Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]T0mbstone:
jokunen enemmän ja vähemmän onnistunut kuva lisää:
http://personal.inet.fi/cool/cider/metsaretki/
[/q]
nää on loistavia!*joo*
harmittavasti ei ollut massia lahtea koneella ouluun mutta teatron (nyk. aktia sali huomattavasti paremmassa kuosissa) kekkerit rokkas. huvittavaa oli tosin etta mr.miles soitti iiihan ylakerran pikkuhuoneessa ekana =D eika siella voinut volan takia ees olla. tosin silla oli setti myohemminkin sit tosin.
naista kekkereista muistan kanssa ne vitunmoiset tuulikoneet lavalla jotka viilensi tosi tehokkastii eturivissa jammailijat <3
ja etta jo sillon RMB livesta jai taa on jo nahty/kuultu ihan liian monta kertaa fiilis joka oli vaan masentavampi viime vuonna gloriassa :/
jatkot maaras kans eika ollu pitkalla =))))))
sita arvosti kun sillon asu viel otaniemessa
Joo Taas Rokkas ihan 10llä ! Ihan luxus dj:t paikalla... Tabille iso käsi ---> Eipä ole milleniumien voittanutta... Enskerralla taas varmasti!
[q]Avernian:
Mitä sitten jos on tavalliset vaatteet? *täh* *ymmällään*
[/q]
no eihän se menoa haitannut millään lailla. Ei vain ole tottunut olemaan reiveissä silleen kauluspaidassa ja farkuissa *justjoo*. No eiköhän joku ymmärrä jos niitä kuvia tulee, että mitä mä meinaan.
mut oikeessa oot: EI NE VAATTEET VAAN NE AATTEET.
[q]Imukuppilapsi:
en itse ollut paikan päällä, joten en voi puhua omasta bilekokemuksestani, mut on se nyt helvetin kumma kun heti alkaa kitinä jos yhden vitun (laadukkaan, todennäköisesti, Zzzompin tuntien) chillisetin verran poiketaan tutusta polkkaa/progea + djtab-tusinakiksua-muotista. ei voi kyl käsittää mihin on ihmisten uutuudenviehätys mennyt. laajentakaa vähän rajojanne.
[/q]
Siis Zzzompin setti oli ihan jees, mutta ei se siellä illuissa toiminu. Pitää olla jotain menoa siinä musassa siellä kun muutenkin väsyttää aamulla.
Tota settiä on kiva kuunnella chillaillessa esmes kotona.
[q]straiter:
Ja D:lle tiedoksi: Kukaan ei pysty nukkumaan bileitä kumoon niinkuin sä sen teit! Sä kuulet tosta vielä pitkään!
[/q]
Hehee.. You got that right. Kerrankin näin päin. Jaksaako setä enää heilua? Ettei vaan olisi syytä hankkia rollaattori/vast.?
Mmh. Nosturissa en ennen ole ollut bileissä, osoittautui ihan kivaksi paikaksi, tuuletuksesta paljon plussaa (vaikkei se loppuillasta enää oikein riittänytkään). Aluksi tuntui, että talo on tyhjä eikä musiikkikaan jaksanut innostaa, mutta Joken setti oli sangen kiva ja meininkin jees.
voi vittu teijän mättöjen kaa:D meni vähä hermo ainaki pe-la yönä
ens kerral otetaan kaks mökkiä, gayhouse ja hc*vink*
mut unity sul oli silti oikea asenne... sun hymy viimeisten biisien aikana siel yläkerran tuolissa kertoi kaiken. yhtä hauskaa ens kerralla
-tanssivainviimeiset"hitaat"uhuu
tän kesän parhaat bileet tähä asti! joken setti oli 10+ ja alin 10++, tunnelma oli katos vaikka katto oliki aluks auki. Proteuksen setin kuunteleminen jäi vähemmälle ku jalat hyyty ja sit alko väsyttää ja piti lähtee kotii.
Ens viikonloppuna uusiks!
Mi laikit!
[q]Loyal:
..en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.
[/q]
Mun mielestä on kyllä hauskempaa et jengi pukeutuu sellaisiin kuteisiin kuin että on tavalliset-joka-päivän-vaatteet päällä.
Vai kuinkas sun mielestä sit noihin bileihin pitäis/sais pukeutua?*igor*
Ja eikös ole kiva kun on joku paikka, jossa ei tarttis orjallisesti noudattaa trendin luojien väkisin tehtyjä \uusia\ tuulia?
[q]T0mbstone:
jokunen enemmän ja vähemmän onnistunut kuva lisää:
http://personal.inet.fi/cool/cider/metsaretki/
[/q]
Kivoja kuvia kaikki. Tää kuva tosin on ylitse muiden:
personal.inet.fi/cool/cider/metsaretki/P6290046.JPG
[muokattu 30.6.2003 21:21]
Kuvia löyty ainakin täältä
http://fly.to/terab6
http://members.surfeu.fi/blank/picz.html
ja tuolta;)
loistavaa menoa oli jep, ravekästä kesää sullekin muista CG 25
*nauraa**nauraa**nauraa**hih**joo* OUJEE......voi niit Wanhoj aikoj......AIR RAVEt,BACK TO EARTHit (air raven stadin osio),PLANET OF LOVEt*syd*syd*syd*syd*syd
KIESUS TULEE IRVEE KLASARI FIILIS....*hih**nauru**nauru**syd*syd...mut hey all ya TULKAA HYMYILEMÄÄN stadiin...tai tampereelle...RMB TULEE TAKAS SUOMEEN...fiilisteleen noit bileit...bring back the rave vybe..every RAVER got 2 kome there...tai kärsit missauksest!!Ainaski GLORIAn eventtiin on turha toivoo saavansa lippuj ovelta!!!Ennakot kouraan...ja nuihin bileisiiin!!*nauraa**joo**iloinen**iloinen**iloinen*
RAVE AIN´T DEAD...LIVE IT!!!!!*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
Kiitos Bl porukoile.. hyvistä bileistä *koska seuraavaks * mun päänahka oli ainaki ihan syöty *nauru*mut metsässä musiikki & muut maistu hyvälle
Unity(f):[q]HUH HUH mikä viikonloppu...
plussat :
Halluissa oltiin ihan ajoissa.. Ei jouduttu edes jonottamaan yhtään. Suurin osa mun kavereista oli valkoisissa ja mä mustissa.. Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*
[/q]
Juuh, kiitos siitä... en kyl oikeen tuntenut sitä ku ruoskit mua... *nauraa**nauru*
Pippaloissa oli todella kiwaa... Kiitos teille kaikille ja hennalle myöz kiitokset ku sai tulla kuokkailee sen kämpille...
ÖÖÖÖÖÖ.......Todella outoo menoa?! Ei voinu ku istuu ja ihmetellä et mihkä sitä on joutunutkaan..ja missä kaikki tutut on?Noh tulin, koin ja näin.
Sininen L&M