Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Olen syntymä krapulassa =)D

Rupee jo helpottaan, mutta "pieni" vitutus paskaks menneistä aurinkolaseista ja kännykästä. Noh tämmöstä tää on ku rupeen ottaan kaksin käsin *uuh**dissaa*

en, sehän olisi aivan perseestä

Olipa kivat synttärit! Onpa jäätävä darra!

Ei muuta kuin Vaasankadulle/Flemarille parantelemaan siiten.

Jeps, tukka edelleen hieman kipeenä :D

no huhhuh morjesta

ei saatana... fyysinen olo on suht siedettävä, on vaan niin jäätävä morkkis vaikka en ees oo tehny mitää! onks tällänen ees mahdollistaa...*toktok*

huhhuh, sydän tikkaa, mieli irtautuu kehosta. skumppaöverit ja serotoniinivajarit, liskot vaanii sängyn alla...

[size=7](myös holtiton alkoholinkäyttö vähentää serotoniinia synapseissa. drugs are bad, mmkay?) [/size]

YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK

ei suotta taas o___o

Rupee jo helpottaan, mutta "pieni" vitutus paskaks menneistä aurinkolaseista ja kännykästä. Noh tämmöstä tää on ku rupeen ottaan kaksin käsin *uuh**dissaa*

Duude, tunnen tuskan

x____x

väsyttää ja on huono olo! töitä 8,5h edessä /o/ (olen jopa jo työpaikalla)... 5h ehti kyllä nukkua joka on ihan kohtuullisesti kuitenkin.

jee, yövuoroon kahen tunnin päästä ja olo senkun pahenee

vittu

[q]Timce, 20.1.2008 13:42:
Tämä video peilaa täydellisesti mun tämän hetkistä olotilaa.

ululululu...
[/q]
Otan osaa :D :D

[q]RiD, 3.9.2006 04:25:
Hyi saatana...
[/q]
*pökr*

ja laitegtaan vielä oäälle vittu

o/

mutta yllättävän mieto rapula on eiliseen kisakuntoon ja hurjiin pohjusteluihin nähden, ehkä tässä hommassa tosiaan alkaa kehittymään

edit: onpahan sitte meikäläisellä ainakin yks asia missä kehittyy, muutenhan tuleekin pelkkää takapakkia

ei vittu

O