Virallinen "olen krapulassa"-topic
Olen syntymä krapulassa =)D
Rupee jo helpottaan, mutta "pieni" vitutus paskaks menneistä aurinkolaseista ja kännykästä. Noh tämmöstä tää on ku rupeen ottaan kaksin käsin *uuh**dissaa*
en, sehän olisi aivan perseestä
Olipa kivat synttärit! Onpa jäätävä darra!
Ei muuta kuin Vaasankadulle/Flemarille parantelemaan siiten.
Jeps, tukka edelleen hieman kipeenä :D
no huhhuh morjesta
ei saatana... fyysinen olo on suht siedettävä, on vaan niin jäätävä morkkis vaikka en ees oo tehny mitää! onks tällänen ees mahdollistaa...*toktok*
huhhuh, sydän tikkaa, mieli irtautuu kehosta. skumppaöverit ja serotoniinivajarit, liskot vaanii sängyn alla...
[size=7](myös holtiton alkoholinkäyttö vähentää serotoniinia synapseissa. drugs are bad, mmkay?) [/size]
YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK
ei suotta taas o___o
Rupee jo helpottaan, mutta "pieni" vitutus paskaks menneistä aurinkolaseista ja kännykästä. Noh tämmöstä tää on ku rupeen ottaan kaksin käsin *uuh**dissaa*
Duude, tunnen tuskan
x____x
väsyttää ja on huono olo! töitä 8,5h edessä /o/ (olen jopa jo työpaikalla)... 5h ehti kyllä nukkua joka on ihan kohtuullisesti kuitenkin.
jee, yövuoroon kahen tunnin päästä ja olo senkun pahenee
vittu
[q]Timce, 20.1.2008 13:42:
Tämä video peilaa täydellisesti mun tämän hetkistä olotilaa.
ululululu...
[/q]
Otan osaa :D :D
[q]RiD, 3.9.2006 04:25:
Hyi saatana...
[/q]
*pökr*
ja laitegtaan vielä oäälle vittu
o/
mutta yllättävän mieto rapula on eiliseen kisakuntoon ja hurjiin pohjusteluihin nähden, ehkä tässä hommassa tosiaan alkaa kehittymään
edit: onpahan sitte meikäläisellä ainakin yks asia missä kehittyy, muutenhan tuleekin pelkkää takapakkia
ei vittu