Virallinen "olen krapulassa"-topic
Loistava olo kun en juo...
[/q]
PHYI... ihan zombi *toktok*
Ei muistikuvaa millon viimeks ois ollu näin kamala olo*sars**poks*
En juo enää ikinä.
taas piti..
[q]RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.
[/q]
tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin
jeah, 9-10 bissee ja n. puoli pulloa valkkaria - perjantaina!
miten helvetissä voi olla vieläkin heikko happi? piti eilen ottaa pari kolme vielä aamuyöllä, että edes vähän tasoittuisi
mä lähdin tänään vielä vapaehtoisesti töihin, että repikää siitä. voittajafiilis
mulla ei oo tuntoa ruumiissa
vieläkin on, mutta ei enää huomenna
[q]zeuzz, 5.7.2008 20:47:
MacGyver-juomapeli = itsemurha. Hui saatana
[/q]
Ahahaha
Itse tuli pelattua tuota joskus hyvän ystävän kanssa, mutta me oltiin valittu vähän huono (tai ehkä oman hyvinvoinnin kannalta hyvä :P) jakso, koska Ämsee Gyveri esitti tuossa jaksossa jotakin mielisairaalapotilasta tai lääkäriä, en muista, joten häntä ei kutsuttu omalla nimellään, ei ollut räjähdyksiä eikä oikein muutakaan normijaksoille ominaista tavaraa. Noh, me sit kaverin kanssa keksittiin vähän omat säännöt, kun muutoin ei olisi voinut ottaa huikan huikkaa. :D On kyllä vallan nauruhermoja kutkuttava peli.
Mutta juuh, krapulasta sen verran, että moista en ole potenut since juhannus 2006. Oli sinänsä loistava juhannus; tuli eksyttyä lähimetikköön ja haastettua kaikki miespuoliset ystävät painimatsiin, vallattua talon isännän sänky ja juostua amppareita karkuun alusvaatteisillaan (anteeksi vain silminnäkijöille siitä karmivasta näystä), ja oli kyllä aika mahtava olotila noin niinku lievän älkömähöölin kittauksen jälkeen. Ikimuistoinen jussi, josta valitettavasti on myös videomateriaalia, ja jonka jälkeen päätin legengaarisesti, että ''En juo enää ikinä!'' :D
Noh, olenhan mä juonut, mutta aina vain sen pari sidua / bisseä kerrallaan, eli sivistyneesti, joten eipä ole tarvinnut krapuloita potea. On siis jäänyt aikaa ja kuntoa urheilemiseen yms. mukavaan aktiviteettiin sen sijaan, että täytyisi vietellä päiviänsä pää vessanpöntössä. Niin, ja lisäksi on säästyneet rahat ja terveys, fyysinen ja psyykkinen. Baareista on voinut kävellä himaan ns. urheiluvauhtia ja ohittaa kaikki kännipäissään örveltävät kanssakulkijat. Taisin mä joskus lenkkeilläkin himaan ihan juosten, kun teki mieli vetästä iltalenkki. :D
Suosittelen, immeiset, suosittelen!
tänään aamulla töihin herätessä sen ikuisen "äitiii, vielä 5 minuuttia"- tutimisen sijaan oli olo niin hilpeä, että olisin hymyssä suin voinut syödä lusikalla yliajetun haisunäädän mädäntynyttä perseenreikää, jos ei olisi tarvinnut mennä duuniin
haluan itselleni nyt kotiin kääpiönarmeijan soittamaan pasuunoilla onnittelufanfaaria ja randomvaltion kuninkaan ojentamaan minulle vittu-maailman-kovin-jätkä-palkinnon
antti, olet kaunis ja urhea. naiset haluavat ja miehet kadehtivat. jee!
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2002/04/ilmaisohjelmat/pokaali.jpg
lähteekö joku kaljalle?
[q]Zenni, 23.12.2007 15:21:
Aika sanattomaks vetää tää olo.
[/q]
ja kehtasitte viel sluibata hyvissä ajoin :(
nyt kyllä alko nenän valkasu... ens kerran uutena vuotena!! toivottavasti ei jää pelkäks puheeks
[q]wammi, 2.12.2007 15:18:
---
Cyrez, 2.12.2007 14:45:
nyt kyllä alko nenän valkasu... ens kerran uutena vuotena!! toivottavasti ei jää pelkäks puheeks
---
mitä mitä, kerranki jamilla on darra!:D
[/q]ei, ei ees mikää kovempi kankkunen, kova henkinen morkkis vaan*eiei*
yllättävän vaisu darude tällä kertaa. onneksi sai raahattua itsensä kuuden aikaan aamulla syömään kunnolla ja juomaan paljon vettä, näyttivät vaikuttavat erittäin positiivisesti
apua!
[q]MaoTse, 17.6.2007 12:12:
Jotain pientä havaittavissa...
[/q]
ei oo kyl viel ees alkanu
[q]Kriss FM, 12.11.2007 14:30:
Eikä loppua näy vieläkään. Sellanen olo että vois vaikka syödä Bambin äidin..
[/q]
sullahan on menny nappiin. mulla noi 2-päiväset on jo peruskauraa, vaikka olisi vaan lauantaina ulkona
pää ruuvipenkissäkin tuntuisi paremmalta
[q]MaoTse, 7.6.2008 11:02:
Hep! o/
[/q]
ja marjat olet! nyt sitä vasta lähdetään ryyppäämään!