World of Warcraft
Minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus ja millään muulla ei ole merkitystä
[q]Cloud, 7.6.2006 19:05:
---
ezzy, 7.6.2006 17:22:
jep ja toi on yhtä surullista kuin se, että jotkut muuttavat peli esim tämän näköiseksi vain, että saisivat tapettua enemmän ja helpommin ja menestyisivät...ymmärrän kyllä jotenkin sen, että jos pelissä ei ole sisältöä, niin sitä pitää itse tehdä ja tekee pelistä työtä vastaavaa.
---
Mihin sä oikein tähtäsit tolla? Siihen, että expaus on pahasta vai että se on se key.
Noh kuten olen jo sanonut. Jos et osaa pelaa ilman noita lisukkeita joita sä tunnut vaativan ja jos et tajua expan merkitystä. Jos vaadit vain muita ulosanteja kuin expan ja sen ympäristön Niin et ole mun silmissä mmrpg pelaaja tai mudaaja tai rpg pelaaja. Vaan joku muu joka pelaa noiden pelien sisällään ihan omaa peliään.
Tietysti pelit on oma syynsä Ne kun haluu houkuttaa monia pelaajia ja erilaisella ulosannilla tietty halutaan hankkia lisää pelaajia. Mutta kyllä musta Noiden ihmisten paikka on Vaikka Historiallinen versio HappoHotellista eikä mmrpg:t/mudit/rpg:t yms.
Mutta kuten olen jo pitkään sanonut Mä olen pitkän linjan pelaaja ja mun mielipiteet on tietysti sen mukaiset.
[/q]
Niin siis tarkoitan sitä, että se expa tulee pelaamisen ohella, se ei ole se itse pointti. Näin sen siis pitäisi olla. Samaan equ-masturbaatioon noi näyttää kaikki pelit päätyvän ja itse pelaaminen ja sosiaalinen kanssakäyminen jää toissijaiseksi. Suurimmalle osalle siitä hahmosta tulee vain statussymboli ja se on minusta sääli, jos hahmosi tunnetaan vain sen varusteiden takia. Itselläni on hieman eri tarkoitusperät eli Officerina yritän kehittää killan yhteishenkeä, auttaa jengiä, olla sosiaalinen ja muutenkin tehdä pelaamisesta nautittavaa kaikille, ei vain itselleni.
Itseäni ei voisi vl60 kiinnostaa vähempää. Toki haluan päästä end-game instoihin joskus, mutta siihen on vielä niin pitkä aika, että en edes ajattele moisia. Hahmonkehitys kiinnostaa lähinnä siinä mielessä, että kiltamme kaipaa healeria, jollaisen aion palasta tehdä. Samoin kun epixit eivät edes pahemmin käy mielessä, vaikka niitä tulee välillä selattua ja ihailtua moiden päällä, ne eivät tunnu realistiselta tavoitteelta. Niistä puuttuu se oikea haaste, niitä saa grindaamalla, jos niitä haluaa. Se ei ole saavutus, se on tuskaa.
Lueskelin eilen erään end-game raid-killan sääntöjä ja ne suorastaan itkettivät raakuudella ja laskemallisuudellaan. Minuuttiaikataulu, DKP-nysvääminen ja kamoista tappeleminen on minusta erittäin epähaluttavia ominaisuuksia pelissä.
Olet pitkän linjan pelaaja, mutta pelaatko oikeasti siis kaikki pelejä täysin "ammattimaisesti" eli levelaat hahmosi maximiin parissa päivässä ja seuraavat pari päivää hankit pelin parhaat kamat ja sitten grindaat pelin bossit läpi parissa viikossa ja se on sitten siinä? Itse istuskelen silloin jossakin questaamisen lomassa juttelemassa tuntemattomien ulkomaalaisten kanssa elämästä ja vaihdetaan kuulumisia.
Kummallista, että jengi jaksaa naureskella esim. sitä, että mun maini eli toi 54 pala on nyt /played n. 24d. Koko killan epix-määrä on laskettavissa varmaan kahden käden sormilla ja accoja on päälle 70kpl. Itselleni ei ole dropannut ainuttakaan, onkohan jopa pari sinistä tipahtanut pelaamisen lomassa instanssien ulkopuolella. Instoista on kertynyt muutama, suurin osa ostettuna. Ja vaihdan kyllä koska tahansa sinisen itemin vihreään, jos se sopii hahmolle paremmin, kuin että pitäisin sen vain näön vuoksi. Saman teen taatusti epiceilläkin.
Ei varmaan tarvitse edes mainita, että paladinia tunnutaan pitävän pelin ehkä paskimpana hahmoluokkana. Melkein yhtä iso läppä kuin Engineering ammattina, jopa Blizzard tuntuu pitävän molempia vitseinä.
Mites se menikään, että tärkeintä ei ole loppuun pääseminen, vaan se matka sinne. :)
[q]fallen angel, 7.6.2006 21:15:
Mut viime yön neronleimaukset: tehtiin GM:n kanssa kaks idiootin näköst gnomee ja nimis tuli Pinkiy (pinkie oli viety) ja TheBrain. Kummasti irtos käkätyksii ku kipitettii IF:een ja pistettii maailmanvalloitus käyntiin. Juuri näin..
[/q]
Mä oon nähnyt Ihq ja Daa nimiset hahmot Stormwindin ulkopuolella x)
Jzorz, Druid, Shattered halls, lvl74 Olen migraamassa pois lvl80, mutta kiinnostukseni kyseiseen peliin on hyvin pieni (viikko pelaamatta)
[q]ezzy, 7.6.2006 21:22:
---
fallen angel, 7.6.2006 21:15:
Mut viime yön neronleimaukset: tehtiin GM:n kanssa kaks idiootin näköst gnomee ja nimis tuli Pinkiy (pinkie oli viety) ja TheBrain. Kummasti irtos käkätyksii ku kipitettii IF:een ja pistettii maailmanvalloitus käyntiin. Juuri näin..
---
Mä oon nähnyt Ihq ja Daa nimiset hahmot Stormwindin ulkopuolella x)
[/q]
Veli ja sen kaverit teki yksi päivä druidit nimeltä Heycall, Emergency, Nine ja Oneone. Tietenkin perustivat myös killan nimeltään Rescue Team
[q]Cloud, 7.6.2006 21:44:
---
Kyllä mä pelaamisesta nautin aivan tajuttomasti. Enhän mä muuten rakastais noita pelejä. Mutta juurikin rakastan, sitä kun mun hahmo kehittyy ja saan sen paremmaksi ja paremmaksi.
[/q]
Sigusi kertoo enemmän kuin kirjoittamasi jutut =)
Enkä tarkoittanut, että sinä pidät paloja tai eng. vitsinä, vaan ihan yleisesti niistä kettuillaan.
Magea en kyllä mitenkään näkisi vitsinä tai huonona hahmona, se on sentään huomattavan tärkeä monessa instassa ja muutenkin pelissä. Palassa pännii kyllä eniten rangedin totaalinen puute (linkens boomerangissa on 3min cd!) ja kun ei voi dual wieldata x) Se tekisi taistelun seuraamisesta niin paljon viihdyttävämpää, kun esim sooloilee tai levelaa jossakin. 3.60 ice barbiella hajoo pää x)
[q]Jutu, 4.8.2006 03:42:
Hehe. Tänään tosiaan oli eka [u[puhtaasti oman killan voimin tehty MC raidi
[/q]
haha loistava profiilikuva x)
[q]ezzy, 7.6.2006 21:51:
---
Cloud, 7.6.2006 21:44:
---
Kyllä mä pelaamisesta nautin aivan tajuttomasti. Enhän mä muuten rakastais noita pelejä. Mutta juurikin rakastan, sitä kun mun hahmo kehittyy ja saan sen paremmaksi ja paremmaksi.
---
Sigusi kertoo enemmän kuin kirjoittamasi jutut =)
Enkä tarkoittanut, että sinä pidät paloja tai eng. vitsinä, vaan ihan yleisesti niistä kettuillaan.
Magea en kyllä mitenkään näkisi vitsinä tai huonona hahmona, se on sentään huomattavan tärkeä monessa instassa ja muutenkin pelissä. Palassa pännii kyllä eniten rangedin totaalinen puute (linkens boomerangissa on 3min cd!) ja kun ei voi dual wieldata x) Se tekisi taistelun seuraamisesta niin paljon viihdyttävämpää, kun esim sooloilee tai levelaa jossakin. 3.60 ice barbiella hajoo pää x)
[/q]
Heh toi mun "kuvan" alla oleva Game Freak on se todelline heitto. Tuo alhaalla oleva texti on aika hyvä heitto joka ei kyllä todellisuudessa kuvaa mua ollenkaan. Sen pitäis olla enemmänkin Pelejä.. peleeejääää pelatkaa.. tahtoo pelata lisääää! =) Mutta jotenkin teki mieli laittaa tänne tollanen heitto jotenkin se sopii näiden ihmisten keskellä omaks "fraasiks" :)
Niin no jos dikkaa olla vedenteko kone, ja suht huono dps jonka hunut ja lockit ja priestit ohittaa .. ni kyllähän meistä on moneen. Mutta en mä valita magella on kiva boostii nyyppiä =)
Niin no nykyään varmaan peli on muuttunut. Mutta kun usabetas ja usa servuil sen jälkeen pelasin ennekuin wow tuli eurooppaan. Ni pala oli kyllä mitä mainioin tankki varsinkin alku games.. enne 60lvl warrioril tehnyt yhtään mitään. Palal pysty self healin yms asioiden takia pitää agrot paljo paremmin kun tankil ja jos osas hommansa ni muutenkin. Ite aina pidin palaa hyvänä hahmona.. ehkä turhan helppona expaa ainakin silloin =P Mutta mitä se nykyään on niin sulla varmasti parempi kuva =P
[q]Cera, 31.8.2006 13:43:
ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.
ainakin meiksin realmilla ^^
[/q]
Stranglethorninassa ne allyt on juuri niitä mitkä tappaa 20-30lvl pienempiä ;) Näin ainakin stormreaverillä =D
http://darkportal.net
on se wowi aikamoinen ku sai irc-galtsunkin modet tommosen vääntää.. olisko tulossa suosittu myös around the globe =)
Arlokk DOWN!
porukat otti 5-6 wipeä ja sit mä pääsin duunista, otettiin yks wipe ja sit down down down, ttu vedin viel lopuks death rayllä sitä ku oli niin vähissä hiparit ja hittas 1k :D
Paskiainen kehtas olla tiputtamatta will of arlokkia...
huomenna HAKKAR!
...ja mä oon duunissa puoleenyöhön.
[q]ALIEN, 4.8.2006 03:08:
---
:D grats mut eiköhän ne wipee kunnes tulet takaisin (toivottavasti? :D)
mut joo mekin saatiin Naxxin instructor alas =)
[/q]
hehe, totta, mun mad healingia tarvitaan aina :D
ja grats sinnekin ^^
[q]Jutu, 4.8.2006 03:42:
Sunnuntaina sitten jatkuu ja tavoitteena olisi jälleen ottaa 2 pomoa alas, mutta voi olla että menee useampikin :P
[/q]
Kerro sit miten meni, meiän kilta menossa kans sunnuntaina ekaa kertaa MC:hen, ja suunnitelmana tappaa kaks ekaa bossia! :D
Ei tohon vaan voi muuta kommentoida, kun että en ikinä haluaisi olla moisessa killassa missä pitäis kokoajan elää pelko perseessä, että tulee /gkick jos oot mummos hautajaisissa tms :D
Muutama tonni ja lvl30 viimein :D
[q]Digital Beat, 3.8.2006 21:51:
Jotkut on ihan kuulemma uppoutunu tähän peliin niin paljon että elämä unohtuu. :D
[/q]
Anteeks mikä unohtuu?
[q]Jutu, 3.8.2006 20:48:
Mut joo, Ezzylle: Me käytetään Thekalissa aoeta :D eli ensin kaikki 10-15%:n ja sen jälkeen aoeta kehiin. Pitää vaan muistaa, että enää 50%:n jälkeen ei enää heitä dotteja niihin.
[/q]
Sama homma, hienosti toimii.
[q]Cloud, 3.8.2006 16:44:
---
Niin mutta jos kerran ruvetaan maksaamaan niin maksataan sitten kunnolla ja todellakin aina.
Tottakai kun maxataan ja pelataan kunnon Ni kaikil ON kaikki addonit mitkä vähänkin jeesii. ja foorimit helpottaa asioita paljon ja suht halvalla kans kuten kosmo sanoin eli tekee helpommaks asiat ja mahdollisesti nopeammaksi. MUTTA ei vältämättömiksi ja ilmankin pystyy elämään.
[/q]
Ja se sadan addonin päivittäminen vähän väliä on helpompaa kuin forumin selaaminen?
zecond that (vai olenko eka)
mut nostan kyllä hattua niin paljon et blizzardin pitäisi pistää lista aina jokaisen bossin ensimmäiselle kaatajalle around the globe-servuista. Ja mitä forumeissa kuulee niin aina voisi kiittää ja kunnolla sitä ketä sen strategian sai läpilyötyä ensimmäisinä.- huom monikko. Mut mitä ja missä toi Kosmo vetää niin kyllä käy kateeks perkele! =D