Virallinen "olen krapulassa"-topic
pikkasen ois hapokas olo. kädetki sheikkaa.
Vähän on taas hapokas olo.
Voi pojat. Eilinen tosi hyvä krapulanhallinta-ohjelma pizzoineen ja bisseineen osoittautu ei niin kovin nerokkaaksi ideaksi yöllä. Uni ei tullut, mutta tuli kyllä tähänastisen elämäni pitkäkestoisin ja pelottavin paniikkikohtaus. Rauhottavien ottaminenki arvelutti kun kuolemanpelko oli niin järjetön. Eikä niistä kummemmin ollut hyötyäkään.
Äaargh, ahistaa ja hikoiluttaa. Toivottavasti huomenna helpottais.
Ei onneks hirvee darra oo mut vähän kuitenkin. Olin eilen juhlimassa vähän synttäreitä...
hapokasta on
heräsin toijalasta viattoman julistereissun jälkeen :(
Helvettiäkö se krappe nyt iltaa kohden alkaa kerätä voimiaan. Koko päivän ollu ihan vireessä mutta nyt alkaa hikoiluttaa, ahdistaa, vituttaa, mahaan sattua ja sydän hakata. Luulen, että uusklassisen talousteorian lukeminen näin sunnuntaisen haavoittuvassa tilassa ja pakkoaltistuminen Halla-Ahon häiriintyneille ajatuksille teki tehtävänsä. Perkele.
Pitäis kattoa Muumeja ja Totoroa ja ajatella kivoja ajatuksia, näemmä.
[q]4 8 15 16 23 42
kannattiko hommata?
:D
[/q]
Oot vaan kade! Voin lähettää postissa vähän, jos haluut. ^_^
[q]Juki54
Jukalla myös
[/q]
I can feel you pain. *sydän*
No juu. Kohta pitää taas lähteä..Huomista odotellessa.
Tänään oli melkoisen poksahtanu olo kyl ja ei tää olo oo nyt vieläkään mikään maailman paras
Onneks pääsee kohta tohon topikkiin taas
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=40637;sivu=1
Kyllä nyt naurattaa.. Katotaan joutuuko huomenna heittämään jonkun editin tähän.
Jooh snadii darraa tänään pukannu, ihmeen vähän kyl ku kelaa eilistä... Lähinnä fiilis on ihan helvetin väsynyt ja aivan seis kylhän tos tuli aamulla tunti nukuttuakin
Nyt loppu ryyppääminen. Joo kyllä. Juhannukseen ast slevinpäin Eli siis neljä päivää :D
Aamul heräsin niin läppäri löyty väärinpäin lattialta :D Eikä ollu ees skeidana :) Mp3 soitin on myös paskana. Mitäköhän sille on käyny
Kovat meiningit oli kyl eilen. Jooh mut nyt loppu....
En muista monta join, mutta kävelin kotiin 6km ja se tais laukaista joitain ylimääräisiä myrkkyjä kehossa. Vähän tärisee.
vähän kyllä nyt ramasee, yöööök ! mutta viiteen mennessä on selvittävä. sitte *känni*
Kappas kerneliä. Olin aamulla, mutten enää*hihu*
Smoothieta naamaan ja aurinkoon katselemaan EuroCultured- meininkejä.
taas vähä ;C
Kirjoitan tänne jo huomisesta