World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Cloud, 7.8.2006 13:55:
---
kosmo, 7.8.2006 13:48:
---
tearrain, 7.8.2006 12:56:
Itse häärään Ravencrestillä alliancen puolella, Naxxissa mennään ja Loathebia harjoitellaan. Eilen harmittavat 12% ja 4% wipet :(

---

SiSu?!

Ilkeät wipet. Ootte pudottanu kaikki muut heppamiehiä ja tietenkin frostwyrm lairia lukuunottamatta?

edit: lukutaito 10, sanoit alliancen factioniksi... eelikkääs... borked ?

---

Sisu on horde kilta Ravenilla ikäväkseni täytyy sanoa :).

[/q]

Niin on, lues mihin quottaat.

... mutta joo, sisu on hieno kilta ja pari tuttua siellä pelaileekin. Oli tarkotus alunperin itekin joinia sinne mutta päätettiin kuitenkin ~10 hengen rl kaveriporukalla pistää se oma kilta eri servolle. Varsinkin tyyppien 'miitit' on kuuleman mukaan melko reippaita juhlia!

eikä taida sisu ihan loathebilla asti olla, ainakaan jos ovat järkevää järjestystä noudattaneet.

[q]hiski, 8.8.2006 10:27:
---
ezzy, 8.8.2006 10:23:
---
hiski, 8.8.2006 10:19:
---
ezzy

Pidän kyllä muutaman viikon paussia, jos edes jaksan pelata. Jos ostais Neverwinter Nightsin.

---

kakkonen ilmestyy vasta lokakuussa?

---

En o ikinä pelannu ykköstäkään. Minä kun olen pelannut max payneä viimeksi ennen wowin aloittamista.

---

No sitten! Hopihopi asentamaan koneelle; loistava peli! Boulders gate 2 ja Icewind Dale II on kanssa suositeltavia tuttavuuksia noista ei-niin-tuoreista.
[/q]

Baldur's gate ja icewind oli kyllä niin kankeita, että eivät oikeen miellyttäneet. Noi ADD:t on kyllä aina olleet tollasia. Akka tuota NWN:ää hakkas jonkin aikaa ja kommentoi, että on ehkä vähän hidastempoinen mun makuu...mutta jos sitä silti uskaltais kokeilla.

[q]kosmo, 7.8.2006 09:46:

clip

[/q]

Aika hyvään yhteissymmärrykseen musta päästiin. Loppu onkin vain tosiaan mielipide ja katsanto eroja. Kukapas omasta killasta tai omaa pelityylia huonoksi kutsuiskaan.

Ei siinä kyllä mä lähtisin siitä, et pohjimmainen menttaali tossa killassa kuin muissakin topkillois on sama se vain kuten itsekin sanoit, että onko kaikki samassa mielessä mukana ja yms.

Tietty kahdes vuodes on keretty evolvoitumaan ja saamaan kermat päältä ni ei tarvi ehkä tehdä kaikkea sellaista mitä joskus aluks piti jotta pysyttiin top of the line.

Näkemys eroja vain siitä mikä on lepposaa ja mikä ei Ja ehkä pieniä eroja siinä, et kun maxataan ni voisko maxaa viel enemmän :)

[q]kosmo, 7.8.2006 13:48:
---
tearrain, 7.8.2006 12:56:
Itse häärään Ravencrestillä alliancen puolella, Naxxissa mennään ja Loathebia harjoitellaan. Eilen harmittavat 12% ja 4% wipet :(

---

SiSu?!

Ilkeät wipet. Ootte pudottanu kaikki muut heppamiehiä ja tietenkin frostwyrm lairia lukuunottamatta?

edit: lukutaito 10, sanoit alliancen factioniksi... eelikkääs... borked ?
[/q]

Sisu on horde kilta Ravenilla ikäväkseni täytyy sanoa :).

Tuli itsekin oltua ravenilla joskus alkuaikoina tosin myöskin alluilla Vaiks juuri kaverit sisuunkin kyseli. Se on kyll pysynyt hyvin pystys. Anyway onkohan Tempestiä olemassa enää ravenilla alluijen puolel?

[q]Jutu, 7.8.2006 02:49:
No niin. Oli kyllä paras mc reissu ikinä!
[/q]

No niin. :D

Joo, olihan se vähän arvattavissakin että harjotteluksi toi meni, 5-6h keikuttiin siellä ja saatiin lucifron alas. Oli tosi paljon porukkaa ekaa kertaa MC:ssä, niinku minäkin. Aika paljon oli väittelyä ja analysointia ventissä, joka vei aikaa ihan pirusti. Trashiin wipettiin n+1 kertaa..

Ois se magmadar mennyt varmaan alas, jos olis ollut enemmän kuin se yks tranq shotti, muuten saatiin siihen takut kuntoon aika hyvin. Vikalla yrityksellä ne core houndit tosin jo respawnas, ja lopetettiin sit siihen :P.

Täyttä raidia ei ollu missään vaiheessa, 37 tais enimmillään olla, suurimman osan ajasta 35. Ja niistä 3 tai 4 ei ollu ventissä syystä tai toisesta joka vaikeutti hieman taktikointia.

En tiiä oonko mä nyt kauheen suvaitsematon, mutta mua ärsyttää ihan helvetisti kun signataan raidiin, ja sitten lähetään kesken raidin tekemään ties mitä. (Okei, MT lähti käymään isänsä haudalla, siitä en kuitenkaan vetäny herneitä nenään :P). Edettäis niin paljon nopeemmin, jos oltais paikalla koko se raidin aika, ja esim. kusella ehtii aivan hyvin käydä vaikka wipen tai bossin tapon jälkeen. Pitää kyllä GM:lle ehdottaa, että tosta ruvetaan pistää jotain kunnon sanktiota kehiin. Ja varmaan kolmella tai neljällä oli yhteyksissä ongelmia, ja vaikka sekään ei kyl oo sit pelaajan vika niin pisti ärsyttämään.

[q]ezzy, 4.8.2006 15:17:
Eikös joku kommentoinut hiljattain, että kel'thusad vaatii L90 charrut

"According to Blizzard, player characters in World of Warcraft would not be capable of killing the Lich King until at least level 90."
[/q]
[q]cloud, 4.8.2006 14:55:
Siitä ei kyllä oikein mitään järkevää kisaa tule kun blizardi on ittekin myöntänyt, että thuzadia ei kaadeta ennen 70lvl miehiä yms. Siis tottakai siitä kisa tulee, mutta sitä on hivenen useempi kilta kasaamas ensimmäisenä kaatamises kun joku 10.
[/q]

Koko Naxxramas on tehty clearattavaksi nykyisillä kuudellakymmenellä levelillä. Spekulaatiot siitä onnistuuko yksikään kilta tässä ennen Burning Crusaderia ovat sitten vaihdelleet aika reilusti. Vasta äskettäin kuitenkin, joku... olikohan Tigole, sanoin uskovansa ainakin muutaman killan pystyvän pudottamaan Kel'Thuzadin ennen Burning Crusaderin tuloa. Kiltojen nimiä Tigole ei maininnut *igor*.

Ensimmäiset Four Horsemen killit ilmestyy lähiviikkojen aikana. Reilu kuukausi Sapphironilla ja loppu vuosi Kel'Thuzadilla. Hyvin kerkeää!

[q]kumimuumi, 4.8.2006 08:43:
Kerro sit miten meni, meiän kilta menossa kans sunnuntaina ekaa kertaa MC:hen, ja suunnitelmana tappaa kaks ekaa bossia! :D
[/q]
No niin. Oli kyllä paras mc reissu ikinä!

Tosiaan, tarkotuksena oli ottaa kaksi pomoa alas ja noh. Mentiin sitten golemaggille asti, ja sekin mentiin 28:lla tyypillä. Tällä menolla huomenna kaatuu 3 vikaa pomoa! Eipä tässä mitään. Lootit oli sitä perussettiä, mutta sitten mikä yllätti kaikki, niin mt sai http://www.thottbot.com/?i=37684 Nyt sitten loppuja hommaamaan :D

Kummasti ollaan saatu huomiota lähiaikoina. Ja vasta tänään sain tietää, että meidän kilta on toiseksi vanhin kilta Hs:llä. Ollaan me vaan niin parhaita. Meinaa vaan olla pulaa druideista. Vaan 3 aktiivista, ja yhdellä on kone rikki :/ Mut onneksi on paljon paladiineja jotka tekevät rajatonta lämää rajattomalta etäisyydeltä :P

http://www.xfire.com/cms/xf_rotld_stream

omg :)

[q]Jutu, 6.6.2006 20:51:
Me vietettiin tossa toukokuun lopussa parin kiltakaverin häitä. Oikeat häät on heinäkuussa :) Meidän kilta on varsinainen pari kilta, kun joka toinen pelaaja on toisen kiltalaisen tyttö-/poikaystävä :P
[/q]

Ja 90% pelaajista miehiä?

Eilen oli kyl tosiaan 666-päivä, toka BRD-keikka mulle.. Heti alkuun koitettiin lähtä Bael'Garin kimppuun, wipettiin 3 kertaa ensin siinä, sit päätettiin et eipä tapeta sitä :D. No, kyl se siit sit jotenki lähti käyntii, wipeiltii vähä missä sattu ku priestillä oli 1000ms pingi :P. Flamelashille päästiin, sit se summonas 3 adia (?), jotka tappo aika nopeesti mut ja priestin. Ei se vaan ekalla kerralla niitä spawninu. Sitte taisteltiin tiemme takas, ja tietysti nyt ne kaikki tyypit siel baarissa oli hostilena :P. Vähän aikaa taisteltiin, sitten wipettiin vielä viimesen, tais olla kaheksannen kerran :D. No, yks 16s bagi tuli, ja yks elementals-palanen.

Jos näin menee nyyppä instat, niin miten sit end game instat/raidit :D

[q]kosmo, 4.8.2006 14:55:

heh, meno huipentuu sitten kun päästään kisaamaan Kel'Thuzadin world 1st killistä. Ainakin tällähetkellä meillä on sellainen vauhti päällä että siitähän muuten tullaan kisaamaan...

[/q]

Siitä ei kyllä oikein mitään järkevää kisaa tule kun blizardi on ittekin myöntänyt, että thuzadia ei kaadeta ennen 70lvl miehiä yms. Siis tottakai siitä kisa tulee, mutta sitä on hivenen useempi kilta kasaamas ensimmäisenä kaatamises kun joku 10.

[q]Cloud, 7.6.2006 09:49:
-klip-
[/q]

Vaikken ihan täysin samaa mieltä kaikist jutuist ookkaan, ni hyvin sanottu silti :).

Itel ei oo täl hetkel yhtään irl-kamua pelaamassa samalla servulla, välil kyl toivois et olis. Ja mulla palaa käämi eniten niihin jotka lähtee kesken instanssin menee ku äiti/isi tulee sanoo et pitää pistää kone kii :D.

Ja omas killas on kyl joitain melko idioottei, mut kyl ainaki tähän asti oon kestäny ihan hyvin. :P

[q]Cloud, 7.6.2006 10:19:
toi oli kärjistettyä kyllä tottakai. Mutta totuus tossa piilee hyvin vahvasti. Jokaista peliä mitä oon pelannut ja noita on tosi monta. Niin noi totuudet pätee pitkälti mulla itelläni. Tuo oli siis ihan vain mun 5c.

Parhaiten mä tosiaan olen onnistunut pelaamaan samassa taloudessa olevan kanssa niin, että on sama chara jota toinen pelaa aamulla kun on illat duunis ja toinen illat ku on aamut duunis. :) Sitten kun kummallakin oli omat hahmot ja omat tavotteet ni ei helvetti et palo käämit nopeesti siihen toiseen. Uo oli poikkeus, mutta uo onkin ollut kaikkein toimivin peli systeeminä imoh. silloin kun se tosiaan oli alkutaipaleellaan. Uusi konteksti on pilannut senkin pelin täysin =(

P.s jokaisen pitäis pelata pari kuukautta EXPmudia. Ja jos ei tajua mikä siinä on se essence ja jos se ei saa ymmärtämään mitä se aito expanrytkeen/virtuuali peeniksen essence on niin ei oikeasti oo mmorpg pelaaja ;) Vaan hippi joka kuvittelee pelaavansa mutta oikeasti vaan räpeltää tai ropettaa ja räpeltää =P
[/q]

Omakohtasta kokemusta mulla ei tosta samassa taloudesta pelaamisesta oo, mutta tunnen yhet kaksoset, jotka pelaa nyt kolmatta mmorpgia samalla charalla (wowii tietty :P). Niillä on edelleenkin vaan yks kone, enkä tajuu miten ne on saanu ton toimii riidoitta :D.

Frendien kans tulee helposti konfliktei, yleensä mulla ainakin tullu rahasta/muusta omaisuudesta pelissä, kun mul on taipumusta olla melko säästeliäs (lue: ahne). Ja kaverit tuhlaa rahansa johonkin muuhun, sit tulee kinuumaan multa, koska voin tietenkin antaa kun mulla on niin paljon. Vaik on kuinka hyvä kaveri niin oon aika vittumaisesti yleensä pitäny pintani :P.

Toi korostuu varsinki sillon jos oot ite pelannu paljon kauemmin, ja kaveri alottaa vasta, ja haluu saada kaikkitänneheti.

Meni kyl nyt vähän offtopikiksi, mut ehkis tää threadi selvii tästä

pve on luusereille, pvp-mies se on tosimies ;) Mikään ei tuota suurempaa nautintoa kun pistää pataan 5lvl isompaa, paitsi ehkä se kun sen tekee monta kertaa putkeen ilman corpsecamppia

Ou jee. Perjantain extempore känniraidi = 14 henkeä ZG:ssä ja jeklik sekä venoxxis alas Mandokiria ei edes yritetty kun raidiin olis jäänyt vain 1 mage, 1 lock, 1 hunter ja yksi rajatonta lämää tekevä paladin, sekä kolme pappia ja minä :D

Piti käydä vielä ottamassa killan voimin yksi AB:kin, mutta turpiin tuli kun siellä oli vastassa hiukan kovempia jätkiä :/ Otettiin dueliakin killan parin warrun kanssa ja en hävinnyt kertaakaan. Sitten kun otin pappia vastaan duelin, niin se oli aika nopee häviö. Manadrain (mikä se papin versio ikinä onkaan, manaburn?)+fear+shadow word = aika ikävä yhdistelmä :D Pitää seuraavaksi ottaa pällidiiniä vastaan duel, ja kattoa miten pärjään.

Nyypän korkein chari.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1710112

[q]Cloud, 7.6.2006 09:49:
---

Mua rehellisesti vituttais olla killas mun naisen/Miehen kans. Tunnen itseni liian hyvin.

A) Mua vituttais ettei se oo jeesimäs mua repufarmaamises.
B) mua vituttais ettei se oo paikal ku olisin valmis tekee sille enchoi/tailor stuffeja.. ja sit sitä pitää ootta.
C) mua vituttais ihan sikana, ettei se osaa pelaa tai pelaa imo täysin vitulleen. Ja sit jos se olis pvp friikki ni erohan siitä paskasta tuli.

Nää kaikki vituttaa ihmisissä jotka pelaa wowia, mutta sitä jaksaa sietää ku ne on vaan jotain tuttuja tai random peeloja. Kunnon kaverit tietää mun mentaalin ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Mutta oma parisuhde kumppanin kanssa.. ei ei ei.

Jos se olis täydellinen minä se toinen ni sit en taas ei olis mitään järkee pelaa 2 charaa koska maxaus kusis. mielummin sitten eri aikoihin ja saatais periaatees 24/h jyystöt kehiin charalle jolloin sen maximointi olis täydellistä. Mielummin kun kahdel charal yrittää räpiköidä samoja repuja / patterneja.

Anyway.. pelihousut repee välil jopa ariciin joka on niiku yks imo ikinä parhaista kavereista.. qsp:hen joka on vaan mulle niin sika tärkee ihminen ja syderiin joka on ihan samanlainen ku mä.. ja noitakaan ei meinaa aina jaksaa kun ne on niin vitun "%¤#=#" ku ne ei tajuu et mun tapa on paras tapa *possu*.

:)

Jep kavereiden kans on kivaa ja silleen mut sen seksin voi sit harrastaa ihan muual ku wowis.. tai mmrpgs joissa eletään ainoastaan kahden asian takia. Expan ja virtuaali peniksen. Se joka kieltää ton ei pelaa oikeesti mmrpgt ;). Raha, Equt, repu on se ainoo ja 24/7 jyystäminen kertoo sen peniksen koon näin mmrpg puritanistina.. Expan kuvat ne silmissä kiiltää aidoilla hctyypeil.. Toi hää juttu on hauskaa ja onhan sitä kiva leikkii poika/tyttö ystävää mut se on jo ropetusta ja ropettaa voi aina kännis =P
[/q]

Meillä toi toimii mainosti, avokilla on 60 hunu ollut joku pari kk ja mulla nyt 54:nen pala. Avokki on meidän killan GM ja hoitaa hommansa ok. Auttaa noboja kuten minua ja minä vastaavasti avitan repugrindauksessa, ostelen patterneja leatherworkingiin sille jos tulee eteen uusia.
Se avitti alkuleveleillä rahallisesti, koska oli jo 60 (3kk etumatka), käyttää instoja läpi edelleenkin (kiltamme ei ole HC eikä erityisen end-game, enemmänkin perhe). Koska tahansa voi pyytää apua ja sitä myös saa. Avokki myös pelaa jopa enemmän kuin minä :)

Boldattu tekstisi on se asia mikä mmorpg:ssä on juuri vikana. Itselleni ne eivät ole mitään noista, vaan sosiaaista toimintaa vastapainoksi duunissa käymiselle, vähän niin kuin biletyskin.

Saatiin just yks meen killan Preist takas kun ei jaksanut raid-killan tiukkia sääntöjä. Oli kovin otettu, kun sai lämpimän vastaanoton :) ja miksipä ei saisi, kun on mukava jamppa ja vieläpä killan tällä hetkellä ainoa aktiivinen lvl60 priest, toinen lopetti juuri pelin kalleuden takia pelaamisen hetkeksi. 60-day peliajan hinta oli putkahtanut jonnekin 33e tasolle sielläpäin. Voinee päätellä, että ikäää ei ollut kovin paljoa ;)

Anteeksi doublepostauksesta ja turhasta spammista
Pelaako ihmiset vielä vai onko tää thread kuollu?

[q]Jutu, 7.6.2006 21:24:
---
Veli ja sen kaverit teki yksi päivä druidit nimeltä Heycall, Emergency, Nine ja Oneone. Tietenkin perustivat myös killan nimeltään Rescue Team
[/q]

argh

O