Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

[q]Kolera, 19.1.2008 14:37:
Noi pelkotilat vaan vähän voi häiritä muitaki ku vaan itteää ku rupee säpsyy kesken höpöttelyN =P
[/q]
mulla on ruvennu tulee noita aina sunnuntai-iltaisin, kun pitäisi pystyä heräämään aikaisin aamulla töihin. ihan järkyttävä kauhee tunne, kun oikeesti tuntuu siltä, että seinät liikkuu ja sängyn alla on mörköjä

Sellainen olotila, et alkaa jo harkitsemaan menoa aa-kerhoon. Pahasti alkanu ote lipsumaan tohon pulloon ei perkele.

[q]Josssu, 10.1.2009 15:20:
---
Amarie, 2.1.2009 06:17:
Ei saatana mikä olo. Juhlittiin sitten vähän mun synttäreitä, onnistuttiin hajottamaan wc-pönttö. Pitihän se tietysti valvoa siihen aamukahteentoista ja herätä yhdeltä siivoamaan jallun voimin. Nyt oon oksentanut iltakuudesta ja koittanut nukkua ohella.

---

Haha anteeks. Tää kuulostaa jo melko rankalta
[/q]

Ei se ees kauhean rankkaa ollut, aikuiset ihmiset vaan ei ymmärrä, että jos satakiloinen mies istuu pöntöllä ja toinen samanmoinen hyppää syliin, voi vessanpönttökin hajota.

Fuck yeah! Kohta taitaa Yrjö-herra tulla kylään... :D

Edit: Phil Collins, oot maailman paskin jätkä!

Puuh! Pikkuhiljaa alkaa hellittaan, kiitos malesialaisen ruoan.
Oli kyl aika koominen aamu&paiva. No, sentas osasin ajottaa villit dokausjuhlat sellaselle paivalle, ettei tarvi matkustaa krapulassa :D

Uuuuuuuuh..

Joutu jättään sukulaisporukan keskeiset pilkkikisat tänään väliin. Oli n. puol tuntia sitten kyllä aika infernaalinen jumitus ja tärinä. :D Onneks alkaa tästä elämä voittaan...

[q]Timce, 20.1.2008 13:42:
Tämä video peilaa täydellisesti mun tämän hetkistä olotilaa.

ululululu...
[/q]
ei jestas, että repesin :D

Ja mikä ihme siinä on, että aina krapulapäivinä FL Studiossa on auki joku hardcore/gabberiprojekti. :D Pakko vielä buustata tota jyskytystä pään sisällä.

gulp. tänään onkin iha rauhallinen päivä.

ei täs oo enää mitään järkeä

Vähän..Piti taas mennä parille mut en ees muista monetko otettiin
Well, thats just life :)

Aika inhottava olo..

Omituinen viikonloppu kun ei tullut darraa. Tuntuu että jotain puuttuu.

Oli hauska ilta ja aamuyö ja aamupäiväkin vielä, mutta nyt on kyllä aikamoinen darra ja puolen tunnin päästä alkais työvuoro... Kiireisen pikaruokaravintolan keittiö kutsuu, voi sitä tuskanhien määrää kun kiireisessä kuumassa keittiössä yritän tänään selviytyä *hikoil**pökr*

Musta on myös aika villiä, että en ole harrastanut seksiä eilen enkä tapellut kenenkään kanssa ja silti en puru/raapimisjälkien vuoksi voi esiintyä hetkeen julkisilla paikoilla ilman paitaa

Mut kuten todettua, hauskaa oli pitkästä aikaa juoda kunnon kännit kaikkine aloitteluineen ja jatkoineen

Nyt taitaa alkaa pikku hiljaa helpottamaan, tai sitten kyseessä on vain hetkellinen helpotus ennen lopullista murskausta. :D Päätä särkee, mutta siitä syytän loppuyön tunteina tapahtunutta punaviinin nauttimista.

[q]casper-dj, 29.11.2008 17:25:
---
Individual, 29.11.2008 17:14:
Nyt taitaa alkaa pikku hiljaa helpottamaan, tai sitten kyseessä on vain hetkellinen helpotus ennen lopullista murskausta. :D Päätä särkee, mutta siitä syytän loppuyön tunteina tapahtunutta punaviinin nauttimista.

---

Ota tasuri, jelppas täälläkin
[/q]
Otan varmasti jahka duuni on ohi. 2,5 h.

eilen meni pari pulloo punkkuu, pullo kossuu ja joitain kaljoja päälle, eli voinette arvata tänhetkisen olotilan... (ja musta tuntuu et pahin on vasta tulossa)

Mähän olen tunnetusti vittumainen ihminen tällä(kin) saralla,mä en jaksa mitään krapuloida

Mutta lasketaanko krapulaks päänsärky,joka kyllä alko jo ennen ryyppäämistä?

..mun "krapula" onkin sitten hillitön siivousvimma,joka ylensä ärsyttää suunnattomasti normidarrasta kärsiviä paikallaolijoita

no alkais perjantain jäljiltä jo vähän hellittää :D

Sellanen jännä pieni krapula ja välillä eeppisiä krapula-aaltoja *hikoil**sars*

O