Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]Imukuppilapsi:
höpöhöpö. anna muiden olla niin kauan kunhan eivät aiheuta sulle tai muille epätoivottua häiriötä. ja jos aiheuttavat, niin ei tarvitse sitä syytää kaikkien tajusteita käyttävien niskaan.
[muokattu 11.8.2003 02:44]
[/q]
Toki annan olla. Kukin taaplaa tavallaan. Lauseen piti alunperin jatkua: sillä niin monta kertaa sain kyynärpäästä tanssilattialla. Näin pitkän ajan jälkeen - sattuneista syistä - kirjoitan kommentin näin, sen sijaan että menisin muokkaamaan alkuperäistä tekstiäni.
Kiitos muuten järjestyksenvalvojien vastineesta. Mietinkin jo että mitä mieltä meillä on purnata täällä keskenämme, jos kukaan järjestävästä tahosta ei pääse kommenttien ääreen. Ylipäätään kaikki kritiikki joka lähtee oikealle taholle voi olla tarpeen jatkoa suunniteltaessa, siis minkä tahansa asian suhteen.
Oli mahtavat, kiitoksia vain järjestäjille. =)
No niin te teitte sen!!!!
*sydän*KIITOS KIITOS KIITOS BL!!!!*sydän*
Nää oli niin ihanan erillaiset bileet et huh huh.. paikalla oli paljon tuttuja ja taas tutustuin uusiin ihmisiin.. Mut oli todella hauskaa ja hyvä tunnelma.*plur* Se että pari kertaa tihutti ei haittanu ainakakaan mua.*pihkassa* Mä nautin täysin bileitten alusta bileitten loppuun.
Musiikki oli loistavaa T-ERROR:in setti oli mahtava Myös Elwiran setistä tykkäsin todella paljon.*sydän*.
Kolehtiakin annoin, kun mielestäni just tämmöisiä bielitä on todella mielyttävä tukea. Näissä on niin erillaisen ihana tunnelma.*plur*
kiitos kaikille!!!!*sydän*
KEEP ON RAVING, KEEP ON FUCKING RAVING!!
ihan mielettömän mahtavat kemut. ilma oli paras mahdollinen, vaikkakin salissa oli hiukan lämmin tepastella, siis hiki valui kuin maaoravilta seksiä harrastaessa. siksipä ainakin minä keskityin reivailemaan ulkosalla ja erityisesti nuotio paikalla. tuli surffattua roskiksen kannella ja puhuttua paljon paskaa. joten jos korvissanne on super paljon vaikkua nyt, johtuu se vain siitä että kuuntelitte liikaa minua.
mielettömän paljon rispektii teille kaikille jotka osallistuitte emilia perse päivään. kyllä nyt on taas äässistä puhuttu ja paljon. löysinpä omastani jopa pari mustelmaa..johtuisikohan siitä että kaaduin parisen..kymmentä kertaa?!
ja hei, otetaan tää kaikki kuukauden päästä uudestaan ja sitten REIVATAAN niin perkuleesti!!
ps.kuvia on ja paljon!! ceecee ja late, laittakaa niitä jakoon!!
ja shottia pimppiin...kunhan vaan reivaatte!
Heitetääs ny ekan kerran sitte replyt oikeaan topikkiin..
Oli Kivaa! Monessa potenssissa. Ihmisiä oli tanssilattia täynnä ja hymyt näytti olevan huulilla aika monella.
Cosmo&Luka heitti semmosta namittelua ilmoille, ettei aina tienny miten päin olisi pitänyt olla ja Triton&Friik yllätti allekirjoittaneen todella positiivisesti trancekeikuttelullaan.
Seuraavaa kertaa joutuu nyt sit tosissaan taas odottelemaan, silloin luvassa varmasti kaksinverroin samanlaista meininkiä.
Vahvasta bilefiiliksestä(lue. känni) huolimatta ehdin napsutella aika monta kuvaakin, tsekkaa täältä - http://www.akir0.com/impulse130603/
Tekis mieli kiittää, mut listasta tulis aivan liian pitkä, tiedätte ketä tarkoitan
[q]angel78:
---
milla:
mis on kuviiiiiiiii
---
Niin just..kameroita oli vilisemällä mutta yhtään kuvaa ei näy!
Ehkä sitten syksymmällä!*vink*
[/q]
Tai ehkä seuraavassa Seiskassa...
Mun illan kruunas kotiinmenomatka kun joku hirvee lehmä laattas viikon ruoka-annoksen junaan jo pasilan kohalla ja vasta malmilla jäin pois
[q]Cera:
Boogie Pimps Somebody To Love
[/q]
Kyseessä oli siis
Boogie Pimps - Somebody to love (Ian Knowless 2004 mix)
Lisää kysyttyjä biisejä
Satisfaction remiksi jonka soitimme oli
Benny Benassi - Satisfaction (Skazi Remix)
[q]Esa:
Hyvin järjestetyt juhlat oli jälleen kerran ja siitä kiitokset.
Minä: Meno:
[/q]
No et ollut ainoa :) *sydän*
[q]Ana:
---
johannyt:
oli kyllä kaikin puolin tykit hautajaiset smökille. o/
---
Höö, häh? Aijaa. Kerro lisää! Smökki <3
[/q]
Smökin naapuriin (JMT 2) on valmistunut uusi asuntola MM-kisakylää varten ja ekat opiskelijat muuttavat sinne lähiviikkoina. Mittaustemme perusteella on käytännössä mahdotonta pitää bileitä järkevillä äänenpaineilla häiritsemättä tuon talon asukkaita.
Kiitos hyvistä bileistä. Tuli tampattua monta tuntia putkeen.
Vaikka paikka oli pieni toimi se mielestäni erittäin hyvin ja äänentoisto oli huomattavasti parempaam, kuin monissa muissa paikoissa. Boonusta vielä Sergein setin lopetus kipaleesta <3 dune.
edit: Niin ja tietysti airbase :)
[q]Avernian:
Mitä sitten jos on tavalliset vaatteet? *täh* *ymmällään*
[/q]
Mun mielestä se on ainakin kivempi jos jengi on panostanut vaatetukseen ja käyttänyt mielikuvitusta. Se kun mukavasti lisää sitä tunnelmaa bileissä ja onhan se mukavaa silmäniloa kun pääsee kattelemaan mitä porukka on keksinyt
Harmi vaan et toi panostaminen tohon pukeutumiseen on koko ajan vähentynyt viimeisen kolmen vuoden aikana
Oli kiva herätä kuudeksi ja olla seiskan aikaan paikalla freesinä. Ehdin sitten juoda millennium humalan setin loppuun mennessä. Samille omistettu celebration generation kosketti kyllä syvältä...
Mun ja Flaikun b2b biisilista mun osalta:
z: bt - remember (original album mix)
f:
z: probspot - blueberry
f:
z: whirlpool - under the sun (solar stone remix)
f:
z: sander kleinenberg - venus and mars
f:
z: taxi - glistening
f:
z: rio klein - fearless (agnelli & nelson remix)
f:
z: avanto - the flute
f:
z: armin van buuren feat. juistine suissa - burned with desire
edit: lisätty yks biisi
WOW!!!!!!!!!!!!!!! *pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur **pihkassa*
ehdottomasti vuoden paras tapahtuma
edit: jotain kuvia-> http://www.clubi.info/kuvat/yojuna-2004/
[q]Mark:
käytetääks laseria ollenkaan uudessa järjestelyssä?
-M
[/q]
Ei*eiei**eiei**eiei**eiei*
Eilen oli oikein hauska ilta vaikka kuskina olinkin. Kiitos kaikille ihanille tutuille oli ihana nähdä pitkästä aikaa. (Erityis kiitos lahna posselle*sydän*) Ekaa kertaa tuli käytyy aladdinissa ja suht jees mesta. Tulihan tsekattuu jareakin ekaa kertaa mut eipä se kovin kummonen ollu.
Devotion - awakening nämä kyllä ainkain olivat....nämä RMB bileet..
bileet oli mukavat ja fiilis sanoinkuvailematon!!
noin hyvää fiilistä olen kaivannut ja nyt sen löysin..
oli Kiva olla mukana järkkäämässä ja auttamassa bileissä...
ihmiset oli niin mukavalla tuulella ja ystävät ja muut Devotionilaiset tekivät työstämme helpompaa kuin DTT2:ssa *sydän*
Kiitos myös itse Isolle laurille ja kaikille artisteille ja muille apulaisille...ootte mahtavia... :)(:
on kiva työskennellä kanssanne!!
ja sit seteistä hieman..hihiii..
eli:
JussiS - hitto sun kaa..en voinut lipunmyynnissä muuta kuin jammailla tai sit laulaa..aiwan mahtavaa
Saimaan Sälli - musiikki oli mahtavaa! Oli kiva taas kuunnella sun settiäsi pitkästä aikaa! ja se Beverly Hills kytän tunnari..ei hitto..siinä vaiheessa hymy levisi pitkin naamaa :D
pHaze - hih..se aloitus!!! huhhuh..meinasi sydän pompahtaa ulos kun kuulin millä aloitit!! *sydän* ja koko setti..olin silloin vapaalla hetken ja se aika kyl meni tanssiessa! Kiitos!
RMB - tykkäsin musiikista kauttaaltaan,vaikka tietysti nyt se jokaisen purnauksen aihe..missä oli klasarit??
no joo..piilossa! mutta musiikkia sai mut silti räjähtämään ja tanssimaan kuin hullu!
kun lavalle menin en voinut uskoo silmiäni..mistä oli kaikki ne ihmiset tulleet?!?!?
sali oli niin tupaten täynnä samoin parvi! aiwan mahtavan näköistä..huhhuh..hymy levisi huulille eikä se lähtenyt sieltä pois ennen klo 03 :D
se että näki ihmisten ilmeet kun RMB räjäytti ilmoille sen illan odotetuimman biisin eli Sprigin..huhhuh...sitä fiilistä on vaikee kuvata ja sanoiksi laittaa..oli vaan niin mahtavaa..
nyt jään odottamaan Devotionin 17.5 olevia bileitä ja Cor Finjemania...viimeksi DTT(1) jäi herra kuulematta mut nyt ei jää..nähään kaikki siellä!!
marski
(muokattu 29.4.2002 15:52:33)
Ui kun oli kivaa!
*sydän*Southern Sun*sydän*
Kyl oli semmoset fiilikset että!
*Rispekt* UNITY
Eli jälleen kerran ISO ISO kiitos Unity posselle, tutuille ja tuntemattomille kun teitte illastani lähes täydellisen
Niin ja kai se on pakko vääntäytyä heti aamusta Joken Pajalle, ett olis edes joku sauma päästä elokuun hippoihin
[q]op-:
---
Ana:
---
johannyt:
oli kyllä kaikin puolin tykit hautajaiset smökille. o/
---
Höö, häh? Aijaa. Kerro lisää! Smökki <3
---
Smökin naapuriin (JMT 2) on valmistunut uusi asuntola MM-kisakylää varten ja ekat opiskelijat muuttavat sinne lähiviikkoina. Mittaustemme perusteella on käytännössä mahdotonta pitää bileitä järkevillä äänenpaineilla häiritsemättä tuon talon asukkaita.
[/q]
saatanan urheilu pilaa taas hyvän musiikin http://forumimages.somethingawful.com/images/smilies/emot-q.gif
Sininen L&M