World of Warcraft
Anonyymit wowinistit? Hyvä on.
Magtheridonilla (ensin shadowmoonilla) <FourtyTwo> nimisen killan GM:nä
tullu häärättyä alusta asti. Nefalla asti on pyörähdetty mutta ei ole p*skiainen
suostunut tippumaan. Shadow moonilla kilta oli täysin suomalainen mutta
pelaajaresurssit loppu ja päätettiin vaihtaa suitsait internationaaliksi.
Tehanua voi nykiä hiasta jos samalla serverillä pelaa! *känni*
[q]ALIEN, 31.5.2006 08:24:
painajainen!
Olin tankkaa Onyxiaa, mut se fearas alta 20sekunnin välein (bers rage cooldown 30sec) eikä ollut sitä BS trinksua... kaikki paloivat kuoliaaks jne :DD
[/q]
:D
[q]ALIEN, 31.5.2006 08:24:
painajainen!
Olin tankkaa Onyxiaa, mut se fearas alta 20sekunnin välein (bers rage cooldown 30sec) eikä ollut sitä BS trinksua... kaikki paloivat kuoliaaks jne :DD
[/q]
Hyvä, että me ei olla ainoita jotka wipee Onyxiaan No joo, tänään pitäis kokeilla killan omin voimin ja ehkä saada just hätäseen se 30. Saas nähdä miten Wanderersin käy.
[q]ALIEN, 1.6.2006 17:33:
Mut mä puhuinkin painajaisesta :D Ei se pahemmin fearaa alta 28~sekunnin
[/q]
Toi ei oo painajainen. Sun pitäis olla meidän mukana, niin sä joko kuolet nauruun tai häpeään :D
[q]Ihan mielenkiinnosta, olisko profiilia? Itsekin pallydania pelailen ja olis mielenkiitoista nähdä tuollaista end-game gearingia :)
[/q]
Yritän muistaa päivittää tänään allakhazamin profilen.
hahahaahahah
wow-nistien paratiisi
Mukavasti tullut lomalla levelattua 48-53 :)
Toinen AV ja tuli voitto+Ice Barbie. On kyllä super imba ase, kun mätkii luokkaa 950 lämää ja nyt olis 2/8 Lightforgeakin niskassa :)
Avokin hauskat piristysretket jatkuvat ja hiipi toisen hunun kanssa ZG:hen vain hakemaan lepakkoa petiksi x) ja sai sen. Hakkar tuli samalla nähtyä ^_^
Tuli kyllä surkeita uutisia viimeyönä...kiltakaveri oli saanut surmansa 2 viikkoa sitten pelastaessaan kännikuskin edestä tytärtään (joka on myös meidän killassa) ja vielä kesälomallaan :(
Miksi ihmeessä tollasta sattuu aina hyville ihmisille :(
R.I.P Finbur - lvl60 gnome maeg / Kul Tiras EU
Totta, olis mukava lisä jos tuollaisista saisi vaikka pyynnöstä jonkin kuulutuksen pääkaupungissa, että sankari on poistunut keskuudestamme :)
kännikuskit
[q]ezzy, 6.6.2006 12:15:
kännikuskit
[/q]
Jeh, tytär ja isä pelas siis samassa killassa? aikasta metkaa :)
[q]hallucinogen, 6.6.2006 12:17:
---
ezzy, 6.6.2006 12:15:
kännikuskit
---
Jeh, tytär ja isä pelas siis samassa killassa? aikasta metkaa :)
[/q]
Juu, meillä on isä-poika parivaljakkokin ja pari avoparia ^^
Noi kaksi oli kyllä erottamattomat sekä pelissä, että sen ulkopuolella :( Tyttärellä kesti 2 viikkoa kasata itsensä ilmoittaakseen meille :'(
Vaikka kyse onki "vaan" pelikavereista, niin aika sanattomaks vetää, ainaki mut. Täydet sympatiat tytölle
[q]ezzy, 8.8.2006 10:35:
Akka tuota NWN:ää hakkas jonkin aikaa ja kommentoi, että on ehkä vähän hidastempoinen mun makuu...mutta jos sitä silti uskaltais kokeilla.
[/q]
Hyvä peli se on, anna mennä vaan :)
[q]hiski, 8.8.2006 10:19:
---
ezzy
Pidän kyllä muutaman viikon paussia, jos edes jaksan pelata. Jos ostais Neverwinter Nightsin.
---
kakkonen ilmestyy vasta lokakuussa?
[/q]
En o ikinä pelannu ykköstäkään. Minä kun olen pelannut max payneä viimeksi ennen wowin aloittamista.
[q]ezzy, 8.8.2006 10:23:
---
hiski, 8.8.2006 10:19:
---
ezzy
Pidän kyllä muutaman viikon paussia, jos edes jaksan pelata. Jos ostais Neverwinter Nightsin.
---
kakkonen ilmestyy vasta lokakuussa?
---
En o ikinä pelannu ykköstäkään. Minä kun olen pelannut max payneä viimeksi ennen wowin aloittamista.
[/q]
No sitten! Hopihopi asentamaan koneelle; loistava peli! Boulders gate 2 ja Icewind Dale II on kanssa suositeltavia tuttavuuksia noista ei-niin-tuoreista.
[q]tearrain, 7.8.2006 17:59:
---
Eikai meil ollu ku mt:llä titans, dps:llä sit supreme powerii yms. Itelle (palydan) sain 6700hp kasaan. Kunhan siihen reiluun viiteen tonniin saa, niin selvii ainakin kahdesta pommista. Loput sit protpotuilla/bandageilla/muilla consumableilla. Pari magee paukutti innervateilla jotain 300k lämää per naama tos mätös :)
[/q]
Ihan mielenkiinnosta, olisko profiilia? Itsekin pallydania pelailen ja olis mielenkiitoista nähdä tuollaista end-game gearingia :)
[q]
Juu Borked ja heppamiehet on vielä pystyssä loathebin lisäks. Tajuton mättö toi loatheb kyl, raidin alussa oli useempi sata shadowrespottuu et saatas useempi kunnon yritys. Viimenen yritys oli menossa tosi hyvin, mut sit 46%:ssa iski 20 sekunnin lagipiikki ja.. no senhän tietää miten siinä käy. Tänään AQ ja toivottavasti lololoatheb kaatuu tiistaina.
[/q]
Ollaan siis samalla viivalla!
Loathebiin saa kyllä uppoamaan aika jäätäviä määriä potuja / safkaa jne. Tais meidän huntteritkin olla buffeillaan yli 10k hp:lla, eli kaikki mahdollinen pitää käyttää. Itse koitan kyllä selvitä flask of titansilla, shadow res potuilla, healthstoneilla, rum tubereilla ja bandageilla... mut mähän oonki lokki.
Mitäs classia tearrain pelaa?