World of Warcraft
Itsellä pöytäkone nyt kondiksessa ja vois wowin asennella ja testata, vaikka kiinnihän siihen tulee jäätyä. Avokki on pelannut nyt 4vkoa pretty much non-stop ja on lvl47 tjsp.
Alotetaan puhtaalta pöydältä kimpassa. ja Hordena kait.
<lupitus>
[q]pinkki, 6.3.2006 10:28:
nref shamenzx!!!!
plzcx giav gold need mroe monay i gear is red :(
photoalbumia voi ihmetellä osoitteessa
http://koti.welho.com/jhautaka/images/digi/
[/q]
http://koti.welho.com/jhautaka/images/digi/OGAR.jpg
OMG! Katsu on mun kilta frendi! :D Shadowsongilla pelaat :P
heh, hitto kun ei koskaan muista tota taikanappulaa, lukemattomat hulvattomat tilanteet jääny taltioimatta. pitää yrittää skarppaa tästä lähin :P
http://klubitus.org/anqqa/wow/
Joskus huomenissa varmaan tipahtaa postiluukusta,onko ehdotuksia realmista mihi kantsis ukko luoda? Vissii kohtuu uudelle ettei ihan kaikki muut olis lvl60 :)
[q]ALIEN, 6.3.2006 18:40:
---
dark-raver, 6.3.2006 18:35:
Joskus huomenissa varmaan tipahtaa postiluukusta,onko ehdotuksia realmista mihi kantsis ukko luoda? Vissii kohtuu uudelle ettei ihan kaikki muut olis lvl60 :)
---
Shadowsong on full, mut hyvä koska mä oon siel *hihu*. Agamaggan on täynnä espanjalaisia joten sitä en suosittele jos et tykkää / hallitse kielestä . Ite menisin uudelle servulle, mut jos Shadowsongiin Horden puolelle eksyt niin pistä viestii Orza:lle :)
[/q]
Älä Kuuntele vääräuskoskaista!! Infidels!! Tule vaan suoraan Stormreaverille ja horden puolelle vaan.
Täynnä stormikin on, mutta pagee vaan syderille ja cloudille stormreaveril ja taatusti tulee jeesii =P
Kummatkin vääräuskoisia *Nelfi Shadowpriesti*
[q]ALIEN, 6.3.2006 21:25:
---
ezzy, 6.3.2006 21:24:
Itsellä pöytäkone nyt kondiksessa ja vois wowin asennella ja testata, vaikka kiinnihän siihen tulee jäätyä. Avokki on pelannut nyt 4vkoa pretty much non-stop ja on lvl47 tjsp.
Alotetaan puhtaalta pöydältä kimpassa. ja Hordena kait.
---
mikä servu?
[/q]
Ei mitää hajua, mä oon vaan farmannu jotain vitun kaloja tähän mennessä.
Joku xxx'xxx
[q]ALIEN, 6.3.2006 17:57:OMG! Katsu on mun kilta frendi! :D Shadowsongilla pelaat :P
[/q]
Heh :) voit kertoa sille että aiheutti päivän totaalisen tippumisen tolla, kun hajamielisenä ahoses notkues seuraili vierestä että mitä jengi oikeen taas rähjää huutaen keskellä stormwindiä.
[q]dark-raver, 6.3.2006 20:29:
toisaalta taas vaik druidi...
[/q]
Kuten eräs kiltakaveri sanoi, niin "druidit on sellasia epäsikiöitä, että ei koskaan tiedä minkä buffin niille antaa".
Tulipa muuten mieleen että onko bugien käyttäminen kuinka pitkälle luvallista ?
Vai iskeekö jotkut blizzardbannit suoraa?
Ens viikolla pitäis postissa tulla wowi. Vois liittyy mukaan klubbari wowiin.
[q]pinkki, 6.3.2006 21:28:
Heh :) voit kertoa sille että aiheutti päivän totaalisen tippumisen tolla, kun hajamielisenä ahoses notkues seuraili vierestä että mitä jengi oikeen taas rähjää huutaen keskellä stormwindiä.
[/q]
joo, mä just kerroin chatis ja se kävi äsken ekaa kertaa klubbaris kattoo ja totes et kävi tuolloin hakee niitä kolikoita et aika tuore kuva taitaa olla :)
[q]Verottaja, 9.3.2006 17:12:
Vois melkeen tulla tekeen jonkinlaisen huntteri-virityksen.
[/q]
Jos haluut näyttää hyvältä tee troll hunter ja käytä jouskaa, pelinparas jouskarilla ampumisanimaatio ftw <3
[q]ALIEN, 6.3.2006 22:38:
---
dark-raver, 6.3.2006 22:32:
Tulipa muuten mieleen että onko bugien käyttäminen kuinka pitkälle luvallista ?
Vai iskeekö jotkut blizzardbannit suoraa?
---
bugien hyväksi käyttäminen?.. en tiedä yhtäkään tarinaa et joku oltais bannattu sen takia.. pelkkiä huhuja. Mut yks hyvä "bugi" oli yhdellä videolla kun oli mindcontrollilla tuonut Lord Kazzakin berseker -modissa Stormwindiin raiskaa alliancee
[/q]
Mutta se vasta hauskaa onki ku joku tamee madgamarin MC:ssä :)
[q]anqqa, 7.3.2006 09:47:
---
Syder, 7.3.2006 08:08:
Muutama sananen endgamesta (pve);
---- 8< ----
---
aika mainio tiivistelmä :) itellä kokemusta vaan 3 luokan hahmoista ni tätä taidan käyttää vähä pohjana kun alotan BC:n tultua 'pää-altin' jos uus allujen rotu on riittävän ihku.
[/q]
Paitsi että ei pidä täysin paikkaansa.
Ikävä fakta vain on, että mage häviää nykyään lähes kaikelle kaikessa dps tms käytössä ja se watervending machine itku on täysin validi.
Jos et omaa tier2 setti equja tai tier2 ei setti equja on aika turha haaveilla olevasi 20man raidissa top 10-15damagessa mikä pohjimmiltaan tarkoittaa useasti sitä, että hunter.. shadowpriest.. lock anyone voisi ja järkevyydellä "dps teko mosiin" ajattelulla viekin sun paikan.
Kunhan se vesi conjure tulee sille priestille mahdolliseks ni mage on finito
[q]Syder, 7.3.2006 10:22:
---
Cloud, 7.3.2006 10:18:
-klip-
---
Puhuu lvl60 mage samasta killasta ja puhuu mua vastaan, mitä kohtaa tosta Mage selvityksestä et täysin ymmärtäny? :D
Edit: jotta näkyis selvemmin huomaa sanat AoE ja Crowd Control; Missään välissä ei lukenu että mage on ranged dps 1.
[/q]
Puhuu warru samasta killasta jolla on liian romantinen käsitys =P
ENsinnäkin se locki kyllä tekee parempaa rangedia jos ei nyt puhuta jostain wulnerable to frost mosista.. Hunukin tekee parempaa long terms.. Purstina ehkä mage pärjää mutta eipä oikein mikään bossi ole bursti. Oikein sairas hellfire lock ja itsensä kiduttaja lock tekee paljon parempaa ae damaa
Tietty tosin on myös delaamassa vielä helpommin kuin mage jos ei ole priesteja.
Ja minä nyt vain tarkennin magen huonoja puolia jotai on pitkälle kaikki atm. Se vedenjakelu kuuluu yhteen paskimmista puolista whinen takia. Ainoa miksi sitä edes sietää on se, että ilman sitä ei raideille olisi mitään asiaa.
no tokikaan noita ei tuu lukea ku piru raamattua vaan suuntaa-antavina, kaikilla on kumminki omat preferenssinsä ja mielipiteensä luokkien hyvistä ja huonoista puolista eikä mitään absoluuttisia totuuksia oo muita kun se että taitava pelaaja pieksee 'huonollaki' luokalla huonomman pelaajan 'paremmalla' luokalla :)
eli endgamea ajatellen vissiin tulis miettiä millasta roolia porukassa haluu vetää ja opetella pelaa sitä roolia hyvin, oli se sitten mikä tahansa. itekin sen verran noobi vielä että se pelaaminen 1-60 questaamalla on mielenkiintoisempaa ku lvl60 grindaus epixien perässä :) enkä tosiaan missään vaiheessa haluu että toi pelaaminen menee liian vakavaks, vaan pelaan siten miten ite viihdyn parhaiten.
Hohhoijaa. Tänään yks pappi veti herneet nekkuun kun paransin yhtä tyyppiä instassa. Sori vaan, en halunnut sen tyypin kuolevan. En tiennytkään, että parantaminen olis pappien yksityisoikeus
Mutta joo. Tein sitten itelleni warlockin. Eka kokeilin undeadia, mutta ei se oikein ollut kiva. Vaihdoin sen sitten humaniin. Näin ensituntumalta tosi kiva pelattava ja tietenkin siitä tuli Heinähattu