World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

dodi, eka hahmo luotu ja pelailtu pari tuntia avokin kanssa Kul Tiras-servolla.

http://hiredcam.com/wow/wow-woimaa.jpg

Turhauttavan oloista sykkimistä ja sekava käyttöliittymä taistelun osalta, ukko jää välillä seisomaan paikalleen ottamana hittiä...kaipa tää tästä. 9pv lomaa, ehkä poikkean lupitus-jengiä moikkaamaan myös

[q]Syder, 8.3.2006 11:42:
---
anqqa, 8.3.2006 11:07:
vainiin, jaahas, vai klubbarikilta. vaadin sitte ite saada perustaa ja disainaa tabardin :P mikähän ois hyvä semityhjä pvp-servu. ja joku über katu-uskottava nimiki pitäis kehittää, 'klubitus' kuulostais vaan niin urpolta :D LAWL & HORDER ftw!
---
Meillä on Skenepisteitä.com

[/q]

heh, no lyhyen ytimekäs Skene tietty vois olla :D

[q]Syder, 7.3.2006 11:13:
Mä viihdyn parhaiten bossien mätkittävänä :) Raidaaminen on elämän ja kuoleman kysymys, joskus ei vaa pysty duuneikaa järkkää sillai et pääsee raideille mukaa, sitku killas on iha tarpeeks juniorei jotka käy 'koulua' tms asuu porukoil ni menee hermo välil parii jannuu. Muthei itepähä valitsin serverin ja itepähä valitsin killan, kahvia vaa ni kaikki menee :)
[/q]
Tää on yks mikä meikän kiinnostuksen tappo peliin sillee hiljalleen. Täytyy sanoa et kun oot jurnuttanu jotain isoo instaa n. 10-20 minsaa ja sit joku frendi soittaa et "perse ylös ja liikkeelle" ni kyl mä mielummin pistän wowin kii ja häivyn ku jurnutan sen 40 minsaa lisää jotain instanssia. Toki sit ku itelle käy niin et ryhmä räjähtää käsiin kesken instanssia ni vitutuksen määrää ei voi enää mitata. Katotaa jaksasko täs herätellä vielä vanhan hahmon henkiin, pitäs varmaan ostaa kuukaus niin ne ei dellaile sitä sieltä, mut viimeks ku kävin kurkkaamassa ni kilta oli kadonnu ja kaikki kaverit muuttanu ilmeisesti muualle.

[q]niomic, 8.3.2006 06:08:
Just menny kotor2 x2 + kotor1 kerran läpi, niitäki vetelin semmosta about 60h viikos, eli ei montaa päivää menny vaik teki 99% questeistä. Joo, ei kyl uskalla - itsekuri kun on aika vieras termi näissä asioissa. Onnee kuitenkin teille :D
[/q]

hitto miten porukalla riittää aikaa :D joku vuoden wowaillu ja mainilla vajaa 14d peliaikaa, about yhtä kauan pelanneilla omassaki killassa monilla yli 60d jne.. tänään ehkä ehdin pelaa taas viikon ainoon session, ehkä. pitäisköhän sitä lopettaa työt ja taas mennä kouluun voidakseen lintsaa et ehtis pelaa :P ei. en kyllä ymmärrä mihin muuhunkaan oma aika menee, kaikki hommat seisoo himassa muutenki o_O

[q]anqqa, 8.3.2006 13:08:
heh, no lyhyen ytimekäs Skene tietty vois olla :D
[/q]
Emerukselle vaan, mulla on siellä 24lvl huntteri jolla leatherworking niin saatte kireet nahkapökät jokainen =D

Huomenna sit loppuu guestpassi. toivottavasti sillä peliaikakortilla saa sit jatkaa ettei tuu kovin pitkää taukoa tähä kakkoselämään.

[q]ceecee, 8.3.2006 10:38:
---
Aisti, 8.3.2006 07:00:
Perustakaa nyt jo se klubitus-kilta alteillenne, mikä tahansa pvp-servu niin olen messissä...
---

QFT
[/q]
Jos faction on horde ni oon messis, jos tiedän että teette alliancelle johku ns klubbarikillan ni tuun samalle servulle hordelle ja pieksen teiät kaikki yksin!

vainiin, jaahas, vai klubbarikilta. vaadin sitte ite saada perustaa ja disainaa tabardin :P mikähän ois hyvä semityhjä pvp-servu. ja joku über katu-uskottava nimiki pitäis kehittää, 'klubitus' kuulostais vaan niin urpolta :D LAWL & HORDER ftw!

[q]niomic, 8.3.2006 06:08:
Just menny kotor2 x2 + kotor1 kerran läpi, niitäki vetelin semmosta about 60h viikos, eli ei montaa päivää menny vaik teki 99% questeistä. Joo, ei kyl uskalla - itsekuri kun on aika vieras termi näissä asioissa. Onnee kuitenkin teille :D
[/q]

Morrowind tai Oblivion pwns tolla yksinpelisaralla *vink**vink*

[q]anqqa, 8.3.2006 11:07:
[/q]
Meillä on Skenepisteitä.com

[q]Avernian, 8.3.2006 11:28:
[/q]
Kenties mutta kuka nyt yksinpeliä jaksaa kovinkaan pitkään, mikään ei oo hauskempaa kuin tiimityöskentely questeissa paitsi pvp <3

Itse kun netissä kyselin mikä olisi hyvä pvp-servo luoda ukko niin sain tälläisen vastauksen:

Mazrigos on ihan hyvä valinta. Todella paljon suomalaisia ja ei ole jonoja.

Joten ainakin itse olen luomassa näillä näkymin ukkoni sinne. Tosin low näyttäis olevan population..
Eikä se tuon kommentin perusteella olisi välttämättä huono paikka klubitus killalle.
Anyways jos johonkin klubbari kilta tulee niin sinne minäki ukkoni luon.

[q]dark-raver, 8.3.2006 12:52:
Itse kun netissä kyselin mikä olisi hyvä pvp-servo luoda ukko niin sain tälläisen vastauksen:

Mazrigos on ihan hyvä valinta. Todella paljon suomalaisia ja ei ole jonoja.

Joten ainakin itse olen luomassa näillä näkymin ukkoni sinne. Tosin low näyttäis olevan population..
Eikä se tuon kommentin perusteella olisi välttämättä huono paikka klubitus killalle.
Anyways jos johonkin klubbari kilta tulee niin sinne minäki ukkoni luon.
[/q]

En vältämättä halua mennä uudelleen Euroservereitä totaallisesti dominoivan Massiven serverille. Massivehan on Ylivoimaisesti tehokkain pve Kilta Euroservereilla ja vihdoinkin päästiin niistä stormilla ja on vihdoin mahdollisuus yrittää word bosseja ilman, että massive vie ne nenän edestä.

Noh tietty klubitus.com kilta tuskin ihan heti mitään world bosseja on tekemässä, mutta mä taidan kyllä jättää tuon servun ihan periaatteesta väliin.

Toisaalta mun ihqu trollsister qsp changes sinne ni ehkä sittenkin.. Hmmm...

[q]Cloud, 8.3.2006 13:12:
---
dark-raver, 8.3.2006 12:52:
I

---

En vältämättä halua mennä uudelleen Euroservereitä totaallisesti dominoivan Massiven serverille. Massivehan on Ylivoimaisesti tehokkain pve Kilta Euroservereilla ja vihdoinkin päästiin niistä stormilla ja on vihdoin mahdollisuus yrittää word bosseja ilman, että massive vie ne nenän edestä.

Noh tietty klubitus.com kilta tuskin ihan heti mitään world bosseja on tekemässä, mutta mä taidan kyllä jättää tuon servun ihan periaatteesta väliin.

Toisaalta mun ihqu trollsister qsp changes sinne ni ehkä sittenkin.. Hmmm...
[/q]

Hehe ai onpas mun entisestä killasta tullu hurjia :D

- Ex-Massive , enneku lopetin pelaamisen

~8| ... Pitänee varmaan joinata irkissä klubbarille jos meinaatte jotain sellasta koordinoida mikä vaatisi vähän reaaliaikaisempaa kommunikointia ettei näin hieno "miittimahdollisuus" mene sivu suun.

[q]Avernian, 8.3.2006 11:28:
---
niomic, 8.3.2006 06:08:

---

[/q]

Onko noissa LAN co-op mahdollisuus?

recommended low/medium pvp servuja olis:

Dentarg (medium)
Laughing Skull (medium)
Talnivarr (low)

muita low pvp:

Bloodscalp
Mazrigos
Shadow Moon (äänestän, muistuttaa muinoin sysoppaamaani purkkia :D)
Twisting Nether

löytyiskö noista suosikkia vai olisko joku muu ei-high missä esim jollain jo hahmo ja vois äkkiseltään lainaa perustamiskustannukset?

turn off your television

[q]anqqa, 8.3.2006 14:02:
recommended low/medium pvp servuja olis:

Dentarg (medium)
Laughing Skull (medium)
Talnivarr (low)

muita low pvp:

Bloodscalp
Mazrigos
Shadow Moon (äänestän, muistuttaa muinoin sysoppaamaani purkkia :D)
Twisting Nether

löytyiskö noista suosikkia vai olisko joku muu ei-high missä esim jollain jo hahmo ja vois äkkiseltään lainaa perustamiskustannukset?
[/q]

Pitäisiköhän äänestää 'Scalppia vain sen takia että siellä olisi charrujakin... Noh, oon vähän skeptinen tän äänestyksen lopullisesta mittavuudesta, sanotaan vain niin että mikä tahansa servu käy kun sieltä löytyy ne muutkin klubbarilaiset sitten. Joten Shadow Moon.

O