World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

Ja ihan hauska päivä eilen, kun loggasin ni mut pyydettiin depsuttel baron Geddonia. Menin ja tankki nubuili, sekä kuoli ja otin ohjat ja saatiin bossi alas. Yhtäkkiä tuli teksti, että: Epicuros receives [color=orange] Bindings of the Windseeker [/color]. No mikäs siinä, kun ollut oikea puolisko pankissa pölyttymässä viimeiset 2,5 vuotta tjsp :D

Ja sit kun tultiin runilta ni postissa odotti kirje, missä joku ilmoitti lopettavansa wowin ja et laittaa loput rahansa ekalle, jonka nimen näkee tradella - 21G x)

Hieno update ja ylläripylläri servereitä alhaalla :)

[q]Syder, 22.3.2006 15:25:
---
domi, 22.3.2006 15:21:
Eiks lvl20:sessä saa jo sit taas jonku uuden sällin kaveriksi? Vai oliko se joku muu levu?

---

lvl20 saa TISSIT minioniks, vieläpä ruoskan kera, succumubububus <3
[/q]
LOL TISSIT ISOT TISSIT, vähäkö pelaan tänään

[q]Cera, 12.10.2009 19:49:
---
ezzy,
Mä en ees ymmärrä jengiä jotka grindaa jotain epic mountteja varten. yhdelläkään charrulla ei o ollu epax lentävää tai jotain superepax maamounttia. ei vaan o kiinnostanu tuhlata aikaa.

Hemmetti ku tuli taas nostalginen olo :D

---

hahaha <3
ihan pakko quottaa. ei se mitään erityistä tarvii,
että sen rahan saa kokoon :P

nimin. ostin just kymmenennen eeppisen lentoni :D
KAIKILLE TYTÖILLE OMAT!
plus vähän kavereille kanssa ^^
[/q]

kyllä, se vaatii aikaa tuhlattavaksi maailman turhimpaan asiaan, päättömään farmaamiseen.

shadow moonilla ootte edelleen? (jaksa lukee ihan koko threadii just ny.) vois ehkä iteki tehä sinne belffin ENS VIIKOLLA *sydän* tähän asti pelaillut enimmäkseen daggerspinellä alliancee..

[q]ALIEN, 16.1.2007 12:52:
belfit on kyl ärsyttäviä x(

pakko käydä lahtaa draneita muutama x)
[/q]

nii, miks ne mukamas on ärsyttäviä?

[q]typ0, 16.1.2007 14:54:
millä servulla te ootte ja ally vai horde ja minkä tasosia?? wtf hä tä?
[/q]

daggerspine, ally, 57, 43, 30. emeriss, horde, 24 ja pari pikkusta, mut varmaan vaihdan realmia kun alan pelaamaan BELFFILLÄ <3 ja unohdan ton mun tyhmän trolli-maagin ja sen frendit :P

73lvl human rogue löytyy, kaikki agamagganilt vaan wispaa Decionille ni löylytetää duelia :)

[q]Verottaja, 21.9.2007 12:17:
---
domi, 20.9.2007 22:57:
...mut tällä kertaa pvp-servulla.

---

Olihan edellinenkin pvp-servulla :)
[/q]
Aa, muistelin et se oli pve :D

[q]http://ezzy.1g.fi/kuvat/misc/wow/videos/WoF_Onyxia_06.avi
[/q]

Ei pysty ymmärtää.

Druidien mollaus paras mollaus!

Saisinkohan mä jossain vaiheessa dingattua sinne lvl70:selle....nimim. 62

Hihi joo pve ja pvp meni vähä läskiks patchis.

Enne patchia saatiin just jus swp clear maineil. nyt altit o kj:l 25% no hyvä se vaan on enempi pelaajia näkee contentin ja idd noi zombit o iha perseest ei oo jaksanu ees olla sisäs ku jaksa pakoilla ^^

Kieltämättä jopa mulle (non-hc pelaaja) uus jatko-osa on todella helppoa. Toisaalta se on ihan ymmärrettävää, peliä tehdään massoille. Ei hc-pelaajille. Wowin mukavuus on aina ollu osaks sen helppous ja karkkius (ei tarvita hyvää näytönohjainta edes). Tällätavalla he pystyvät pitämään suuremman määrän pelaajia. Itsekkin vähän jarrutellu levelittämistä niin ei tartte olla joka kivellä tuhannen muun kanssa keräämässä niitä korvia ja jäädyttämässä kasvinjuuria. Lepo-expaa tuntuu kanssa tulevan siihen tahtiin, että sitä ei saa ees koskaan kii :) (helpottaa entisestään leveloimista).

I HAS NO TALENTS! :,(

http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Argent+Dawn&n=Epicuros

Titan Grip here we come! vengeful sword ja stunherald bageis odottaa x)

ja aika "sairahkon" iso projekti tuo achievment-tsydeemi tulee olee :)

plus kaksi kivan näköistä areenaa <3

Happy Halloween!

Toi edeltävä patchi kyl sekoitti pakkaa aika kivasti, mut ihan mielenkiintoisia lisäyksiä tullut :)

[q]Epicuros, 28.11.2008 12:12:
Epicit menetti merkityksensä jo kaksi vuotta sitten, kun vikassa pätsissä ennen TBC:tä PVP-epicit raiskattiin honorilla ostettaviksi. Pyörittelin silloin jo päätäni, et "ei näin". Sitten tulikin noi welfare epicit ilman mitään arena ratingei, mitkä vielä selkeästi käänsivät puukkoa core-raidaajien haavoissa (siis näille, jotka halusivat että epicit ovat todellisella työllä ansaittuja) [/q]

Ei pvp-epiccien ostomahdollisuus tuossa vaiheessa kyllä haitannut yhtäkään core-raidaajaa, itse pidin täyden T3:n niskassa ja visusti ;)

edit: niin viittasitkin vissiin että nuo ilmaset epixit haittasi tbc:ssä... noh, ketä haittasi ja ketä ei. jokatapauksessa toi oli varmaan ihan tervetullut veto useimmille, eikä mitenkään vaikuttanut pve-contenttiin sinällään.

Suunta on ollut sama jo siis kauan, eikä itseäni ainakaan ole kiinnostanut ottaa niin vakavasti moista vaan ihan puhtaasit casualina ja satunnaisesti pvp:tä vetäen oon nauttinut kaikesta muusta mitä peli voi tarjota ilman, et pelin kovimmat lootit ja tapot olisi priona.
[/q]

Itse olen tehnyt molempia, kisannut world firsteistä ja casualisoinut sekä seurannut pelin kehitystä korean betasta asti. Suunta on toki ollut jatkuvasti sama, "kakkua kaikille"... mutta kysehän onkin siitä että mennäänkö nyt jo vähän liian pitkälle.

Ja ihme, jos vasta level 70-80 välissä kyrsiintyy itseään toistaviin questeihin ja vieläpä sellaisessa lisäosassa, missä todellakin on monipuolistettu questejä lisäämällä eri mountteja, pommituksia, eri jättien ja hahmojen hallitsemista unohtamatta niitä lohikäärmeitä ja muita namuja, mistä voi vain uneksia ennen tbc. [/q]

Samaa mieltä, questit wotlkissa on aivan huippuja verrattuna esim 0-60 contenttiin, ja valinnanvaraakin löytyy...

Onhan tuo mennyt ihan törkeän helpoksi tehdä questei, mut itse casualina ei voisi vähempää haittaa koska se todellakin on hienoa ja jopa tavallaan edistyksellistä terveellisissä mielessä, ettei tarvitse olla mikään core-raidaaja, et pääsee nussii instojen vikoja bosseja servujen ekoina. Ja mitä vielä kaiken lisäksi tullaan nerffaa jonkun ajan päästä.[/q]

Onko questien tekeminen ollut joskus vaikeaa? En ole ite nähnyt juurikaan questien helppoudesta kitinää...ja miten ne nyt liittyy raidaamiseen? Vai meinaatko että saa sitten rewardien kautta gearin niihin instoihin ? Kyllä ne instojen vikat bossit edelleen nussitaan servun ekana "hc-"raidaajien toimesta ja kuten sanoin on ihan hyvä juttu että casualina pääsee contenttiin kiinni... se on onnistunut jo aiemminkin, mutta nyt contentin pääsee läpi vaikka pyörittelisi naamaa näppäimistöllä. Kyllä mä tykkään että ois vähän vaikeustasoa!

Ja mitä tulee loren kusemiseen niin ei sekään mikään maailman loppu ole, jos vähän kykenee antaa anteeksi. Jotkut jopa whineevät, et miten esim. Kael'thas voi olla TK:ssa ja Sunwellissä samaan aikaan - no miks ei? Eihän ne itsekään ole kahdessa paikassa samaan aikaan ja lore on yksinkertaisesti pidemmällä sunwellissä, kuin se oli TK:ssa, daaaaaaaaaaaaaa.....[/q]

No ei maailmanloppu varmaankaan, mutta pelissä on juoni... joka on minusta tosi hyvä suurimmalti osalta. Jos grindaat questit lukematta descejä on varmaan aika sama mitä "se joku lich king" tekee, mutta kyllä tykkäisin että pääpahis on pääpahis jne ;) ps. niin toi sunwell ja tk juttu meni ihan niinku sanoit... en onneks oo törmänny yhteenkään ihmiseen joka tosta olis kitissyt.

"why so serious...."

Mut pääasia, et ihmiset pääsevät tekee sitä missä he ovat parhaita - whineemisessä :D
[/q]
Kyllä se whine voi olla joskus ihan hyvästä ja minusta nämä asiat on kerranki sellasia joista on syytä vähän whinettää... jos haluat sitä turhaa whinee nähdä niin valitse joku classi forumi ja lue ku jengi kitisee siitä miten kaikki on unbalanced.

[q]kosmo, 28.11.2008 13:14:
---
Epicuros, 28.11.2008 12:12:
Epicit menetti merkityksensä jo kaksi vuotta sitten, kun vikassa pätsissä ennen TBC:tä PVP-epicit raiskattiin honorilla ostettaviksi. Pyörittelin silloin jo päätäni, et "ei näin". Sitten tulikin noi welfare epicit ilman mitään arena ratingei, mitkä vielä selkeästi käänsivät puukkoa core-raidaajien haavoissa (siis näille, jotka halusivat että epicit ovat todellisella työllä ansaittuja)
---

Ei pvp-epiccien ostomahdollisuus tuossa vaiheessa kyllä haitannut yhtäkään core-raidaajaa, itse pidin täyden T3:n niskassa ja visusti ;)

[/Q]

Joo siis kirjoitin kiireessä, mut tarkoitin tuossa siis core-pvp jannuja. Niitä, jotka olivat tehneet todellista työtä niiden epicien eteen. Jäihän heille tietysti yhtii pelin hienoimpia titteleitä, mutta silloin aloin aavistelee pahaa siitä, miten ton gearin ja saavutusten suhteen kannattaa varautua aika varauksella. Ei se olekaan niin "kova" juttu enää vähän ajan päästä, et on saanut kovan gearin. Ja sehän tosiaan todistettiin myöhemmin..

[q]
edit: niin viittasitkin vissiin että nuo ilmaset epixit haittasi tbc:ssä... noh, ketä haittasi ja ketä ei. jokatapauksessa toi oli varmaan ihan tervetullut veto useimmille, eikä mitenkään vaikuttanut pve-contenttiin sinällään.[/q]

Joo. Mä olin sitä mieltä, et sen sijaan et valittais epicien saannin helppoudesta keskittyis hankkii niitä pvp-aseita esim. saadakseen upgradeja ihan vain raidei varten. Jonkun killan sivuilla näin lukevan, et olisi iso plussa jos kiltaan pyrkivä myös osaisi myös käyttää hyväkseen pvp:n tarjoamaa arsenaalia.

[q]
Itse olen tehnyt molempia, kisannut world firsteistä ja casualisoinut sekä seurannut pelin kehitystä korean betasta asti. Suunta on toki ollut jatkuvasti sama, "kakkua kaikille"... mutta kysehän onkin siitä että mennäänkö nyt jo vähän liian pitkälle.
[/q]

Mjoo, totta. Ymmärrän kantasi ja sun kohdalla muistan Naxxin putsauksenkin aika jämäkässä ajassa 2006 -kesällä tjsp niin ei mikään ihme, et jos menee noin helpoksi niin voikin jo älähtää :D
Ehkä PVP:n arenat ovatt ainoa mesta, missä enää saa todellista haastetta?

---
[q] Kyllä mä tykkään että ois vähän vaikeustasoa![/q]

Ja mä toivon, että moista tarjottaisiin vaativille. Ehkä Icecrown Citadel tuo sitä... Enkä vielä ole nähnyt jokaista instaa edes, etten voisi sanoa et kuinka helposti pääsee läpi raidi-instat yms.

---
[q]
No ei maailmanloppu varmaankaan, mutta pelissä on juoni... joka on minusta tosi hyvä suurimmalti osalta. Jos grindaat questit lukematta descejä on varmaan aika sama mitä "se joku lich king" tekee, mutta kyllä tykkäisin että pääpahis on pääpahis jne ;) ps. niin toi sunwell ja tk juttu meni ihan niinku sanoit... en onneks oo törmänny yhteenkään ihmiseen joka tosta olis kitissyt.[/q]

Kyllä se mielestäni on ihan hyvin pitänyt juonesta kiinni, mut toisaalta on tossa loresyöppönä ollut jo vähän pää pyörälläkin, et on joitain ristiriitaisuuksia, epäkohtia yms jäänyt huomaamatta, mut mä en niin pilk.nus.-tapaus nyt muutenkaan ole, mut pitäis varmaan itse pistää /leave general vähäksi aikaan :D

[q]
Kyllä se whine voi olla joskus ihan hyvästä ja minusta nämä asiat on kerranki sellasia joista on syytä vähän whinettää... jos haluat sitä turhaa whinee nähdä niin valitse joku classi forumi ja lue ku jengi kitisee siitä miten kaikki on unbalanced.
[/q]

Onhan se tietty rakentavana palautteena hemmetin hyvä ja mielestäni jonnekin blizzardin omille sivuille. Itsepähän pyörin eri servujen un-official forumeilla ja pidän generaalia ja tradea auki..

O