Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

Back to yleinen keskustelu O

[q]Valtakunnanperkele, 27.3.2009 16:18:
...Hyvää jatkoa vaan kaikille.
[/q]
Kokeiles googletella vielä mitä kaikkea se sananvapaus salliikaan. Samalla kannattaa myös muistaa ettei syytetty ole syyllinen OIKEUSVALTIOSSA. Se sun kannattaa muistaa työssäsikin kun niitä mamuja pamputat. sulla ei ole lain mukaan oikeutta tuomita.
jos Halla-aho on niin fiksu kuin väitetään, niin hän on jo varautunut tähän. Ja hänen pitäisi kaiken logiikan mukaan voittaa. Eikö? Vai fasistista Suomeako täällä puolustetaan? Fasisti itkee fasismista :D

[q]Ana-5000, 4.11.2008 04:15:
Montako heistä pitäisi ottaa Suomeen, ihan oikeasti? Anna joku luku.
[/q]Tässä pitäis nyt sitten olla joku ministeriön jäsen ilmeisesti. Musta aika epäolennaista kysyä montako. On paljon helpompaa kysyä kuin vastata. Vastaa siis itse. Ja Suomi ei edelleenkään ole maailman ainoa - eikä listan eka - johon maahanmuuttajia voi sijoittaa...

[q]nuance, 27.3.2009 16:42:
En ymmärrä miten sä kuilu onnistut kirjottamaan noin monta postausta sanomatta yhtään mitään.
[/q]
Hienosti osasit osallistua keskusteluun. Jos oot Anasta huolissas, niin parasta mitä voit tehdä, on sanoa että on hiljaa ennenkuin katkeroituu pahemmin.

[q]Vala, 26.3.2009 10:13:
Mun entinen työkaveri on kääntynyt muslimiksi ja nykyään se ei tervehdi enää kun tulee vastaan, juoksee vaan karkuun. Aikaisemin me oltiin todella hyvissä väleissä. Samaa ovat valittaneet siitä muutkin. Toisaalta mun edellisessä työpaikassa oli myös muslimi joka kertoi uskontonsa ja kulttuurinsa olevan aivan perseestä ja ei halunnut olla missään tekemisissä sen kanssa.
[/q]

Kaverini oli aikoinaan kriminaali, jonka poliisit tunsivat hyvin. Kääntyi muslimiksi. Sen jälkeen ollut lainkuuliainen kansalainen, jonka kaikki rikosrekisterit ovat vanhentuneet. Todella ystävällinen kaikille ihmisille ja erittäin lojaali ystävä. Sit oli yks toinen kaveri, oltiin todella hyviä frendejä. Kaverilla oli todella paljon ulkomaalaisia kavereita. Jossain vaiheessa jostain ihmeen kumman syystä alkoi skiniksi ja joutui vankilaan kun tappoi mustalaisen.

[q]phanatic, 4.11.2008 06:46:
Edit: ottamalla enemmän naisia, voimme olla 100% varmoja, että raiskareita ja puukottajia tulee vähemmän. Vai monenko somalinaisen olet kuullut syyllistyneen näihin rikoksiin? Joten luulisi sinun tilastojen ystävänä kannattavan ainakin tätä ajatusta lämpimästi.
[/q]Onhan toiki nyt vähän kyseenalaista. Toki joudun kannattamaan sen vuoksi että Somaliassa naisia silvotaan.

[q]Ana-5000, 4.11.2008 15:48:
Se toki vaatii ihan oikeaa panostusta ja se on sellaista rauhantyötä, mitä tehdään rynnäkkökiväärin ja nippusiteiden kanssa. Tehokasta sellaista siis.
[/q]
Erittäin. Katsokaapa vaikka Irakiin.. Tai Somaliaan.. Tai hei vaikka Kaakkois-Aasiaan. Tai miksei nyt sitten vaikka Afganistaniin, Pakistaniin, Kolumbiaan? Kuubaan? Ehkäpä sitten Boliviaan? Georgiaan? Tshetseniaan? Äh no edes Israeliin. Toki nyt edes sinne. Siellähän on rauhaa jo ajettu reilu 30 vuotta? Ei kai sitten... Antaa fundamentalistien jäädä sinne sotimaan ja annetaan muiden muuttaa vittuun? No ei sitten.

[q]Damien, 4.11.2008 17:48:
Älä turhaan provosoidu ja samaan henkäisyyn provoa takaisin, sillä tällä hiekkalaatikolla kukaan ei kuule huutoasi varastetusta lelustasi. Antti on turvallisuusalan ihminen jonka itsensä ilmaisu on aika tönkköä, onneksi sentään se on puhuva eikä se pamputtava versio niistä kahdesta vartijan stereotypiasta. Hän ei uskoakseni tarkoita edellä mainittujen konfliktien ratkomista nykyisillä sun viittaamilla metodilla, mutta esim. YK:n väliintuloa Ruandassa ja siellä vaikuttaneita sankari kenraali Roméo Dallaire:n kaltaisia ihmisiä, jotka aseilla voiva turvata siviiliväestöä parhaan kykynsä mukaisesti.

Antti, olenko jäljillä vai mennäänkö takaisin veljessodan ilmapiiriin?
[/q]Voisin sanoa saman sinulle. Kyllähän siellä on jo kaiken näköiset järjestöt ollut suojaamassa, mutta kun maa ei ilmeisesti halua ulkomaalaisten imperialistien tulevan neuvomaan miten hoitaa sisällissotaansa. En nyt muista tunnustaako YK edes Somalimaata? (vai mikäs se nyt olikaan kun ei kauheesti ole perehtynyt maan asioihin)

Somalian vapautuksen allianssi ja Somalian siirtymäkauden hallitus neuvottelivat kesäkuussa 2008 Djiboutissa 11-kohtaisen rauhansopimuksen, jolla on tarkoitus saada kaikki sotatoimet Somaliassa loppumaan ja Etiopian joukot pois Somaliasta. Etiopia ei kuitenkaan ole hyväksynyt sitä, koska se ei katso Somalian vapautuksen allianssilla olevan valtuuksia edustaa Somaliaa. wiki.

Tosin monia varmasti häiritsee Islamilaisten osuus oppositiossa, mutta uskonvapaus on uskonvapautta. Ei Islamille oikeen voi mitään, eikä silpomista kivääreillä lopeteta. Musta oiskin siksi ihan kiva jos ne jotka eivät näitä perinteitä kannata, pääsisivät muihin kulttuureihin ''karkuun''.
Tässä on nyt ihan hirveä pelon ilmapiiri ja pelätään että maahanmuuttajat on soluttautumassa meidän kulttuuriimme.

Joku viisas sanoi joskus jotain tyyliin että pelko ja viisaus eivät mahdu samaan huoneeseen. Tarkkaa quoteta en muista, enkä kuka sen sanoi.

BTW: Ironista että tukemalla Islamisteja takaamme paremmin sopivien kulttuurien pakolaisvirtaa :D Miettikääs sitä.

[q]Damien, 4.11.2008 18:23:
---
REivaaja,
Tosin monia varmasti häiritsee Islamilaisten osuus oppositiossa, mutta uskonvapaus on uskonvapautta. Ei Islamille oikeen voi mitään, eikä silpomista kivääreillä lopeteta. Musta oiskin siksi ihan kiva jos ne jotka eivät näitä perinteitä kannata, pääsisivät muihin kulttuureihin ''karkuun''.
Tässä on nyt ihan hirveä pelon ilmapiiri ja pelätään että maahanmuuttajat on soluttautumassa meidän kulttuuriimme.

---

Vapaakauppa on ainoa oikea rauhan väline, siinä mä yhdyn näkemykseesi konflikteihin sekaantumisesta ettei niillä ratkaista mitään. Toisaalta taas menit ihan vitun kuuseen noraamalla mun yrityksen selvittää kaverin järjen juoksua, jota olen varmasti livenä sua enemmän kohdannut ja ihan naamatustenkin jutellut. Kuten sanoin ota rauhallisemmin, koska tällä hiekkalaatikolla kukaan ei todellakaan kuule huutoasi.
[/q]

Mä en nyt ota kantaa tohon provoon. Mulle riittää sen jutut täällä. On mullakin kavereita jotka on rasisteja, mutta ne tietää missä seisoo, eikä meidän tarvitse keskustella asiasta. Se nyt on aivan vitun saletti että jos ne avaa arkkunsa asiasta niin pistän tulee takaisin.

Vapaakauppa ei kyllä paranna rauhaa vieden elinkeinon paikallisilta kun EU:lla ja USA:lla on mm. maataloustuet joihin ei Afrikkalaisilla ole varaa.

[q]Damien, 5.11.2008 08:03:
Oot muuten tosi söpö kun oikeasti suutut
[/q]
Ei toi provos tehoa. En ole vihainen. Olen turhautunut.

[q]Damien, 5.11.2008 08:30:
Paljon sä kuitenkin tuskaas muitten niskaan äkäpäissäs koitat työntää, oli se sitten tiedostettua tai tiedostamatonta.
[/q]
Äh sä oot rakastunu.
Päihteiden suurena ystävänä olen hyvilläni siitä ja tällä hetkellä sua ei maailman ongelmat kiinnosta. Hitto kun ei voi itse julistaa olevansa paukuissa niin ei jaksaisi itseänikään.
Ohan se hieno tunne ja sivuvaikutuksetkin ovat mitättömiä. Kauanko sitä kestää? No ei varmasti kiinnosta ja oletko koukussa? Onpa typerä kysymys.. Pidä hauskaa seuraavat pari vuotta.

[q]Damien, 5.11.2008 12:29:
En kuollut sienissä, sienissä olen loistanut vain aistillisesti ja älyllisesti, sekä vaistonnut elämän energian preesenssiä ympärilläni. [/q]
Vittu sä olit sienissä :D
[q]Kuolemani liittyi unelmistani irti päästämiseen täysin selvinpäin, josta aloitin uuden henkisen kasvun syklin. Ensimmäinen syklini tapahtui tässä 4-5 viimeisen vuoden aikana. Siitä ensimmäisestä kerrasta kun maistoin sientä, joka johti happoon - mistä tuli lapeus ja jyysti mun mieltäni taustavaikuttajana läpi toisen kokemani murrosiän kohti todellista minääni.

edit:
en ole koskaan koenut paskoja trippejä, vain opettavaisia sellaisia...
[/q]Mulla ne sattu sopivasti päällekkäin.

Ja sä oot kattonu liikaa KungFu pätkiä.
''vapisevan nyrkin tie loppuu kuin seinään''

[q]vala, 10.4.2009 13:52:
---
Damien, 10.4.2009 13:47:
---
vala, 10.4.2009 13:36:
---
REivaaja, 10.4.2009 12:56:
---
vala, 10.4.2009 12:14:
"Homoseksuaalisuus on edelleen rikos 77 maassa ja kuolemantuomion siitä voi saada Iranissa, Mauritaniassa, Nigeriassa, Saudi-Arabiassa, Sudanissa, Arabiemiraateissa ja Jemenissä."

Kyllä tämä on ihan vitun sairasta*dissaa*

http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus_ja_laki#Aasia

---

Ei kyllä se on toi kuolemantuomio joka on sairasta.

Ja kuvia JEEEE!!!!

http://www.atheistcartoons.com/?p=746

---

Nyt meni kyllä jotain ohi?

---

Nauru?

Läppäähän se heitti, et homous ois sairautta ;)

---

niin mä rupesinkin jo vähän miettii kun olin painanut "talenna". Jonkun huumorintaju taas petti hetkeks*nauru*
[/q]

Puolitosissani kiinnitin huomiota siihen että sä kahden typerän toiminnan sijasta keskityit toiseen.

Olikohan kyseessä varmasti Suomalainen vai ehkäpä Suomea osaava maahanmuuttaja. Jaa'a.

On se hassua miten tummaihoinen ei voi olla Suomalainen, vaan aina maahanmuuttaja. Sitä paitsi Suomessa syntyneet maahanmuuttajien lapset ovat onnettompia kuin tänne tulleet mamut. Kielletäänkö lastenteko mamuilta?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1695082

[q]nolyn, 14.4.2009 18:13:
No arvaa!!! Ketjussa on muutama linkki joka kertoo Ruotin tilanteesta. Eikä Suomessa tilanne ole kovin ruusuinen. Kun muutaman prosentin vähemmistö tekee kolmanneksen raiskauksista ja väkivaltarikoksia, niin mistähän ne uhkat tulee, hmmmm, aaa, jo, naisten huorahtelevasta käytöksestä. Ei, eihän ne ole syyllisiä raiskauksiin. Mitähän tähän keksisi?

Nyt keksin!!! Uhat tulee Texas, ei? HITLER, ei? Eikun RASSSISSSMI!!!

---

Neandertalilaiset metsästivät, kunhan ei luut nahasta törröttänyt... Laita kotikissa pellolle niin se kusee housuun. Laita maalaiskissa pellolle ja se tuo sulle hiiren

---

Sanos muuta!!! Peloton ja kova ghettojengi (näitä on esimerkiksi ihanan monikulttuurisessa Lontoossa ja Pariisissa, on Ruotsissakin), eikun sori, nuoriso(TM) näyttää paikallisille vellihousuille, ETTÄ MAAILMA ON NYKYÄÄN KOVA JA JULMA!!! VAHVIN PÄRJÄÄ JA JÄÄ ELOON!!!

Huh mitä pelkureita nykylänsimaalaiset ovat, eivät osaa edes metsästää, eikun tapella.

Oot niin oikeassa, ilman kovia, julmia jengejä rappeutunut hyvinvointivaltio kuolee omaan mahdottomuuteensa!!
[/q]

Nyt sä syllistyt kansankiihotamiseen. näytä missä sanotaan väkivallasta kolmasosan olevan mamujen aikaan saannosta?

Sä et osaa keskustella, joten en uko sun osaavan edes ajatella. Vaikka sä saat tunkea noita sanoja omaan suuhusi ihan vapaasti, niin se ei tarkoita että saisit tehdä niin myös minulle.

Sulle voima on pelkkää lihasta. sen osoitit tulkinnallasi.

[q]nolyn, 14.4.2009 19:27:
---
REivaaja, 14.4.2009 18:50:

Kerroppa mulle kuinka montaa prosenttia maahanmuuttajista noi raiskaajat edusti?

---

En tiedä, ehkä muutama prosentti, ehkä alle 1 %. Suurin osa ei tietenkään raiskaa, en sitä väittänytkään.
[/q]
Käytetään prosenttia. Sen verta sulle annan.

Eli jos espoossa on 270 000 asukasta ja niistä n.7% on mamuja.
Mamuista noin 1% on raiskaajia.
7% espoosta on n.19 000. Prosentti niistä on raiskaajia.
Espoossa on siis n.190 mamuraiskaajaa.
Koko maassa tehtiin raiskauksia 739kpl.
Espoon mamut ovat siis vastuussa miltei 26% maamme raiskauksista :DDDDDDD
(Korjattu)

Kokeiles uudistaa mielikuvaas. ihan vitun harhaan se meijät nyt vei :DDDDDDDD

[q]
Mokuttajat käyttävät tätä asiaa, ettei suurin osa raiskaa, perusteena hallitsemattomalle maahanmuutolle.

Tommoinen humanitäärinen maahanmuutto, mitä Suomikin tälläkin hetkellä harrastaa johtaa väjäämättä rikollisuuden nousuun, se on FAKTAA, vaikkei suurin osa ryöstä eikä raiskaa.
[/q]

Eipä muuten ole tilastot nousussa... Se tais unohtua.
Rikoksista tuomittiin viime vuonna käräjäoikeuksissa 65 600 henkilöä, 0,8 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2006. Ehdottomaan vankeuteen tuomittuja oli 7 100 eli 7,2 prosenttia vähemmän kuin edellisvuonna.

Värinää tänne tarvitaan lisää ikävistä luvuista huolimatta:

---

Tässä mielenkiintoinen laskelma, Irakilaiset, Iranilaiset, Turkkilaiset ja Somalit. Eli nämä pahiten katukuvassakin näkyvät häiriköt ja heidän tilastonsa yhdistettynä.
Huomioikaa, nyt käytämme laskelmassa vain Suomessa asustelevia maahanmuuttajia ja pakolaisia.

4169 henkilöä, Suomessa asuvaa epäiltyä, poliisi-ilmoitukseen johtanutta epäiltyä, joita on myös kuulusteltu. Yhteensä näitä kansallisuuksia Suomessa on 12 995 henkilöä, 4169 epäiltyä, eli rikoskuulusteluissa käynyttä, rikosesta epäiltyä rikollista 32.081% on siis kuulusteltu rikoksesta vuonna 2004.

---

Vain 32% pilaa kaikkien maineen. Ihania huippuosaajia tänne lisää, heistähän melkein 70 % ovat viattomia!![/q]

[q]Valtakunnanperkele, 16.4.2009 08:32:
Tuntuu, että yön taittuminen on jokin saatanan etninen puhdistus, kun kaduilla ei näy kun arabeja ja somaleja, ja meno sen mukaista.

Argh.
[/q]

Kyllä sä voit kertoa tarkemminkin, että mitä tapahtui? Mitä tekivät? MILLÄ TAVALLA RIKKOIVAT LAKIA? Mitä muuta SINÄ teit asialle kuin tuijotit kamerasta ja haukuitte työkaveris kanssa nekruiksi? Voit varmasti ton verran vastata, et oo kumminkaan ku vartija etkä mikään vitun salainen agentti. Eli, kuinka nämä hengailijat (ja hengaaminenhan on meidän kaikkien oikeus) rikkoivat lakia ja mitä sinä teit asian eteen?

Sitä paitsi kyllä siellä kaduilla näkee muitakin ku somaleita ja arabeja, oli sitten yö tai päivä. Sä vaan kiinnität ainoastaan niihin huomiota, koska pelkäät niitä niin vitusti.

Ps. Onks toi sit sitä sun "epärasistista"- kritisointia? Noh, mut mua kiinnostaa eniten toi yllä oleva esittämäni kysymys. Haluun vaan tietää, että mitä ne yön pakolaiset tekivät, jota tekevät vain pakolaiset? Ja kuinka rikkoivat lakia. Niin ja mitä sinä (munaton paskahousu) teit asian eteen.

[q]Valtakunnanperkele, 16.4.2009 19:12:
---
pistepistepiste, 16.4.2009 14:08:
Maahanmuuttajia tulee vuosittain enemmän ja enemmän lisää. Hahaa!! Siinä teille stressattavaa vitun apinat! Käyttäkää vaa aivonystyröitänne sen asian kelaamiseen (ja pakosta asian hyväksymiseen) ja itkekää tänne foorumille kuinka naapuriin muutti neekeriperhe!. Vittu ett mä oon iloinen, vahingoniloinen. Toivottavasti ana pakolaiset teettää sulle niin vittumaista duunia ja niin paljon, että saat burn outin ja rupeet skiniksi!. Mä oon saanu nauraa niin monta sivua tätä keskustelua, ett sääliksihän teitä käy. Ku ei ne asiat kuule keskustelemalla muutu, eikä teistä ykskään pysty millään muullakaan tavalla faktoja muuttamaan =). Mä vaan venaan, että joku tulee kirjoittaa tänne "nyt eilen pakolaisporukka ryösti mut"... Hah! Sitä odotellessa.... Älkää antako mun häiritä..... jatkakaa.... Niin ja kärsikää noista pakolaisista. Ja ostakaa elämä.

---

...

nyt veti vähän sanattomaks.

Onks tää nyt sitä kehittävää dialogia islamin ja lännen välillä?
[/q]
En ota kantaa, mutta puolueen (ja tulevan) kyllä tiedän.

6.50> http://www.wimp.com/ourrights

Vielä yks laatikko.

Ana. Jos sä haluat kuvailemaasi järjestelmää. Me joudutaan toteuttamaan se ikävästi, jos emme halua ketään syrjiä. Me joudumme muuttamaan oikeusjärjestelmäämme siten, että syytetty on syyllinen, kunnes toisin todistetaan. Ei kuulosta mun korvaan hyvältä. Tosin rikollisuus varmasti laskisi. Sitäkö sä varmasti haluat?

Ei mua niin hirveästi noi ehdotukset kauhista (ne oli kyllä typeriä ehdotuksia, joissa ei huomioitu kuin vain oma käsitys), mutta se periaatepäätös jolla noi hoidetaan, se kyllä ''pelottaa'' Noi keinot kun eivät tule toimimaan kuin marginaalisella tavalla. Me vaan ollaan jo siinä vaiheessa tehty periaatepäätös ja siten tulee uusia keinoja rajoittaa rikollisuutta rankalla kädellä.
Tästä on tulossa Irakin sota ja rebublikaanit häviää, kuten aina. (Paitsi jostain vitun syystä vaaleissa)

Mitäs sitten kun keinot havaitaan riittämättömiksi? Kun rikollisuus on siltikin vielä suurilta osin jäljellä? Mitä keinoja me käytämme vakavaan ongelmaan jonka olemme nostaneet ykkösteesiksi?
Tai ei edes rikollisuutta, vaan tiettyjen rikollisuuden. Sanaa rikollisuus ei käytetä boldattuna, tai otsikoissa, koska siitä kaikki vanhat viisaudet varoittaa. Ei myöskään siksi, että samat äänestäjät pelkäävät aseenkantolupiensa puolesta.

Sitä se kuitenkin on. Rikollisuuden painottamista vieläpä hyvin härskillä tavalla.

Rikollisuutta ei saisi koskaan käyttää pääteesinä. Mielummin vaikka hyvinvointia. Semantiikkaa periaatteessa, mutta käytännössä se säätele periaatepäätöksiemme toteuttamismallia.
Isot sanat ja lupaukset johtaa isoihin tekoihin ja vielä suurempiin niiden epäonnistuessa surkeasti.
Ettekö te tosissaan voi nähdä yhteiskuntaa monisoluisena organismina?

Sä annoit Ana protestiäänen. Miksi annoit sen henkilölle jota kannatat?

[q]Tyranoid, 18.8.2009 05:31:
---
astaroth, 18.8.2009 01:30:
Swimmers are told to wear burkinis

---

Niin eikös tuossa ole kyse samanlaisista muslimiuintivuoroista kuin joissain Helsingin uimahalleissa? Jutun mukaan 2x1,5h/viikko. Eipä sillä, epäkannatettavaa on mun mielestä tuokin, mut lainauksesta saa helposti sellaisen kuvan, että kaikissa uimahalleissa oltaisiin siirrytty totaalisesti uudenlaiseen dresscodeen.
[/q]

Pitääkö kaiken olla kannattavaa? Eikö tyytyväisyys ole tärkeämpi asia? Eiköhän se ole enemmänkin totuus, kuin mielipide. SE ei ole kannattavaa. Kuitenkin, jos (olikosenyt) burka estää näiden naisten julkisen kastautumisen, niin, niin kauan kuin sen sallimme (ja Islam integroituessaan varmasti menettää tämän ominaisuuden kuten Turkissa) on mielestäni tasavertaisuuden nimissä tultava sallia heillekkin mahdollisuus uintivuoroihin joista ehkä voi - jos osapuolet suostuu - kskustella. Ja onhan muuten naistenvuorojakin *joka paikassa...
Pakkopulla ja ymmärtämättömyys vaan kolhii kansallista identiteettiä vahvistaen sitä olemassa olon oikeuden puolustamisen vuoksi.

Ei toi musta ainakaan Anan maintsemalta invaasiolta tunnu. Ei sillä, että olisit sitä hakenutkaan.

*Siis ihan kaikkialla

PS: 2h unta ja possunuha. Korjailen ehkä.

[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]

Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.

Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.

Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do

O