleensä uudistus lähtee etenemään jotain asiasta, mihin ihmiset eivät ole tyytyväisiä... [/q]
[q]Dorka:
Mä en oikein ymmärrä sun ajatusten kulkua, vaikka se olis maan presidentti niin yhtä paskalta ne spiikkaukset kuulostaa. Ei se anna yhtään anteeksi oli se kuka tahansa jos vain ne eivät sovi musiikkiin tai tunnelmaan. Ei voi ymmärtää kyllä.
[/q]
Kenen mielestä sopivat, kenen mielestä eivät. Kenties eivät musiikkiin, kenties hitusen ärsyttävätkin, mutta taatusti sopivat Pussyn yleisesti rempseään tunnelmaan.
Eivät kaikki bileet voi olla latteet DJTäb-kixuu illan loppuun asti nousevalla hehkutussuhdanteella ja snarerollia joka toinen minuutti. Must on kyl helkkarin hienoo et hipoissa on vaihtelevuutta ja etenkin jos hipoissa tarjotaan jotain vähän ekstraa, kuten nyt Mosson show. Ei se 15 minuuttia poissa tanssilattialta ole mikään iso menetys.
En mitenkään yritä mitään kitisijät kyykkyyn-meininkiä, sillä joissakin bileissä todellakin on parantamisen varaa esimerkiksi järjestelyjen osalta, mutta täällä tunnutaan valittavan vähän kummallisista asioista, käytännössä katsoen siitä kun kiksu- ja hard dance-klubbaajat eksyvät bileisiin, jossa poiketaan normista, johonka ovat tottuneet (Olipas luvattoman pitkä lause, olen tosin liian väsynyt korjatakseni sen luettavampaan muotoon). Esimerkiksi siitä, kun nimeltämainitsematon chill/bossanova/jazz-orientoitunut dj (Zzzompp) sattuu soittamaan omaa matskuaan tai siitä, kun klubissaan tavanomaisesti spiikannut klubiemäntä spiikkaa.
[muokattu 20.8.2003 01:51]
Kyllä oli taas kerran loistava ilta. Meinasi jopa tulla hiki.
Harmi kun alkoi satamaa.
en lakkaa hokemasta vieläkään ....
i *sydän* illut
FRIIK kiitos upeesta setistä.. oli mahtava musiikkia tykkäsin todella paljon...*hymy*
Oli ihanat bileet kun musiikki vaihteli ja friikin setti uppos jälleen kerran täysillä ja mun munstalla(pinkki koiralaukku) on nykyään henkivartija...(*vink**vink* mokkeri)...
Päätös biisi oli mahtava... sain sen mitä hainkin... ja kiitos ihanille ystäville jotka oli paikalla ...yx ihku ei päässy paikalle mut se oli mun ajatuksissa mukana...*sydän*
Kiitos summer club... Aamu illuja odotelessa....
Piti tulla katsastamaan noi iltaillut, kun oli mahdollisuus :)
Friikin aloittaessa joutuikin sieltä sohvaosastolta
tanssi osaston puolelle, ja Friik piti kyllä sielä loppuun asti*hymy*
loppu ilta menikin taas muiden kans jutskaillessa*hih*
Sininen L&M