Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Hei kaikki!
Viime lauantain Tantrance -bileistä kuvia nähtävillä kiinnostuneille osoitteissa:
http://www.saunalahti.fi/mir0/tantrance/
http://hape.joroinen.fi/kaalvik/clubdive_-_tantrance503.html
Kiitokset kaikille paikallaolijoille :)
[muokattu 25.7.2003 23:48]
Harmi että en päässy sit tulemaan paikalla, No onneks pääs mökille saunomaan
Damien kyllä korvas hyvin proteuksen. Ihan törkeen hyvät bileet ja loistavaa porukkaa, että huhuh
Savussa ei kyl kauheesti mitään nähnyt, omat kädet näki just just kun oli glowstickit molemmissa käsissä(kiitti QueenB:lle siitä). Ja savun takia kuvaaminenkaan ei oikein onnistunut. Mutta se savu ei kyl haitannut mua yhtään kun meno oli muuten niin uskomaton. Ihan lopussa tuli kyl kovaa settiä *ökkö*
[muokattu 11.5.2003 18:06]
Uniting the sounds, the minds, the summer 2003
Kiitos Unityn puolesta koko kuluneesta kesästä kaikille mukana olleille!
Pahoittelut myös niille jotka ovat kärsineet viimeisen Unityn sään
aiheuttamista ongelmista. Toki olimme varautuneet sateeseen, mutta
yllättävän rankan myrskyn ja muutaman muun odottamattoman syyn takia
ei kaikki mennyt suunnitellusti. Kiitokset Jensille järjestysmiesten
vastineesta joka varmasti kertoi vaikeista olosuhteista.
Lisäksi terassilla aiemmilla kerroilla ollut katos oli purettu paria
päivää aikaisemmin kaupungin vaatimuksesta. Noin 60 henkeä vetävän
katoksen ja sen alla olleiden yhden baarin ja ruuanmyyntipisteen
poistuminen pahensi ruuhkaa huomattavasti. Uunisaaren lauttakuski oli
myös elämänsä ensimmäistä kertaa töissä venekuskina (!) minkä takia
veneen kulku oli huomattavasti aiempia kertoja takkuilevampaa. Näistä
ongelmista kuitenkin opitaan ja jos vielä tulevaisuudessa järjestämmme
Uunisaaressa tapahtumia, sujuu kaikki varmasti jo paljon paremmin.
Kiitokset vielä kaikille hienosta kesästä 2003!
t: Tapsa & Unity Possé
PS. On ollut myös spekulaatiota väärennetyistä lipuista ja kävimme läpi
kesän Unityjen pääsyliput ja löysimme useita (laadukkaita) väärennöksiä!
Todella härskiä toimintaa niin järjestäjiä kuin kanssaihmisiä kohtaan...
[muokattu 18.8.2003 10:12]
[q]Lesz:
En usko että olivat, vai voiko suokkia laskea metsäksi?
[/q]
Onko Suomenlinnassa ollut joskus isommat kemut? ja eipä se oikeen metsää ole IMHO.
[q]¦þ:
Onko näistä kemuista tulossa kuvia Klubituksee?*täh*
[/q]
kameroita ainakin oli joka toisella. multa tulee varmaan pari kuvaa myös.
ps. jos joku tarvitsee tilaa intter webbiin kuvilleen, heitä privaa.
[muokattu 29.6.2003 17:41]
[muokattu 29.6.2003 17:42]
Oli ihan jees
toi teidän shivan kastelu kuulostaa niin hauskalta et mä haluun kans osallistua
bileet oli jees, väsymys vaan vei voiton... eikä musa vaan kertakaikkiaan iskeny niin paljoo, välillä vitun hyvää, välil taas semmosta loppuukohan tää biisi koht?
mut kivaa oli kyl sen ajan ku oltii...
ps. tällee pohjanmaalla paljon aikaa viettäneenä, kelatkaapas paljon niitä hyttysiä olis ollu, jos ei olis vähä tihkuttanu silloin tällöin et mun mielestä sää oli mitä parhain, vai onnistuko joku kastumaan ihan kunnolla siellä?
pps. ainii, miten pystyinkään unohtamaan.... seuraaval kerral ku on skutas kekkerit, poistakaa ainakin ne pissikset jotka tulee halaamaan ja sanoo moi mä olen xxxx, mä rakastan tänään kaikkia ja heiluttaa päätään joka suuntaan... voi kristus
muutenki aika nuorta jengii näky välist siel, mut kait ne käyttäyty
[muokattu 30.6.2003 01:17]
Olihan taas kemut ei voi muuta sano.
En muista koska viimeksi olisin tanssinut yhtä paljon. Alkuillasta näytti siltä että ihmisiä ei tulisi paikalle,
SashaF soitti kyllä mainiota setti mutta harmi vaan ett ihmiset puuttui.
Illan paras oli kyllä maddox. *ökkö*
Jihaaa!olipa kuiteskin kiva ilta.Musa oli vaihteluu ainaisille polkkapileil ja tilaa sopivasti harjoittaa omaa kuviotanssia;)TERKKUU VAAN kaikil siel olleil;)*hullut päivät ohi on**purr**kierii sänkyyn*
[q]Disco Stu:
---
nonexite:
Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä.
---
tosi kasittamaton kommentti imo. eiks pointti o kuitenkin aikapaljon myos siina etta koko konemusiikin skaala on edustettuna. se etta sa ja sun frendit ei niista o kiinnostunu ei tarkota ettei niita vois olla.
[/q]
Ei toi nyt niin käsittämätön ollut. Jos joku iso-niminen artisti maksaa ihan v-tusti tuoda suomeen miksei kuluta sitä rahaa useampaan Koneiston hengen mukaiseen pienenmpään artistiin: Boards Of Canada tms. Tollasten erikoisten konemusa-artistien takiahan toi festari just kiinnostaa. Moloko on niin perus perus.
[q]
vastaavasti polkkasalit vois olla fiksummassakin kaytossa, mun frendeista mikroskooppisen pieni osa oli kiinnostunut siita.
[/q]
Osittain samaa mieltä. Peruspolkan sijaan vois olla jotain Clarken Daven tapasta. Miss kittin:hän oli edustettuna. Muhun ei kyllä naikkonen kolahtanut. Kaikkee musiikkkii pitäs olla tilaa tanssia. Mä kiersin kaikkia saleja (lauantaina) kun joka huoneessa oli perhanan hyvää musaa. Kaikelle musiikille näytti olevan kuuntelijansa ahtauteen asti.
shiva:[q]ja pah, mä sanon teille! ette te mulle mitään voi.. *nauraa*[/q]
HEE HEE..! Niinhän sä luulet.. mulla on yhteyksiä palokuntaan! *iloinen**nauru*
enpä näe klubituksen sivuilla kuvia illasta... late et viittis lähettää mulle kuvia? Lähetin privaa
[q]-Kalle-:
Sama homma... Kuumetta ja kurkku kipeä! Toisaaltaan ihan hyvä, koska ei musta ois ollu töihin lähtijäks kuitenkaan
[/q]
Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo
Ihan jees bileet. Oisin vaa toivonu vähä melodisempaa gabberii loppuu kohti...
[q]1ncarnation:
Todennäköisesti eivät tansi paljon/ollenkaan .. completely out of place vaatetus :) , ´´tää on paska musaa´´ kommentit.. sitten jotkut jotka vetäävät hirveät perseet siel..ja ylimieliset naamat.. ja eivät osaa tanssia :P
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)[/q]
Jos noi ylläolevat määritelmät pätee, niin sit must tuntuu et vanhat parrat on kans näit ettei ne tajuu klubikulttuurista mitään. Vaikken ite oo lähelläkään vanhaa partaa, niin kyl noita ominaisuuksia on tullu vuosien varrella vaan enemmän ja enemmän (pl. ylimielinen naama :P ).
Sillon kun biletyksen alotti, niin jakso panostaa tohon pukeutumiseen biletyylisemmin kun taasen nykyään saa farkut kelvata. Tanssi jääny myös vähemmälle ja jos tanssii niin ei oo enää sitä samaa ku alotellessa et yritti/teki mieli vetää jotain vtun siistei muuvei, niin ehkä se sit näyttää siltä ettei osaa tanssii hyvin :D Ja musiikkiakin kritisoi tiukemmin ku ennen...eli loppujenlopuks tuntuu et noi asiat mistä ei-bilettäjän tunnistaa tuntuu menevän skidisti hanuriin.
[q]Angelus:
No siis kuulutuksethan voi tehdä joko tyylillä tai sitten tyhmästi näyttävällä tavalla.
[/q]
Ainoa joka noissa edes jotenkin onnistuu on Pussyn Taru.
[q]johannyt:
oli kyllä kaikin puolin tykit hautajaiset smökille. \o/
[/q]
Höö, häh? Aijaa. Kerro lisää! Smökki <3
[q]unik:
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.
[/q]
Naurettava asenne. No, toisaalta tätä Ootte kaikki niin HALI-IHQPLUR, paitsi te, jotka sanoitte monta pahaa sanaa, VIHAAN TEITÄ-teinixasennetta nyt on aikaisemminkin nähty täällä.
Sininen L&M