World of Warcraft
[q]Syder, 25.10.2007 03:17:
---
Jutu, 25.10.2007 00:49:
Pläh. On niin huono säkä rolleissa että ihan itkettää. Mennyt jo parit kivat hiileriroinat sivu suun ku tulee niin huonoja numeroita. Yhyy. Mut ainakin liityin ihan hyvään kiltaan, koska mulle näyttää olevan aina paikka raideissa. Oli se sit rg 1 tai rg 2, ja molemmat pärjää ihan hyvin *nauru*. Ainoo mikä ärsyttää on ku raidiajat on 21-00 (tosin useimmiten se on 01) *poks*.
---
Jos toi on suomen aikaa ni mä voin vaihtaa sun kans kiltaa iha millo tahansa :)
[/q]
Joo, suomen aikaa nuo siis. Ja keskiviikkosin en edes nää Heroesia ku en voi kattoo toisella silmällä telkkua ja toisella silmällä konetta :P
Jos kaikki menee hyvin niin RoS bt:stä alas tänään
[q]ezzy, 29.12.2007 22:58:
---
tosin Xybo on mun sankari tässä suhteesa, se kun pelaa joku max 30min päivässä ja sillä on varmana 100 L60 charrua :D
No, hyvä, että sulla riittää tekemistä ;)
[/q]
L70 :)
[q]H3li, 17.1.2008 16:34:
tuli alotettua tämä harrastus.
level 4 maagi o/
[/q]
Millä servulla? :P
tuli alotettua tämä harrastus.
level 4 maagi o/
jei, kohta saan ihka ensimmäisen mountin :)
mut se on joku kana
Eniten mua imetytti miten Thrall sai lähetettyä mulle karhun kirjeessä :(
DKt on suht koviksia ainakin viel tässä vaiheessa.
Läpäistiin Blood Furnace viidellä lvl 60-62 dk:lla.
[q]Jutu, 28.3.2008 01:16:
Kuinka monta rogueta tarvitaan hakkaamaan yksi paladin?
- 2. Toinen hyökkää ja toinen odottaa innkeeperin luona.
Joo, ehkä vähän vanha mutta silti niiin hyvä
[/q]
melko :)
noup, Aisti oli hiileri, meitsi oli warlock ja se toinen oli voidwalkeri. Syytän lagista nettiä
[q]domi, 25.9.2009 10:20:
---
mark hamilton, 25.9.2009 10:19:
Roolipeleissä joskus vähän ihmetyttää se miten hahmon reppuun mahtuu vaikka 20 x 100 nuolen pakettia ja 3 harniskaa ja 5 miekkaa.
---
Oikeassa elämässä vähän ihmetyttää se miten Mark Hamilton osaa yllättää ihan missä tahansa.
[/q]
Mitä? Eiks tuo nyt ollut ihan hyvä huomio?
Pelattavuuden kannalta taas olisi tosi tylsää jos realistinen määrä kamaa voisi vain ja ainoastaan kantaa. Meinaan ne nuolet loppuu aika äkkiä. Mä en ainakaan jaksaisi pelata sellasta peliä joka on realistinen. Eli hahmo lyödään miekalla ja sitten se kuolee myöhemmin johokin verenmyrkytykseen.
[q]rmtn, 23.8.2006 17:18:
tätä topikkia kun lukee pari sivua eikä ymmärrä yhtäkään sanaa, saati että mitä täällä hehkutetaan ni tulee kumman ulkopuolinen olo :D
[/q]
Ja tämä on kommentin arvoinen juttu ":D"
Eiku hokasin ettei LFG-channu oo yhtäkuin klubbarin sanomaboksi.
Oliks teistä joku 13.11 jonottamas WoLK? Mä olin.
On muuten helvetin hyvä lisäosa. :9
Jokseenkin naurettavalta kuulostaa, että joku pystyy expaamaan 70-80 alle vuorokaudessa...ei o kovin haastavaks tehty, jos noin on...
''Norjalainen Adressen-paikallislehti kertoo hurjan tarinan nuoresta pojasta, jonka rohkeus ja World of Warcraft -taidot pelastivat hänen pikkusiskonsa hengen. Kaksikko oikaisi koulumatkallaan paikallista ketoa pitkin, kun heitä vastaan osui hirvi, joka pelitermejä käyttääksemme aggrosi kaksikkoon välittömästi, lähtien suoraan rynnäkköön heitä kohti. Siskon juostessa karkuun 12-vuotias Hans Jorgen jäi paikalleen huutamaan hirvelle, kiinnittäen tämän huomion itseensä.
Kun aggro oli siirtynyt pojalle, tämä säntäsi karkuun, joskaan ei tarpeeksi nopeasti, sillä hirvi sai hänet kiinni. Selässä ollut reppu pehmensi pukkausta sen verran, ettei tuloksena ollut hengenlähtö. Nopeaälyinen poika päätti näytellä kuollutta, mikä tehosi - syötin nielaissut hirvi poistui vähin äänin paikalta. 12-vuotias kommentoi selviytymistaitojaan.
Kun saavutat World of Warcraftissa 30. kokemustason, opit näyttelemään kuollutta, Hans selitti. Tein niin - makasin paikallani kuin olisin ollut kuollut ja hirvi lähti pois.
Tarina tosin herättää muutamia kysymyksiä. World of Warcraftin hunterit - jotka siis osaavat näytellä kuollutta - eivät osaa minkäänlaista taunt-kykyä. Onko kyseessä siis maailmanhistorian ensimmäinen warrior/hunter-hybridi, vai oliko Hansilla kenties jousi ja Distracting Shot -kyky? Ja miten onni siskolla olikaan, ettei poika pelannut warlockilla, tai tuloksena olisi ollut läpeensä kirottu hirvi ja kuollut pikkutyttö.
Oli miten oli, itse en välttämättä kuitenkaan lähtisi kokeilemaan oman feign deathini resistointimahdollisuuksia Suomen karhuja vastaan, joten eDomen toimitus nostaa hattua norjalaispojalle. Seuraavan kerran kun joku syyttää WoW-pelaajia ajan haaskauksesta, muistakaa - opettelette elintärkeitä selviytymiskykyjä!''
http://plaza.fi/edome/uutiset/world-of-warcraft-taidot-pelastivat-pikkutyton-hengen
:D
Nyt tuli katsottuu Tales of the past 3.
Todella hieno Wow elokuva.
Pian mä tuun takasi joukkoonne!
[q]Cloud, 25.9.2009 11:04:
---
Funktion, 25.9.2009 10:52:
Eniten mua imetytti miten Thrall sai lähetettyä mulle karhun kirjeessä :(
---
onko oikein red bearon vai jokin perus karhu, en ole pitkään aikaan pelannut ni enpäs edes tiedä. Tosin eikö spectral tigru olis kivempi.. tosin hintakin eri.
[/q]
Eiku Black War Bear..
Palkkio For The Horde achievementista, eli kaikkien enemy factionin johtajien niittaamisesta.