World of Warcraft
[q]mark hamilton
Peleissä kaikki hahmot on kauniita hyvärintaisia naisia ja miehet lihaksikkaita adoniksia. Sekään ei ole realistista vaikkakin pelissä en haluaisi olla ruma.
[/q]
Vitut...
Mun main hahmo on mätänevä, alaleuaton zombi jonka varusteet on kumman repaleisia, ja mun kakkoshahmo on pienen kivitalon kokonen kävelevä lehmä.
;)
Piti ottaa kypärä päästä, ja hox! Eipäs olekaan enää alaleuaton.
Anywhoo.. Mage T8 ftl... :(
http://img44.imageshack.us/img44/861/wowscrnshot092509131151.jpg
[q]Funktion, 2.11.2009 20:33:
Anteeks jo kättelyssä mutt nyt on pakko..
Eli oot siis pelannut alluja ja PvE servulla? Liekö vielä human priesti? :D
(täyttäisit siis juuri tämän stereotypian WoW-naisista.. ja tämä siis vitsi :) )
[/q]
Kaks ekaa meni oikein, mutta en oo ikinä omistanut pappia. Ja mun ainoa human on lokki :)
[q]Cloud, 25.9.2009 13:44:
---
Funktion, 25.9.2009 13:21[/link
Juu ei kiitti... :P
En oo mikään mount collectori..
---
No löytyy, illidanin jalanjälkiä.. cenariuksen myös, diskopalloja, onyxia leijoja, röyhtäys gumboa etc etc.
[/q]
aka. turhakkeita :D
Sori, mut mä en oo ikinä ymmärtäny ihmisiä jotka maksaa rahaa noista. :)
omgomg!
[q]Epicuros, 16.11.2008 12:35:
---
ezzy, 15.11.2008 18:16:
Jokseenkin naurettavalta kuulostaa, että joku pystyy expaamaan 70-80 alle vuorokaudessa...ei o kovin haastavaks tehty, jos noin on...
---
lol, wut?
Ymmärrän kai, jos kahden pelaajan voimin hakkaa yhteensä sen 24h putkeen pelkästään mobeja hakaten ilman loottaamista, et vois päästä aika korkealle mut 10 levua olis jo aika suoritus siinä ajassa.. o.O
[/q]
nopein tais olla lokki jolla oli oma healeri kokoajan mukana, jos en väärin muista niin meni 27h (korjaus, ei ollukkaa alle 24h, vaan 27h)
http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=b06098cba5a8c9afda7e796cc8ea2f4f&topic=26499.0
yks hunu veti osan instoissa jne ja olis ollu soolona 4-6h nopeampi kuin nyt oli:
"Tällä kertaa meni itellä näin:
Herää keskiviikkona ~klo 19
Mene nukkumaan viideksi tunniksi perjantai aamuyöllä kolmen aikaan
Herää kahdeksalta ja dingaa vähän alle 24 tuntia tuon heräämisen jälkeen. "
Itse en kyl jaksa enää koskea koko peliin ku kaikki tututkin on lopettaneet/vähentäneet pelaamista ja kilta on muuttunut kokonaan.
Kokoajan menee casualimpaan suuntaan koko touhukin, kohta lootit saa jo pyytämällä :)
Siitä kertonee kyllä jotain jo sekin, että sk-gamingin ja nihilumin kilta on clearannut jo KAIKEN Wotlk raid-contentin...
"We are proud to declare that all WOTLK PVE raid content has now been cleared. This is both a moment of triumph and a cause for concern. The question in all our minds right now is if we could do this, how soon until the rest of the top guilds in the world clear all the raid content that WOTLK has to offer? Did Blizzard miscalculated in the tuning of these encounters? Or is this Blizzard folding under the weight of a large casual player base that demands to be on equal footing with end-game raiders?"
Jos raidaus suomalaisessa killassa kiinnostaa (Darkspear/Alliance) ja kokemusta löytyy, niin laittakaa applyä http://hakkapeliitta.guildomatic.com/forums/viewforum.php?f=1
tällä hetkellä pulaa tankeista ja hiiluista.
Holy priest. Nyt epic gearattu, xäntätty, gemitetty, twiikattu. Game Over! =)
Oishan tossa vielä toi PvP-puoli, mut juu. Altteiluks taitaa mennä. Ulduaria odotellessa...
[q]Cera, 8.12.2008 11:42:
OK! kuvitelkaa tilanne jossa...
heroic HoL:issa sanotte ihmisille vikan bossin takuja.
HUG THE BOSS! and than run out.
..... x)
wipeette siinä sen 2000000kertaa ja ootte ihan kyrpä otassa
kun hiileri kuolee joka saatanan kerta,
ja sitten alatte kyseleen et tunteekse olonsa jotenki omituiseks
vai miks se ei onnistu..
NOH, 'siis tää mun macro /hug, ei nyt varmaan oikeen toimi vai???'
:::::::::D
KYLLÄ SE ON HCTA JOITTENKI PELAAJIEN KANSSA!
tulkaa meiän servulle. siellä on haastetta saada jotkut ihmiset ymmärtämään :D
[/q]
Heroic macros ftw!!!
[q]ezzy, 16.11.2008 14:56:
---
Epicuros, 16.11.2008 12:35:
---
ezzy, 15.11.2008 18:16:
Jokseenkin naurettavalta kuulostaa, että joku pystyy expaamaan 70-80 alle vuorokaudessa...ei o kovin haastavaks tehty, jos noin on...
---
lol, wut?
Ymmärrän kai, jos kahden pelaajan voimin hakkaa yhteensä sen 24h putkeen pelkästään mobeja hakaten ilman loottaamista, et vois päästä aika korkealle mut 10 levua olis jo aika suoritus siinä ajassa.. o.O
---
nopein tais olla lokki jolla oli oma healeri kokoajan mukana, jos en väärin muista niin meni 27h (korjaus, ei ollukkaa alle 24h, vaan 27h)
http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=b06098cba5a8c9afda7e796cc8ea2f4f&topic=26499.0
[/q]
13 tuntia oli nopein, kyseessä palakki 4 kaverin kanssa ja mob taggaily... siinä oli tosin jotain epäselvyyttä et tuleeko sen asteen taggailyshowsta jo suspensionia, mutta lvl 80 enihow. Toisaalta tollasella semi-abuse levelaamisella nyt ei ole mitään tekemistä contentin laajuuden kans.
Mutta sillä on että Nihi ajeli koko contentin 65 tunnissa, ilman että kaikki pelaajat oli edes dingannut lvl 80 ja enimmäkseen lvl 70 gearilla. Tuntuis olevan pahasti uptunea vailla kaikki bossit, tossa meidänki porukassa torstaina kävivät pudottaa 5 manilla 78 lvl bossin, party koostu 72-75 lvleistä.
blizzulla on parasta olla tarjota uutta tekemistä aika pian tai rupeaa pelaajia katoamaan...
edit: and suspension it was! ja ilmeisesti vieläpä just ennen kun tämä sankari pääsi dingamaan 80... voivoi :D
[q]kml, 10.9.2006 19:33:
Pitäiskö mun lopettaa ?
[/q]
Ei.
loremaster since 2008, lel
[q]RiD
lapset lapset
[/q]
Ei niitä retripaloja turhaan retardineiks kutsuta.. :D
Ei ollenkaan paha saavutus :) gz vaan :)
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=105085.0
ohhoh :D
So the world first goes neither to Europe, or USA, but to Finland.
Clearly hax! How can you ever trust a country that's never sober?
[q]Heli, 17.11.2008 22:33:
ei vittu, en vaan osaa pelata DK:ia
[/q]
hieman epämääräinen kuvaus! Mut mikäs siinä sitä haastetta nyt sit teettää, rune&runic power mekanismi vai iha vaa mosilta tunti turpaan ottaminen?
Suositelen lämpimästi runejen vahtaamisee dkinfo runesia ja OmniCC:tä vahtimaa cooldownei. Eipä siinä sen jälkee oikeastaa oo harjottelemista ku se että saa ekalla 2 liikkeellä diseaset rullaamaa tapettavaa kohteesee ja sen jälkee sitte tilanteen (ja talentspecin) mukaan käyttää niitä eri strikejä kunnes mosa sanoo poks.
Itellä unholyna aika iisi Icy Touch -> Plague Strike -> Scourge Strike -> DC (yksittäisee mosaa)
Ja sit nämä vielä, jos jaksavat vääntää:
- Draenor Set [TBC]
Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20
Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20
Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70
- Northrend Set[WOTLK]
Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
- Maelstrom Set (3 add on)
Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90
- Plane Set (4 add on)
Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20
Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20
The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100
Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100
- Legion Set (5 add on )
K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
The Burning Citadel - 100+++
..errr
Ezzy; niin, löytyyhän sitä tekemistä mutta oon kyllästynyt ite kaikkeen :(
Kyl mul on aina ollu addonit, enkä aatellu niistä luopua vieläkään.
mulla on niin olematon kärsivällisyys, etten vois pelaa ollenkaan, jos en tietäis mispäin ne mosat on ja silleen.
koitan nyt patchin päivityksen loputtua pelata mun DK:ta et joskus pääsisin outlandiin....
Ihan hyviä pointteja Jutulla mut ei oikee toimi massassa ^^ , jos jokainen ajattelis noin ni ei ketää ilkeesti tappais toista ku niil on questi kesken mut niitäkin löytyy. Wowissa on omien kokemuksien paljo yhtä paljo avuliai ihmisiä ku irl ja yhtä paljo niitä toisia ^^
Ja itsehän en tullut opettamaan suosittelin vain ;)
Ja itse pelaan yhteisön / ihmisten takia aika varmasti tätä peliä... Parempi olisi lopettaa mutta koukussa ollaan. Tbc tuli pelattua läpi nyt sama tavoite yhteisön kanssa <3