World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

voi vittu ostin si peliaikaa ja migrasin agamagganille, wisper decion if ally ->

"you solo it. lol"

Käytiin katsoo tän Ashbringerin uuden omistajan kanssa SM cathedralin ja Old Hillsbradin eventit ja se mainitsi et Blizzard ehkä poistaa kyseisen aseen pelaajilta WOTLK:n tullessa... onkohan toi vaan ilkeet huhua? =/

[q]ezzy, 19.11.2008 14:14:
---

edit...luin tän ni ehkä instancet ja raidit ei o ihan sulle sit...
[/q]

niin, kyl mua siis varmaan kiinnostais, mut tuskin kellään on aikaa ja hermoja alkaa opettamaan mua raidaamaan tmv.
kai pitää eka hankkii hieman kokemusta yleensäkin tosta pelaamisesta, ei niihin taida muuten olla mitään asiaa..

[q]Funktion, 18.2.2009 19:22:
---
Epicuros, 18.2.2009 08:44:
Ei itseasiassa ollut edes kovin suuri haaste, kun miettii et kyseinen ÖRKKI on ihan pelin ekoina päivinä luotu. Tsekkasin, et toi achievement mistä saa ton tittelin vaati 40:n faktion reputaation exaltediksi, joista jo 39 oli mahdollista saada ennen Lich Kingiä :)

---

Mites tuolla sun ÖRKILLÄ muuten on palan T2 näkönen setti päällä?
[/q]

kypärä ja shoulderit on ainakin mun muistaakseni tbc randon blue droppeja, Warru voi käyttää platee ni mikäs siinä. Palan setti oli keltanen / kultanen miten sen tahtoo sanoa :)

ps. en nyt ihan varma ole mutta näin :)

[q]Cera, 31.8.2006 13:43:
hanna tuli kerran maininsa kanssa auttamaan mua suorittaan stranglethorniin kusteja ja koska olin vaan sen 30 niin kaikki hordet YLI 45lvlilläkin oli tappamassa mua ihan innoissaan.

AAHAHA ja sit hirvee suuttuminen kun lvl60 rogue pelastaa.

ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.

ainakin meiksin realmilla ^^
[/q]
Mulle kävi samoin, tuntuu et aina pitäis stv:hen mennä jollain kolonnalla, et siel vois tehä questeja :D

Memories..

The one and only:

PvP warrior you should all know:

The wipe of 2005:

The wipe of 2006:

And something beautiful:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1505

[q]Aeslie, 21.6.2009 00:02:
vittu ja mä pelaan taas. 5kk tuli oltua erossa ja nyt taas saatana. 6 viikkoa on pelailtu ja alkaa taas olee contetti siin ja siin. Atm Lomailen killassa nimeltä Exploding Labrats ja finreaver realmilla. Ei oo helppoa :D
[/q]

Pari tuttua vanhasta killasta (Sarastus, KulTiras eu) taitaa olla tossa killassa kans, ainakin voetto tai voitto-niminen hemmo :)

[q]Epicuros, 15.9.2008 13:23:
13.11.08
[/q]

The date of Care.

13.11.08

senku näkee että se sitten tulee tasan tona päivänä :D

saatana!
EN USKO.

[q]Epicuros, 20.11.2008 03:01:

Jees. Tossakin pelissä elämän lisäksi oppii paljon asioita ihan vain _kokemalla_.
Muista vaan olla nöyrä ja kohtelias. Kerro, että et ole mikään kokenein ihminen "työssäsi" ja, että
rakentavia neuvoja otetaan vastaan. Jos joku (RL)-hiiri rupee vielä ton jälkeen inisee niin älä välitä moisista.
Anna takas palautetta (tai hauku se pystyyn:) jo pelkästään sillä, et neuvomisen sijaan rupee käyttäytymään kuin lapsi :)
[/q]

kiitsa neuvoista, ehkä mä joskus uskallan.
mulle on kyl viel toi WoWissa käytettävä kieli aika utopistista, en aina muista mitä mikäkin termi tarkottaa.

_n00b_

Account: cancelled. baibai.

http://klubitus.org/liitteet/109606461fa24.png

http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/ctrlaltdel/1346/20090928.jpg

http://worldofraids.free.fr/bc/news/first-ding-lvl70.jpg

KEK :D

Hienosti on blizzard kyl pelinsä tehny, osa odottaa uusia ekuja ja uusia raideja, toiset odottaa uusia kampauksia <3

vois asentaa Avatarin. Adios!

It's not just a gaem!

[q]domi, 15.10.2008 11:56:
---
ezzy, 15.10.2008 11:41:
---
Epicuros, 13.10.2008 14:01:
---

Vaik parhaimipia keinojahan taitaa olla vaan se, ettei pidä nettiä auki taustalla kun loggaa. Oliks tohon muita apukeinoja tarjolla muuten esim. Blizzun puolesta?

---

Mitähhh? :DDD Eipä se mitenkään selaimen kautta lähde se sun passus, kyl ne keyloggerit on ihan muistissa...

---

Ja eihän ilman sitä yhteyttä voi edes logata :D
[/q]

Hyvä pointti, mut tässä tapauksessa netti tais olla selain :) Jos oikein ymmärsin :P

O